ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Migraine. f**k migraine. Neuk wie het bedacht heeft en al wie een mild hoofdpijntje toeschrijft aan migraine in de kont. Heel mn bek staat scheef en ik kan niet in mijn bed blijven liggen van de hoofdpijn. En straks komt het kotsen...
Migraine. f**k migraine. Neuk wie het bedacht heeft en al wie een mild hoofdpijntje toeschrijft aan migraine in de kont. Heel mn bek staat scheef en ik kan niet in mijn bed blijven liggen van de hoofdpijn. En straks komt het kotsen...
Hier ook migraine met aura. Is bij mij flink minder geworden zonder osteopaat.Ik ben de afgelopen maanden een 4-tal keer bij de osteopaat geweest omdat ik ook last had van migraine met aura (zicht die tijdelijk grotendeels verdwijnt). Hij kraakte mijn rug en nek, ik moet zeggen dat ik na 4 bezoekjes toch veel minder last heb. Mijn volgend bezoekje is maar gepland binnen een paar maanden omdat het al zoveel beter gaat.
Ik weet niet of jij ook last hebt van een soort spanning in je nek/rug, maar misschien kunnen een paar bezoekjes aan de osteopaat je helpen.
Vroeger ook last van gehad, nu gelukkig niet meer.
Verschrikkelijk altijd. Kotsen was bij mij de verlossing, daarna nog en paar uur en dan was het weg.
Ik weet nog dat ik op zolder in een donkere kamer lag te wensen dat ik dood was terwijk mijn moeder 2 verdiepingen lager de vaatwasser uit aan het ruimen was. Normaal kan je dat niet eens horen, voor mij voelde het alsof ze de vorken dwars door mijn hoofd stak.
Ooit een collega gehad die terwijl aan het werk was zij 'pff alweer de hele middag last van migraine'
Ja joh? Je loopt de hele middag al gewoon normaal rond, als je echt migraine had lag je in een hoekje met een doek over je kop zachtjes te huilen want echt huilen doet te veel pijn.
De orde van grote dat Bert noemde zie ik als een hyperbool om het probleem duidelijk te omschrijven, denk niet dat hij het bedoelde als een exact cijfer.
@Justalog, bedankt voor de linkjes. die heisa had ik inderdaad toen ook gelezen, maar nu je links heb gepost ga ik ze nog even nalezen straks. Bijzonder schandalig en bevestigd het wantrouwens wat veel sporters hebben in supplement schuivers.
Mijn probleem is nu als volgt:
- geen van de supplement schuivers zijn wat mij betreft betrouwbaar, simpelweg omdat ze een ander doel voor ogen hebben dan hun klanten (winst versus sportprestaties), dit kan soms op 1 lijn zitten, maar meestal gaan verschillende belangen ten koste van elkaar.
- vrijwel iedere supplement schuiver verkoopt supplementen die geen significante werking hebben, waardoor we zekerheid hebben over hun hoogtste prioriteit: geld verdienen.
- een shop zoals b&f kan zich niet permiteren op korte termijn opnieuw zo schandaal te ondergaan, waardoor ik neig vanwege hun zelfbehoud iets meer vertrouwen te hebben in hun weipoeder dan die van concurrent X.
- etc (meer overwegingen in deze richting).
). Ga haar adviseren om gewoon bij b&f te blijven en intussen motiveren minder rommel te eten.Hier ook migraine met aura. Is bij mij flink minder geworden zonder osteopaat.
Ben blij dat het bij mij nog nooit is op komen zetten tijdens het autorijden.
pff echt kut...hopelijk gaat t weg dan en komt t niet meer zo snel terug.
Krijg je geen probiotica voorgeschreven om de goeie bacteriën sneller aan te vullen? Bacteriën, zeer interessante beestjes maar je wil liefst alleen de goeie in je lijf natuurlijkJa gaat weg na maanden zo rond te lopen als de goeie bacterieen de balans terug in orde krijgen als ze aangevuld zijn. Maar als ik een paar maand afwijk en slecht eet of drink komt het terug helaas

Al bijna 1jaar aan't sukkelen met wazig zicht en mistig in't hoofd door "leaky gut syndrome" klote Helicobacter Pylori maagbacerieen hebben mij dit aangedaan in Spanje, na zoveel antibiotica's te pakken is het eindelijk weg maar de balans tussen goeie en slechte bacterieen is naar de kloten. Een strijd om goeie bacterieen terug tegoei aan te vullen, je spaart die in je kindertijd tot nu en dan verneukt al die antibiotica alles en zit je met allergische reacties "autoimuunziektes" dat uw lichaam zen eigen altijd aanvalt zonder dat je echt ziek bent maar toch de bijwerkingen van ziek zijn altijd moet meemaken omdat je zogezegd op alles wat je eet slecht reageerd (allergische reactie) Ik blijf gymen maar met een wazige mistige zicht dat storend is, maar ja... life's a b*ch he