MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.081
Pfff zielige lui zeg....

• #102.083
Een keer de budgetwhey van xxl geprobeerd, zelfs bij 3x (drie keer) de aanbevolen dosering bleef de shake waterig, het poeder loste niet goed op waardoor de shake een vreemde consistentie kreeg en niet te haggelen was.(.Inb4 je moet harder schudden; ik gebruik een staafmixer.)
Enfin, was de grootste verpakking dus ik baalde er wel van en een klacht gedeponeerd.
Daar werd in eerste instantie niet op gereageerd, na meerdere emails waarin verzocht werd om batchnummers en weet ik veel werd de klacht lacherig afgedaan.De exacte terminologie herinner ik me niet meer maar het kwam erop neer dat ik de enige was die geklaagd had en blablabla , kortom ik had lekker pech.
Emmer weggetieft en noooooit meer bestel ik daar, bestel nu bij B&F lekkere dikke shakes en goeie smaak ik vind het goed zo.
Vaag man.. Ik neem al jaaaaren verschillende smaken van de whey delicious en die is echt super. Zowel qua, structuur en oplosbaarheid. Welke 'budgetwhey' had je dan?

• #102.084
met hardlopen linker knie overbelast , zwelling en pijn Yaaaaayyy !!! ijs erop en omhoog met die poot :(

• #102.085
Paar huizen in de straat, waaronder dat van mij, zijn vannacht bekogeld door eieren, mijn gevel, portaal en voordeur vol, net met plamuurmes en stalen borstel een uur zuiver gemaakt maar die ellende is te diep ingetrokken :mad:

Mehhh... vanwege het klokschandaal misschien?

• #102.087
Een keer de budgetwhey van xxl geprobeerd, zelfs bij 3x (drie keer) de aanbevolen dosering bleef de shake waterig, het poeder loste niet goed op waardoor de shake een vreemde consistentie kreeg en niet te haggelen was.(.Inb4 je moet harder schudden; ik gebruik een staafmixer.)
Enfin, was de grootste verpakking dus ik baalde er wel van en een klacht gedeponeerd.
Daar werd in eerste instantie niet op gereageerd, na meerdere emails waarin verzocht werd om batchnummers en weet ik veel werd de klacht lacherig afgedaan.De exacte terminologie herinner ik me niet meer maar het kwam erop neer dat ik de enige was die geklaagd had en blablabla , kortom ik had lekker pech.
Emmer weggetieft en noooooit meer bestel ik daar, bestel nu bij B&F lekkere dikke shakes en goeie smaak ik vind het goed zo.

Ik gebruikte tot "het schandaal" B&F en ben daarna gaan zoeken. Heb XXL budget geprobeerd en die was nog al smaakloos en chemisch (vanille) vond ik. Met melk nog wel te doen, maar anders niet. Terwijl ik geen zoetekauw ben of zo. Zag daarna via supplementlabtest dat bulkpowders ook in de top 10 stond. Koop die nu als ze 30% korting hebben (elke maand wel een keer die korting), soms zelfs 33%. Ongeveer van 45 euro voor 5 kilo lekkere whey.

• #102.088
En dat allemaal omdat je die klok beu bent :(

Het zal toch niet?! Kan ook net zo goed een groep jongeren zijn die hun verveelden :dunno:

Mehhh... vanwege het klokschandaal misschien?
Ik heb werkelijk geen idee, klacht ingediend bij de politie maar die kunnen niks doen omdat we niet weten wie het gedaan heeft.

Heb bij de buren rondgevraagd en natuurlijk heeft niemand iets gezien :mad:
Ze hebben me ook gewaarschuwd dat het in de kermisweek hier normaal is dat er vandalisme is op de auto's en dat ze tegen mensen hun gevels komen plassen, had ik dit allemaal op voorhand geweten had ik het huis nooit gekocht maar ja, nu zit ik eraan vast :(

• #102.090
Het zal toch niet?! Kan ook net zo goed een groep jongeren zijn die hun verveelden :dunno:

Ik heb werkelijk geen idee, klacht ingediend bij de politie maar die kunnen niks doen omdat we niet weten wie het gedaan heeft.

Heb bij de buren rondgevraagd en natuurlijk heeft niemand iets gezien :mad:
Ze hebben me ook gewaarschuwd dat het in de kermisweek hier normaal is dat er vandalisme is op de auto's en dat ze tegen mensen hun gevels komen plassen, had ik dit allemaal op voorhand geweten had ik het huis nooit gekocht maar ja, nu zit ik eraan vast :(
Tja, wonen op een parking voor gehandicapten blijkt toch niet zo slim :trollface:

• #102.093
Nee hoor, het was een groep bejaarden die jouw godslastering beu waren :mad:

Mwah, voor die ene keer per jaar? Plassen dan he, geen auto’s slopen. Volgend jaar prominent cam op de straat? Buurtwacht? Beveilingsbedrijf inhuren met de hele straat? DBB knokploeg (kost wel wat natuurlijk, zeker na mijn verkeerde inkoop van bivakmutsen bij de laatste actie).

• #102.098
Hell ain’t a bad place to be (AC/DC initieel op het album Let there be rock).

• #102.099
Paar huizen in de straat, waaronder dat van mij, zijn vannacht bekogeld door eieren, mijn gevel, portaal en voordeur vol, net met plamuurmes en stalen borstel een uur zuiver gemaakt maar die ellende is te diep ingetrokken :mad:

xyzyx neemt wraak voor de permaban

• #102.100
Die moet wel genieten met zoveel aanhang....misschien met ons allen afspreken die naam 3 maanden lang niet meer te noemen onder sanctie van permban? :D

Terug
Naar boven