- Waardering
- 12.551
Shots fired.
Ehm, damnit in dit geval.

Ehm, damnit in dit geval.

damned is bijvoeglijk naamwoord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laat ze dat in Afrika maar niet horen. Geen probleem; dan hebben wij op dit punt een meningsverschil. Ik denk dat de meeste mensen in de westerse wereld helemaal niet weten wat honger is. Je lichaam kan heel wat meer hebben dan je denkt. Nou begin ik het na 10 weken cutten en net 2 low carb days te hebben gehad ook wel te voelen. Bij mij helpt het door mezelf te zeggen dat ik geen honger heb, want kinderen in Afrika hebben dat. Net als dat ik tegen mezelf zeg tijdens de cardio dat ik het niet zwaar heb, maar dan Maarten van der Weijden het zwaar had.Je klinkt net als die irritante reclame.
Als ik vind dat "honger hebben" een knorrende maag is, dan had ik honger.
Ik heb geen moeite met fasted cardio.Je kunt trouwens prima fasted cardio doen; tijdens mijn marathonprep liep ik gerust 30-40 km fasted. Voor spierbehoud overigens niet aan te raden.

In zwavelzuur of koningswater? Of gewoon Breaking Bad-style?
Die kindjes in Afrika moeten niet zo zeiken. De bevolking van Leningrad van 1941 tot 1944 wisten pas wat honger was.Laat ze dat in Afrika maar niet horen. Geen probleem; dan hebben wij op dit punt een meningsverschil. Ik denk dat de meeste mensen in de westerse wereld helemaal niet weten wat honger is. Je lichaam kan heel wat meer hebben dan je denkt. Nou begin ik het na 10 weken cutten en net 2 low carb days te hebben gehad ook wel te voelen. Bij mij helpt het door mezelf te zeggen dat ik geen honger heb, want kinderen in Afrika hebben dat. Net als dat ik tegen mezelf zeg tijdens de cardio dat ik het niet zwaar heb, maar dan Maarten van der Weijden het zwaar had.
Vroeger was alles beter, zelfs de honger.Die kindjes in Afrika moeten niet zo zeiken. De bevolking van Leningrad van 1941 tot 1944 wisten pas wat honger was.
Damned kan ook een voltooid deelwoord zijn (en zelfs verleden tijd).
Ik weet trouwens dat die rare Belgen met 'lopen' doorgaans hardlopen/rennen bedoelen. Je kunt trouwens prima fasted cardio doen; tijdens mijn marathonprep liep ik gerust 30-40 km fasted. Voor spierbehoud overigens niet aan te raden.
Qua IQ: dank voor het compliment. Sheldon is echter een asportieve skinny ecto; op dat punt verschillen wij gelukkig. Ik heb ook zo mijn autistische trekjes, maar gelukkig vallen die in het niet bij die van Sheldon. The Big Bang Theory vind ik overigens een geniale serie.
Het is fijn dat je weet wanneer je moet lachen om grappen die je toch niet snapt.Qua IQ: dank voor het compliment. Sheldon is echter een asportieve skinny ecto; op dat punt verschillen wij gelukkig. Ik heb ook zo mijn autistische trekjes, maar gelukkig vallen die in het niet bij die van Sheldon. The Big Bang Theory vind ik overigens een geniale serie.
Qua IQ: dank voor het compliment. Sheldon is echter een asportieve skinny ecto; op dat punt verschillen wij gelukkig. Ik heb ook zo mijn autistische trekjes, maar gelukkig vallen die in het niet bij die van Sheldon. The Big Bang Theory vind ik overigens een geniale serie.
Gelukkig ben ik zelfverzekerd genoeg dat wanneer ik iets niet snap of niet weet ik dit gewoon toegeef of een vraag stel. Het valt me op hoeveel mensen ik dan opgelucht zie denken 'Oh, gelukkig. Ik ben niet de enige die het niet snapt.', of dat blijkt dat degene aan wie ik het vraag het zelf ook niet weet. (Gaat niet enkel over grappen overigens.)Het is fijn dat je weet wanneer je moet lachen om grappen die je toch niet snapt.