AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.821
Gvd bermbrand trein gaat niet verder. Heb ik dat, ga 1x per jaar met de trein.

• #101.822
Part2. 55min vertraging. Het zit mij ook wel weer mee.

• #101.823
Komt omdat je Antilliaanse kids met een slipper mept.

• #101.825
  • Like
Waarderingen: Obee
  • #101.826
I made it!

20180720_172130.jpg

Ff bakkie gedaan bij de sns bank en mobiel ff laden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #101.827
Heb je toestemming gevraagd? Stiekem fotos maken van vrouwen is niet helemaal normaal gedrag.

• #101.832
  • #101.833
Hooguit corny maar zeker niet kansloos.

OT: Verschrikkelijk imbeciele irritante tyfusreclame van KPN, Marietje blijf met je poten van die telefoon af gvd kutkind dat je er bent.:mad:

Lucht wel op dit.:)

Ik krijg continue van die wish reclames via YouTube

Was zo vervelend dat ik vpn Abo genomen heb en YouTube red Abo genomen heb :roflol:

• #101.834
Ad blocker? Ik krijg 0 reclame ooit.

• #101.839

:roflol: ach vpn en YouTube red werkt ook prima.

Ik snap dat reclames inkomsten genereren en dat die mensen ook geld moeten verdienen. Maar ik kreeg letterlijk 100% reclames van whish of wat die meug ook heet.

Waarschijnlijk denken ze die heeft toch alles al wat die nodig heeft laten we hem onzinnige dingen voor gaan schotelen :fuu:

Net als die anwb reclame, ik heb al zo'n 10 jaar een lidmaatschap en nog krijg ik die reclames :fuu:

• #101.840
:roflol: ach vpn en YouTube red werkt ook prima.

Ik snap dat reclames inkomsten genereren en dat die mensen ook geld moeten verdienen. Maar ik kreeg letterlijk 100% reclames van whish of wat die meug ook heet.

Waarschijnlijk denken ze die heeft toch alles al wat die nodig heeft laten we hem onzinnige dingen voor gaan schotelen :fuu:

Net als die anwb reclame, ik heb al zo'n 10 jaar een lidmaatschap en nog krijg ik die reclames :fuu:

Misschien omdat jij altijd onderdelen zoekt of andere auto gerelateerde zoekopties.

Terug
Naar boven