MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.402
Zonder de benefits....

• #102.403
Zag een trui op Marktplaats welke ik graag wilde hebben en niet meer verkocht wordt, dacht kan het wel wagen om hem op te laten sturen. Nu dus opgelicht voor 55 euro en heb zijn adres uiteraard niet dus kan niet langs :o:o

• #102.404
verzoek doen om terug te storten , desnoods een 1 cent storting doen met een bericht.

Daarna de bank bellen en die neemt contact op , word er nog geen gehoor gegeven dan krijg je zijn gegevens ;)

daarna kan de DBB knokploeg uitrukken.

• #102.405
verzoek doen om terug te storten , desnoods een 1 cent storting doen met een bericht.

Daarna de bank bellen en die neemt contact op , word er nog geen gehoor gegeven dan krijg je zijn gegevens ;)

daarna kan de DBB knokploeg uitrukken.

Ben je daar zeker van? Ik dacht dat een bank geen gegevens van een klant mocht verstrekken?

• #102.406
Ben je daar zeker van? Ik dacht dat een bank geen gegevens van een klant mocht verstrekken?
gewoon storneren , ik heb regelmatig leveranciers die halve bestellingen sturen als dat gebeurd stoneer ik de boel en stort ik pas als de gehele levering er is

• #102.408
  • #102.410
blijkbaar wel? Geen idee hoe t zit.

• #102.411
Zojuist even de ING gebeld, typisch burgelijk trutje aan de telefoon uiteraard...

In geval van oplichting > contact maar lekker de politie en voor de rest kunnen/mogen wij niets doen

In geval van per ongeluk het verkeerde rekeningnummer intoetsen > ING contacteert de rekeninghouder met een vriendelijk verzoek het geld terug te storten > Na geen opvolging na een X-aantal weken worden de klantgegevens verstrekt.

Hele discussie en mevrouw van de klantenservice heeft de hoorn er op gehangen omdat ze niet aan zulke praktijken mee mogen werken en deze strafbaar zijn.

Zo dalijk dus nog even bellen dat ik per ongeluk het verkeerde nummer heb ingetoetst :o

• #102.412
ah kijk....dat was het dus! via deze omweg hehe.

• #102.415
Lol, we zijn niet bepaald The Breed motorcycle club. (Op internet wel, maar in het echt niet.)

Als het er echt op aankomt dan gaan we voorwaarts, maar vaak schrikken de markante grote figuren al genoeg af en bereiken we het doel zonder enige vorm van geweld.

• #102.416
90 kg aan meubelmaker maakt redelijk indruk zeker met de uitspattende ader in mijn hersen pan :P

• #102.417
ik alles behalve dat, maar mijn moeders panty kous met batterijen wel. Heb eerlijk gezegd werkelijk waar geen idee wat ik met zon attribuut moet, maar soms glijd het wel eens uit mijn handen. Ben echt een kluns hihihi

• #102.418
Als het er echt op aankomt dan gaan we voorwaarts, maar vaak schrikken de markante grote figuren al genoeg af en bereiken we het doel zonder enige vorm van geweld.
Lol, wat wil de DBB knokploeg dan doen dan?? Massaal op hun driewielers uitrukken en hun puistjes uitdrukken op de vijand??

• #102.420
Lol, wat wil de DBB knokploeg dan doen dan?? Massaal op hun driewielers uitrukken en hun puistjes uitdrukken op de vijand??

je mag ook gewoon vragen als je mee wilt doen hoor.....ik snap dat jij je gekwetst voelt, maar we zijn je onbewust vergeten te vragen xxx

Terug
Naar boven