MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.203
Ziet er pijnlijk uit zeg, flink verbrand...

• #102.205
Ik was mmijn hele leven een rode kreeft. Sinds ik 1 keer melanotan heb gebruikt (gedurende 5 dagen als ik me goed herinner) ben ik nooit nog zo verbrand geweest. Ik word nu gewoon bruin. Je zou kunnen zeggen dat melanotan ongezond is, maar stel je dan ook de vraag wat voor chemische brol er niet in de zonnebrandcremes zit; Dat smeer je met liters op je huid en komt ook in je bloedbaan terecht. Voor mij geen cremes meer. 1 keer om de drie jaar een melanotankuur en dan kan ik gewoon een paar uur in de zon zitten en als ik even genoeg heb, doe ik een t-shirt aan.

• #102.206
@Kathlinoo : betekent dat dan dat jij niet het meisje op de afbeelding onder je forumnaam bent? Omdat je op de ene foto een tattoo hebt op je sleutelbeen en op de foto van je zonnebrand niet.

--> Misschien toch Jasper 2.0?

• #102.212
Ik was mmijn hele leven een rode kreeft. Sinds ik 1 keer melanotan heb gebruikt (gedurende 5 dagen als ik me goed herinner) ben ik nooit nog zo verbrand geweest. Ik word nu gewoon bruin. Je zou kunnen zeggen dat melanotan ongezond is, maar stel je dan ook de vraag wat voor chemische brol er niet in de zonnebrandcremes zit; Dat smeer je met liters op je huid en komt ook in je bloedbaan terecht. Voor mij geen cremes meer. 1 keer om de drie jaar een melanotankuur en dan kan ik gewoon een paar uur in de zon zitten en als ik even genoeg heb, doe ik een t-shirt aan.
Hebben ze mij eens afgeraden omdat het gevaarlijk zou zijn ofzo, heb er verder nooit dingen over op gezocht. Doe nu zelfbruiner in de zomer :')

• #102.215
Sinds ik melanotan heb gebruikt ook nooit meer verbrand en een epische tan, brah :cool:

• #102.217
vitamine d !!! ik bak zelf tegenwoordig goudbruin zonder ossewith

Terug
Naar boven