- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat allemaal omdat je die klok beu bentPaar huizen in de straat, waaronder dat van mij, zijn vannacht bekogeld door eieren, mijn gevel, portaal en voordeur vol, net met plamuurmes en stalen borstel een uur zuiver gemaakt maar die ellende is te diep ingetrokken![]()

Vaag man.. Ik neem al jaaaaren verschillende smaken van de whey delicious en die is echt super. Zowel qua, structuur en oplosbaarheid. Welke 'budgetwhey' had je dan?Een keer de budgetwhey van xxl geprobeerd, zelfs bij 3x (drie keer) de aanbevolen dosering bleef de shake waterig, het poeder loste niet goed op waardoor de shake een vreemde consistentie kreeg en niet te haggelen was.(.Inb4 je moet harder schudden; ik gebruik een staafmixer.)
Enfin, was de grootste verpakking dus ik baalde er wel van en een klacht gedeponeerd.
Daar werd in eerste instantie niet op gereageerd, na meerdere emails waarin verzocht werd om batchnummers en weet ik veel werd de klacht lacherig afgedaan.De exacte terminologie herinner ik me niet meer maar het kwam erop neer dat ik de enige was die geklaagd had en blablabla , kortom ik had lekker pech.
Emmer weggetieft en noooooit meer bestel ik daar, bestel nu bij B&F lekkere dikke shakes en goeie smaak ik vind het goed zo.
Paar huizen in de straat, waaronder dat van mij, zijn vannacht bekogeld door eieren, mijn gevel, portaal en voordeur vol, net met plamuurmes en stalen borstel een uur zuiver gemaakt maar die ellende is te diep ingetrokken![]()
Ik denk dat hij de perfect whey protein bedoeltVaag man.. Ik neem al jaaaaren verschillende smaken van de whey delicious en die is echt super. Zowel qua, structuur en oplosbaarheid. Welke 'budgetwhey' had je dan?
Een keer de budgetwhey van xxl geprobeerd, zelfs bij 3x (drie keer) de aanbevolen dosering bleef de shake waterig, het poeder loste niet goed op waardoor de shake een vreemde consistentie kreeg en niet te haggelen was.(.Inb4 je moet harder schudden; ik gebruik een staafmixer.)
Enfin, was de grootste verpakking dus ik baalde er wel van en een klacht gedeponeerd.
Daar werd in eerste instantie niet op gereageerd, na meerdere emails waarin verzocht werd om batchnummers en weet ik veel werd de klacht lacherig afgedaan.De exacte terminologie herinner ik me niet meer maar het kwam erop neer dat ik de enige was die geklaagd had en blablabla , kortom ik had lekker pech.
Emmer weggetieft en noooooit meer bestel ik daar, bestel nu bij B&F lekkere dikke shakes en goeie smaak ik vind het goed zo.

Ik heb werkelijk geen idee, klacht ingediend bij de politie maar die kunnen niks doen omdat we niet weten wie het gedaan heeft.

Tja, wonen op een parking voor gehandicapten blijkt toch niet zo slimHet zal toch niet?! Kan ook net zo goed een groep jongeren zijn die hun verveelden
Ik heb werkelijk geen idee, klacht ingediend bij de politie maar die kunnen niks doen omdat we niet weten wie het gedaan heeft.
Heb bij de buren rondgevraagd en natuurlijk heeft niemand iets gezien
Ze hebben me ook gewaarschuwd dat het in de kermisweek hier normaal is dat er vandalisme is op de auto's en dat ze tegen mensen hun gevels komen plassen, had ik dit allemaal op voorhand geweten had ik het huis nooit gekocht maar ja, nu zit ik eraan vast![]()

Whut.Tja, wonen op een parking voor gehandicapten blijkt toch niet zo slim![]()
In Antwerpen zeggen ze ' Aaantwaarpe ist stad en de rest is parking. En limburg is parking voor gehandicapten '
Nee hoor, het was een groep bejaarden die jouw godslastering beu waren![]()
Tja, wonen op een parking voor gehandicapten blijkt toch niet zo slim![]()

lolledIk heb tegen heilige huisjes geschopt.
Letterlijk!

hail satan !
Paar huizen in de straat, waaronder dat van mij, zijn vannacht bekogeld door eieren, mijn gevel, portaal en voordeur vol, net met plamuurmes en stalen borstel een uur zuiver gemaakt maar die ellende is te diep ingetrokken![]()