MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.121
En toch vertrouw ik ze niet (pitbull). Mocht het om wat voor reden toch misgaan dan is de schade vaak niet te overzien.

En daar komt nog is bij dat een bepaalde bevolkingsgroep vaak zo'n hond heeft.

Dat 2e is sad but true inderdaad, erg jammer dat die bevolkingsgroep de naam van zo'n hond moet verneuken. Maar ja niet IEDEREEN met een pitbull is dan bij standaard een aso.

• #102.123
Kaarten!

• #102.124
Weekban.

• #102.125
Nadat het vorige week donderdag mis ging tot en met zondag qua cutten, gisteren weer goed opgepakt. Maar ja hoor, deze avond ging het weer mis met pizza en toastjes.
Vakantie en hele dagen thuiszitten is niet goed voor je.

PS: Die pizza was geen avondeten, gewoon op de late avond lol.

• #102.126
Het is wederom 120 graden in mijn slaapkamer. Ja, nu klagen we allemaal; over 4 maanden vriest het weer en hoor je iedereen dat het 'fucking koud' is en 'was het maar weer zomer'.

• #102.127
Het is wederom 120 graden in mijn slaapkamer. Ja, nu klagen we allemaal; over 4 maanden vriest het weer en hoor je iedereen dat het 'fucking koud' is en 'was het maar weer zomer'.

Klaag niet over de warmte man, vind het heerlijk. Maar deze zomer toch wel een tikkie anders man, het is echt warmer dan normaal in Nederland.
Had er geen last van maar begin sinds deze week toch wat vermoeid te worden. Een koel weekje tussendoor en dan kan ik er wel weer tegen aan :D.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #102.132
Stomme nieuwe toestellen in de gym. Moet overal mijn gewicht aanpassen, meestal niet in positieve zin :(

• #102.133
Dat 2e is sad but true inderdaad, erg jammer dat die bevolkingsgroep de naam van zo'n hond moet verneuken. Maar ja niet IEDEREEN met een pitbull is dan bij standaard een aso.
meeste bijt incidenten zijn met honden waar van je het niet verwacht , golden retrievers , labradors , etc etc mijn dochtertje van 4 was laatst weggelopen die gevaarlijke hond van haar liep mee en heeft haar weer thuis gebracht .
inb4 ik weet niks van pitjes , maar ze zijn levensgevaaaaaarlijk

• #102.134
Inbrekers blijven weg bij ons. Onze hond likt hem dood!

• #102.138
meeste bijt incidenten zijn met honden waar van je het niet verwacht , golden retrievers , labradors , etc etc mijn dochtertje van 4 was laatst weggelopen die gevaarlijke hond van haar liep mee en heeft haar weer thuis gebracht .
inb4 ik weet niks van pitjes , maar ze zijn levensgevaaaaaarlijk

Pitbulls zijn de meest loyale honden die er zijn, en het zijn honden die van mensen houden. De enige keren dat pitbulls op het verkeerde padje worden gezet is als mensen ze voor andere doelen dan een huishondje binnen halen.

Laatst bewerkt:
  • #102.139
Pitbulls zijn de meest loyale honden die er zijn, en het zijn honden die van mensen houden. De enigste keren dat pitbulls op het verkeerde padje worden gezet is als mensen ze voor andere doelen dan een huishondje binnen halen.
helemaal mee eens , ik kom regelmatig de slaapkamer van mijn jongste oplopen en dan is de dikkop blijven steken tussen de spijlen van haar box omdat de kleine met haar heeft zitten knuffelen . die hond doet niks tenzij je dreigend als vreemde naar ze toe gaat grijpen( de kids of de vrouw ) . veel van de issues met pitbulls die er zijn hebben te maken met tokkie eigenaren en onervaren mensen wat zulke rassen betreft

• #102.140
Zo vermoeid dat ik na het eten al op de bank in slaap val. Zwaar leven

Terug
Naar boven