- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks, we blijven uiteraard verder proberen. Het was gewoon effe een kut gevoel deze ochtend omdat het niet prijs was, de ontgoocheling is ondertussen al verteerdIk hecht er ook wat teveel belang aan omdat ik een AAS verleden heb en toch twijfel hoe het met mijn vruchtbaarheid zit. Met de huisarts hebben we al afgesproken dat we na 6 maand (binnen twee maand dus) de vruchtbaarheid gaan laten onderzoeken...
.Hoe vroeger ik ga slapen, hoe vroeger ik wakker word blijkbaar.
Gisteravond effectief rond 21u-21u30 in slaap gevallen, om 2u30 was ik wakker.
Nog blijven liggen, maar enkel woelen enzo. Heb nog elk uur zien passeren en ben uiteindelijk om 5u20 opgestaan en gaan lopen...
Het wordt rampzalig![]()
.
. Eerder in bed gaan kan averechts werken, net als te lang slapen op een dag de navolgende dagen kan beinvloeden.Heel herkenbaar...je hebt nou eenmaal een slaappatroonHoe vroeger ik ga slapen, hoe vroeger ik wakker word blijkbaar.
Gisteravond effectief rond 21u-21u30 in slaap gevallen, om 2u30 was ik wakker.
Nog blijven liggen, maar enkel woelen enzo. Heb nog elk uur zien passeren en ben uiteindelijk om 5u20 opgestaan en gaan lopen...
Het wordt rampzalig![]()

Mijn vrouw had ook altijd slaap problemen, is hiervoor zelfs langdurig onderzocht in een slaapcentrum, wat nutteloos bleek. Uiteindelijk is ze veel gaan lezen en experimenterend veranderd in een slaap nazi. Aangezien ik mijn slaapnazi graag begrijp, heb ik die boeken/stukken ook gelezen zodat ik wist wat ik nog wel en niet mocht in de slaapkamer.
Goede kans dat je je al ingelezen hebt, maar noem het toch even. Al die boeken en sites geven grotendeels dezelfde truukjes zonder dat je gelijk hoeft te weten hoe aanmaak van cortison, melatonine, etc werkt en je lijf beinvloed. Had je die al geprobeerd toe te passen? Zoals niet te lang woelen, maar gewoon even kort uit bed gaan het daarna opnieuw proberen? (had te maken met jezelf aanleren dat het bed bedoeld is om te slapen, net als niet lezen of tv kijken in bed).
p.s. We hebben iedere 12 uur een slaperig en energiek moment (beiden dus 2 maal per dag en 6 uur van elkaar gescheiden). Gemiddeld ligt er rond 01.30 zo'n actief moment, zit je dan niet in een begin stadium van een van je diepere slaap cycli dan wordt je makkelijk wakker. Combineer dat met ondervoeding en whola... gelijk wakker en klaar om op jacht te gaan naar voeding. Eerder in bed gaan kan averechts werken, net als te lang slapen op een dag de navolgende dagen kan beinvloeden.
Disclaimer: had deze boeken zo'n 10 jaar terug gelezen, goede kans dat de wetenschap inmiddels weer wat verder is.

Heel herkenbaar...je hebt nou eenmaal een slaappatroon![]()
Ik had voornamelijk slaapproblemen toen ik nog in het ziekenhuis werkte en enorm rare werkuren na elkaar deed.
Sinds mijn jobverandering geen last meer van eigenlijk. Kon altijd prima slapen van 22u tot 6-7u.
Laatste tijd is er gewoon nogal veel gaande rondom mij, dus denk dat het voornamelijk stress gerelateerd is.
Ik kan prima inslapen, binnen de vijf minuten ben ik vertrokken. Alleen als ik eenmaal wakker wordt lukt verder slapen precies niet meer
En daar ben ik zeer blij mee! Alleen zou dat patroon 7 tot 8 uur slaap mogen geven in plaats van vijf...
Halve nacht met ex-gf in ziekenhuis gezeten dus ws. geen train vandaag want kapot.![]()
Nou wil ik niet vervelend doen ik weet niet waarom ze naar ziekenhuis moest maar neem aan dat er gewoon gainz zijn gemaakt als je begrijpt wat ik bedoel
Halve nacht met ex-gf in ziekenhuis gezeten dus ws. geen train vandaag want kapot.![]()
Wij willen meer weten dan alleen dit korte berichtje hoor.
Wie, wat, waar en waarom? DETAILS BABY!
@Nomen Nescio je kan alles wel leuk vinden maar nu wil ik het weten
laat @Nomen Nescio maar schuiven hehehheeh Gainzzzzz Cardio gainzzz

tjaNiks wereldschokkends eigenlijk, haar dochtertje was met spoed opgenomen met serieuze klachten en ze had me nodig.
Inb4 blablabla, wij hebben gewoon nog een goede relatie zonder een relatie te hebben.
Dat is een ander facet.![]()