XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.363
In het oor gemeten? Van antibiotica gaat je temperatuur niet omlaag naar beneden normale waarden
De oksel, net nog eens gemeten en nu 35.2, normaal zit ik gewoon rond 37. Voor dubbelcheck ook bij Deborah gemeten en zij had normale temperatuur.

• #102.364
Dokter gebeld en als de temperatuur laag blijft moet ik andere antibiotica.

• #102.366
De oksel, net nog eens gemeten en nu 35.2, normaal zit ik gewoon rond 37. Voor dubbelcheck ook bij Deborah gemeten en zij had normale temperatuur.

Geen betrouwbare meting, net als oor of lies. Lage temperatuur komt ook niet door de antibiotica. Je gebruikt iets van prednisolon of andere immuunsuppresiva toch? Omdat je immuunsysteem dan onderdrukt is loop je het gevaar dat je uberhaupt geen koorts kunt maken, daarom ondertemp krijgt, wat nog veel erger is dan koorts krijgen. Maar het kan dus net zo goed een foutieve meting zijn. Goed overleggen met je arts iig.

• #102.367
Hoofdpijn :(
Had misschien toch beter nog een uurtje geslapen in plaats van te gaan lopen :o

• #102.368
Gisteravond in me lip gesneden
met scheren bloed nu nog steeds.

• #102.369
  • #102.370
wrijft door zijn chuck norris baard en denkt blij dat ik nooit scheer

• #102.372
Poging gedaan mijn benen te scheren met een scheermes. Het is een bloedbad geworden. Toch maar ontharingscrème kopen.

• #102.374
Pijn in mijn pols begint uit te stralen over mijn volledige onderarm :(
Had gisteren ook wat last naar het einde van de training toe...

• #102.377
Mijn vrouw en ik hebben de vierde maand geprobeerd om zwanger te worden, de voorbije week leken er signalen te zijn dat het prijs zou zijn maar vandaag blijkt dat dat niet het geval is.

We zijn beide toch ontgoocheld omdat we echt even dachten dat het zover zou zijn :(

• #102.378
Balen man.

• #102.379
Mijn vrouw en ik hebben de vierde maand geprobeerd om zwanger te worden, de voorbije week leken er signalen te zijn dat het prijs zou zijn maar vandaag blijkt dat dat niet het geval is.

We zijn beide toch ontgoocheld omdat we echt even dachten dat het zover zou zijn :(
Ik wens je veel sterkte toe en onthoud: de aanhouder wint. Het gaat echt wel lukken, een kindje is jullie gegund. :thumbup:

• #102.380
Ik wens je veel sterkte toe en onthoud: de aanhouder wint. Het gaat echt wel lukken, een kindje is jullie gegund. :thumbup:

Thanks, we blijven uiteraard verder proberen. Het was gewoon effe een kut gevoel deze ochtend omdat het niet prijs was, de ontgoocheling is ondertussen al verteerd :) Ik hecht er ook wat teveel belang aan omdat ik een AAS verleden heb en toch twijfel hoe het met mijn vruchtbaarheid zit. Met de huisarts hebben we al afgesproken dat we na 6 maand (binnen twee maand dus) de vruchtbaarheid gaan laten onderzoeken...

• Like
Waarderingen: Inb4
Terug
Naar boven