AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.101
welke naam ?:P

• #102.102
Die moet wel genieten met zoveel aanhang....misschien met ons allen afspreken die naam 3 maanden lang niet meer te noemen onder sanctie van permban? :D
Ik weet die naam nog steeds niet correct te spellen en dat ondanks dat ik dé spellingsnazi ben.

• #102.105
#freejasper

• #102.109
Jeden Mensch ein Sporttasche

• #102.110
Ze hebben me ook gewaarschuwd dat het in de kermisweek hier normaal is dat er vandalisme is op de auto's en dat ze tegen mensen hun gevels komen plassen, had ik dit allemaal op voorhand geweten had ik het huis nooit gekocht maar ja, nu zit ik eraan vast :(
Och dat heeft nu op zich niets met het huis te maken e, kan je overal overkomen. Misschien investeren in een cam zodat je het volgende keer op beeld hebt? Een bordje met jouw foto en "ik waak hier" kan ook natuurlijk :)

• #102.111
Och dat heeft nu op zich niets met het huis te maken e, kan je overal overkomen. Misschien investeren in een cam zodat je het volgende keer op beeld hebt? Een bordje met jouw foto en "ik waak hier" kan ook natuurlijk :)

Gewoon een rottweiler/pitbull/mechelse herder kopen :P, camera's ophangen en je auto een beetje veilig opbergen. Eventueel een zeil eroverheen?

• #102.114
Zolang de mensen die beesten goed opvoeden zijn het de liefste dieren die er zijn, het agressieve gedrag van een pitbull ligt bijvoorbeeld meestal aan het baasje.

En toch vertrouw ik ze niet (pitbull). Mocht het om wat voor reden toch misgaan dan is de schade vaak niet te overzien.

En daar komt nog is bij dat een bepaalde bevolkingsgroep vaak zo'n hond heeft.

Laatst bewerkt:
  • #102.115
Bodybuilders zeker? :roflol:

• #102.119
Ah....ik ga een pitbull kopen. Even kijken op marktplaats of tweedehands naar een broodfokker. Lekker goedkoop en die honden zijn altijd lekker gek.

Terug
Naar boven