MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.903
Vandaag wou het zusje van mijn vriend met me daten. Maar ik zei nee want heb te druk met die auto van mij die half uit elkaar aan het vallen is. Wou die moeder van mij ook ineens mijn bodemplaat op het stort gooien. Jonge jonge wat een dag. EN HET IS NIET MIJN SCHULD :treuren:

• #101.904
Vandaag wou het zusje van mijn vriend met me daten. Maar ik zei nee want heb te druk met die auto van mij die half uit elkaar aan het vallen is. Wou die moeder van mij ook ineens mijn bodemplaat op het stort gooien. Jonge jonge wat een dag. EN HET IS NIET MIJN SCHULD :treuren:
Vertel verder! :drool:
Met name dat deel toen die wouten langskwamen.

• #101.906
En nu ga ik weer braaf zijn voordat ik weer kaarten krijg :engel:

• #101.907
:haha:

• Like
Waarderingen: mat
  • #101.909
#neverforget

• #101.910
Zonwering die na 2 jaar al van het raam afvalt en het monteren is toen ook al niet in één keer goed gegaan, gelukkig slaapt de kleine man nog bij ons op de kamer.

0E7F913F-AFAB-40B7-A057-50B7FC5A4DBC.jpeg

• #101.911
Stukken aan het nalopen van inmiddels 7 rechtsbijstandsadvocaten van Achmea...

Wat een nivo, zijn niet eens in staat de gebreken over te nemen in een concept brief. Nu op hun kosten de duurste advocaat genomen die ik kon vinden, als ik dat eerder had gedaan had ik nu niet twee ordners aan stukken hoeven doorlezen en de neiging in de auto te stappen om een zekere aannemer dubbel te vouwen bij iedere twee zinnen hoeven onderdrukken.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #101.912
Stukken aan het nalopen van inmiddels 7 rechtsbijstandsadvocaten van Achmea...

Wat een nivo, zijn niet eens in staat de gebreken over te nemen in een concept brief. Nu op hun kosten de duurste advocaat genomen die ik kon vinden, als ik dat eerder had gedaan had ik nu niet twee ordners aan stukken hoeven doorlezen en de neiging in de auto te stappen om een zekere aannemer dubbel te vouwen bij iedere twee zinnen hoeven onderdrukken.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #101.915

heeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk :P

• #101.917
Kutmuggen jeuk me een ongeluk

• #101.918
Schrale kont hard gelopen maar in boxer ipv tightfit. Niet echt slim.

• #101.920

We zijn daarnet moeten vluchten van ons terras omdat er een grote groep vliegende mieren aan hun paarritueel begonnen zijn (kutinsecten vliegen dan steeds paar meter omhoog en vallen dan weer naar beneden).

Binnen in huis wel geen insecten te zien :D

Terug
Naar boven