MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.561
Sterkte..... :(
Als t zo dik blijft toch effe naar de huisarts gaan. Je weet nooit. Niet te lang aankijken iig.
De vorige keer(paar jaar geleden inmiddels) ben ik naar die huisartsenpost gegaan alleen zeide die om het gewoon even af te wachten na het weekend, weinig zin om dus er naar toe te gaan voor niks. Ik bel maandagochtend wel ff naar de huisarts

• #102.562
De vorige keer(paar jaar geleden inmiddels) ben ik naar die huisartsenpost gegaan alleen zeide die om het gewoon even af te wachten na het weekend, weinig zin om dus er naar toe te gaan voor niks. Ik bel maandagochtend wel ff naar de huisarts
Klopt zo gaat T vaak.
Mocht je ergens bij die plek een zichtbaar scherpe "streep" rood/paarsig gaan zien dan wel oppassen. Dan kan T een fractuur zijn. Dan kan je het beste zsm handelen.

• #102.563
Al een keer of 6 meegemaakt door zwakke enkels. Doe zelfs de moeite niet meer om foto's te laten nemen, want ze zetten standaard gips om dan 10 dagen later pas te kunnen zien dat er geen breuk is/was. Ondertussen wel kine nodig om je enkel te revalideren... Of zo gaat het toch in België.

Huh actief herstel? :rolleyes:

• #102.564
Haha klinkt lekker daar in België..
ik ga zo toch even langs de huisartsenpost, als ik stil lig is er niet zoveel aan de hand maar zo gauw ik rondhinkel en dan weer lig komen er allemaal steken in mijn enkel

• #102.565
ik ga zo toch even langs de huisartsenpost, als ik stil lig is er niet zoveel aan de hand maar zo gauw ik rondhinkel en dan weer lig komen er allemaal steken in mijn enkel
Succes en veel beterschap alvast!

• #102.566
Beter T zekere voor T onzekere.
Sterkte.

• #102.567

Zaterdag huisartsenpost is altijd leuk. Vorig jaar 6 uur gewacht met een breuk in me poot. Succes man.

• #102.568
Viel allemaal wel mee gelukkig qua wachten. Had 12:30 gebeld en door drukte zoude ze me binnen 2 uur terugbellen omdat het niet echte spoed was. Werd 13:45 gebeld en kon 14:40 komen en werd 5 minuten later geholpen:). Waarschijnlijk weer mijn enkelbanden beschadigd/ingescheurd

• #102.569
Ik had dit weekend zin om lekker te trainen (en nog een aantal andere zaken gepland waar ik naar uitkeek) maar sinds deze ochtend last van lage rugpijn met uitstraling naar mijn links been.

Al de hele dag heb ik scherpe pijn als ik te lang in dezelfde positie blijf zitten, staan of liggen. Echt kut :(

• #102.570
De zoveelste collega die zei, man, wat ben je mager geworden :(

• #102.571
M'n man zei dat ik maar beter kan gaan dammen nadat hij me (voor de zoveelste keer) uit een (te) strak jurkje moest hijsen :headbang:.
Wat kleding bij Zalando besteld. Boven m'n middenrif toch echt geen xs meer maar daaronder wel. Alles terug moeten sturen :treuren:.

Dames, waar vind ik kleding die wijd in de schouders/borst zijn en strak in de taille?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #102.573
M'n man zei dat ik maar beter kan gaan dammen nadat hij me (voor de zoveelste keer) uit een (te) strak jurkje moest hijsen :headbang:.
Wat kleding bij Zalando besteld. Boven m'n middenrif toch echt geen xs meer maar daaronder wel. Alles terug moeten sturen :treuren:.

Dames, waar vind ik kleding die wijd in de schouders/borst zijn en strak in de taille?

Kleermaker? :o ;)

• #102.575

Misschien wat meer richting slimfit kijken?
Vaak zijn de schouders wat breder en is de taille wat smaller omdat deze meer getailleerd is. Dan een wat .grotere maat pakken dan je gewend bent uiteraard.

• #102.576
  • #102.580
Bro... Ik heb al zoveel bloed- en urinetesten moeten doen dat het best eens kan zijn dat ik daarom zo ben afgevallen :roflol:
Eind november, begin december moet ik (alweer) terug naar Leuven voor verschillende scans van oa de longen en spieren. In het slechtste geval dan ook een spierbiopsie maar dat gaan ze proberen te vermijden, mits de scans genoeg duidelijkheid geven.

Terug
Naar boven