- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet die naam nog steeds niet correct te spellen en dat ondanks dat ik dé spellingsnazi ben.Die moet wel genieten met zoveel aanhang....misschien met ons allen afspreken die naam 3 maanden lang niet meer te noemen onder sanctie van permban?![]()
Jasper
Ik weet die naam nog steeds niet correct te spellen en dat ondanks dat ik dé spellingsnazi ben.
.Ik heb geen blond haar en blauwe ogen, maar ach, dat had Hitler ook niet. #fakeAriër
op de trein met jou !!!Ik heb geen blond haar en blauwe ogen, maar ach, dat had Hitler ook niet. #fakeAriër
Nu tijdens de cut is zo'n kamp best oké, maar voor de gains toch minder, ik denk dat ik pas.
Och dat heeft nu op zich niets met het huis te maken e, kan je overal overkomen. Misschien investeren in een cam zodat je het volgende keer op beeld hebt? Een bordje met jouw foto en "ik waak hier" kan ook natuurlijkZe hebben me ook gewaarschuwd dat het in de kermisweek hier normaal is dat er vandalisme is op de auto's en dat ze tegen mensen hun gevels komen plassen, had ik dit allemaal op voorhand geweten had ik het huis nooit gekocht maar ja, nu zit ik eraan vast![]()

Och dat heeft nu op zich niets met het huis te maken e, kan je overal overkomen. Misschien investeren in een cam zodat je het volgende keer op beeld hebt? Een bordje met jouw foto en "ik waak hier" kan ook natuurlijk![]()
, camera's ophangen en je auto een beetje veilig opbergen. Eventueel een zeil eroverheen?Gewoon een rottweiler/pitbull/mechelse herder kopen
Een bordje met jouw foto en "ik waak hier" kan ook natuurlijk![]()

Zolang de mensen die beesten goed opvoeden zijn het de liefste dieren die er zijn, het agressieve gedrag van een pitbull ligt bijvoorbeeld meestal aan het baasje.

Bedoelde dat een bordje met Sanca's hoofd beter werkt dan een hondZolang de mensen die beesten goed opvoeden zijn het de liefste dieren die er zijn, het agressieve gedrag van een pitbull ligt bijvoorbeeld meestal aan het baasje.