Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.943
Rustig aan doen, heb in hetzelfde schuitje gezeten een aantal jaar terug ;)
Rust, rust, rust... Ook al haal je plezier en ontspanning uit het sporten, je lichaam heeft écht rust nodig om hierdoor te raken.
Afhankelijk van hoe ver je het hebt laten komen, spartel je er wel (vlot) door.
Zelf zat ik ook op het punt dat ik niet meer sliep en ganse dagen/nachten huilde zonder aanwijsbare reden.
Misschien ook nadenken over dingen die je nu tegen je zin doet, en welke veranderingen je misschien moet maken in het leven.

Sterkte alvast!

@Vissertje1980 deze tip hoor ik van iedereen die van iets dergelijks is hersteld. Zie dat ze uiteindelijk terugkomen op hun besluit door te sporten omdat het herstel tegengaat/vertraagd.

Als je toch gaat sporten, misschien een mooi moment om te kijken hoe setjes met een laag rpe voor je werken. Erg leerzaam en in combinatie met iets hogere rep ranges veel minder belastend, terwijl je nog prima kunt groeien.

Maar denk als je bent waar je nu bent vooral rust zou moeten nemen.

Sterkte.

• #101.944
Over burnout kan ik enkel meegeven dat je de energievreters moet mijden en passies moet aanhalen.

Maw: Als trainen je goed doet moet je lekker trainen :) sterkte met het herstel @Vissertje1980

• #101.945
  • #101.946
2ueo4lx.png

• #101.947
Iedereen rondom mij zit een ijsje te eten :grumble:

• #101.951
Sterkte @Vissertje1980 ! Pak je rust wanneer nodig, pak je sportmomenten wanneer behoefte. Maar zorg voor een goede balans, anders kom je er bijna niet meer uit!

• #101.958
  • Like
Waarderingen: mat
  • #101.959
Niet kunnen trainen met deze hitte, heb een home gym die praktisch buiten in de zon staat. Alternatief is spullen in de schuur zetten maar dat is ook een benauwd hok.

Terug
Naar boven