- Waardering
- 8.339
In het oor gemeten? Van antibiotica gaat je temperatuur niet omlaag naar beneden normale waarden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterkteKan idd van de antibiotica komen.
Sterkte
OT: moeders vannacht afgevoerd naar T ziekenhuis![]()
De oksel, net nog eens gemeten en nu 35.2, normaal zit ik gewoon rond 37. Voor dubbelcheck ook bij Deborah gemeten en zij had normale temperatuur.In het oor gemeten? Van antibiotica gaat je temperatuur niet omlaag naar beneden normale waarden
Sterkte man! Het wordt wel frustrerend zo!Dokter gebeld en als de temperatuur laag blijft moet ik andere antibiotica.
De oksel, net nog eens gemeten en nu 35.2, normaal zit ik gewoon rond 37. Voor dubbelcheck ook bij Deborah gemeten en zij had normale temperatuur.
Stop toch eens met dat scheren.Gisteravond in me lip gesneden
met scheren bloed nu nog steeds.
Lekker waxen joh!Poging gedaan mijn benen te scheren met een scheermes. Het is een bloedbad geworden. Toch maar ontharingscrème kopen.

Al een dokter of kinesist bezocht?Pijn in mijn pols begint uit te stralen over mijn volledige onderarm
Had gisteren ook wat last naar het einde van de training toe...
Nope, afspraak morgenavond met huisarts

Ik wens je veel sterkte toe en onthoud: de aanhouder wint. Het gaat echt wel lukken, een kindje is jullie gegund.Mijn vrouw en ik hebben de vierde maand geprobeerd om zwanger te worden, de voorbije week leken er signalen te zijn dat het prijs zou zijn maar vandaag blijkt dat dat niet het geval is.
We zijn beide toch ontgoocheld omdat we echt even dachten dat het zover zou zijn![]()
Ik wens je veel sterkte toe en onthoud: de aanhouder wint. Het gaat echt wel lukken, een kindje is jullie gegund.![]()
Ik hecht er ook wat teveel belang aan omdat ik een AAS verleden heb en toch twijfel hoe het met mijn vruchtbaarheid zit. Met de huisarts hebben we al afgesproken dat we na 6 maand (binnen twee maand dus) de vruchtbaarheid gaan laten onderzoeken...