- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie gelegenheid om 's ochtends te sportenWeer veel te vroeg wakker geworden
Hopelijk genoeg energie over vanavond voor een goede training!
Je moet er wel karakter voor hebben hoor om zo vroeg te gaan lopen, respectOp maandag en donderdag ga ik 's morgens al lopen.
En om 5u is de gym nog lang niet open hier...
Ik zou dus liever gewoon langer slapen op de dagen dat het kan.
Je moet er wel karakter voor hebben hoor om zo vroeg te gaan lopen, respect

Heb ik ook 2x gedaan. Om 6uur de wekker gezet om te gaan lopen! Uitgezet en weer lekker door geslapen...Is normaal niet om 5u hoor, toevallig was ik dat uur wakker vandaag
Lopen doe ik 's morgens meestal tussen 5u45-7u15.

Haha, wat een dom idee was het uiteindelijk ook, gaapHeb ik ook 2x gedaan. Om 6uur de wekker gezet om te gaan lopen! Uitgezet en weer lekker door geslapen...![]()
Horendol lopen <> Hardlopeneen normaal uur toch voor mensen met kinderendie lopen ook horendol om 6u smorgens
![]()
Haha, wat een dom idee was het uiteindelijk ook, gaap

Die van mij heb ik een klokje gegeven en geleerd wanneer het 9uur is! Ze was nog geen 4. Echt supereen normaal uur toch voor mensen met kinderendie lopen ook horendol om 6u smorgens
![]()
.Inderdaad
Die van mij heb ik een klokje gegeven en geleerd wanneer het 9uur is! Ze was nog geen 4. Echt super.
Gewoon geen kinderen nemen en in geval van een ongelukje gewoon zelf de stofzuiger erin hangen.