- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Omg gast, ik praat er 9/10 keer niet eens over. But ok. Ik lach ermee en jij bent meteen gepikeerd, je zal wel een lastig leven hebben dus het is oké.
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omg gast, ik praat er 9/10 keer niet eens over. But ok. Ik lach ermee en jij bent meteen gepikeerd, je zal wel een lastig leven hebben dus het is oké.
![]()

Rustig aan doen, heb in hetzelfde schuitje gezeten een aantal jaar terug
Rust, rust, rust... Ook al haal je plezier en ontspanning uit het sporten, je lichaam heeft écht rust nodig om hierdoor te raken.
Afhankelijk van hoe ver je het hebt laten komen, spartel je er wel (vlot) door.
Zelf zat ik ook op het punt dat ik niet meer sliep en ganse dagen/nachten huilde zonder aanwijsbare reden.
Misschien ook nadenken over dingen die je nu tegen je zin doet, en welke veranderingen je misschien moet maken in het leven.
Sterkte alvast!
sterkte met het herstel @Vissertje1980
Je moet maar zo denken. Hun eten een lekker ijsje, maar jij bent een lekker ijsje!![]()
.
Ik was deze ochtend wel bijna een ijsje. Verwarmingsketel stuk, dus een koude douche genomen na het lopen 
Je moet maar zo denken. Hun eten een lekker ijsje, maar jij bent een lekker ijsje!![]()

Ik was deze ochtend wel bijna een ijsje. Verwarmingsketel stuk, dus een koude douche genomen na het lopen
![]()
Op dit soort dagen vraag ik me toch af wat @Mister10 doet om even heerlijk af te koelen.
Op dit soort dagen vraag ik me toch af wat @Mister10 doet om even heerlijk af te koelen.