XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.581
M'n man zei dat ik maar beter kan gaan dammen nadat hij me (voor de zoveelste keer) uit een (te) strak jurkje moest hijsen :headbang:.
Wat kleding bij Zalando besteld. Boven m'n middenrif toch echt geen xs meer maar daaronder wel. Alles terug moeten sturen :treuren:.

Dames, waar vind ik kleding die wijd in de schouders/borst zijn en strak in de taille?

Klink goed, toch?

• #102.582
@Sanca sterkte man , ben zelf met veel kloten nu aan het aankomen

• #102.583
Bro... Ik heb al zoveel bloed- en urinetesten moeten doen dat het best eens kan zijn dat ik daarom zo ben afgevallen :roflol:
Eind november, begin december moet ik (alweer) terug naar Leuven voor verschillende scans van oa de longen en spieren. In het slechtste geval dan ook een spierbiopsie maar dat gaan ze proberen te vermijden, mits de scans genoeg duidelijkheid geven.

Welke symptomen heb je op dit moment nog, naast het afvallen?

Ik wens je snel duidelijkheid en beterschap!

• #102.584
Bro... Ik heb al zoveel bloed- en urinetesten moeten doen dat het best eens kan zijn dat ik daarom zo ben afgevallen :roflol:
Eind november, begin december moet ik (alweer) terug naar Leuven voor verschillende scans van oa de longen en spieren. In het slechtste geval dan ook een spierbiopsie maar dat gaan ze proberen te vermijden, mits de scans genoeg duidelijkheid geven.

Daar was ik ook niet van op de hoogte....Bro :o Sterkte!!

• #102.585
  • #102.586
Feel you ... :kiss:

• #102.587
Wat heb je dan gedaan dat je nu terug aankomt?

Uitslag, chronische pijn in de onderrug/heup, haarverlies, sluimerende ontstekingen die komen en gaan, vermoeidheid en alles voelt blehg.
stopen met roken , meer eten . meer proberen te slapen aangezien een chronish rust tekort bij auto imuun aandoeningen een rol speelt . eerlijk gezegd kijk ik dit twee maanden aan en besluit dan om evt te gaan gaan cruisen want dit is zwaar frusterend

• #102.588
en ja ik ben al een maandje of 4 van de gear af maar dit is hoe voor mij de boel ervoor staat , word gek van die kracht dalen

• #102.589
stopen met roken , meer eten . meer proberen te slapen aangezien een chronish rust tekort bij auto imuun aandoeningen een rol speelt . eerlijk gezegd kijk ik dit twee maanden aan en besluit dan om evt te gaan gaan cruisen want dit is zwaar frusterend
Stoppen met roken staat ook opnieuw in mijn lijstje, ik had het redelijk onder controle maar nu ik terug werk gaat er vlot een pakje door weer.
Ik merk geen verschil tussen 6u slaap of 12u :o

• #102.590

Uitslag, chronische pijn in de onderrug/heup, haarverlies, sluimerende ontstekingen die komen en gaan, vermoeidheid en alles voelt blehg.

Ik had in je log al gelezen dat het lupus was maar het is onbegrijpelijk dat er geen behandeling gevonden wordt om de symptomen te verlichten.

Nu ja, het is allicht niet gemakkelijk gezien zelfs die professor geen raad weet. Rustig proberen in blijven, stress maakt het alleen erger.

Alweer gemakkelijk gezegd natuurlijk.

• #102.591
Stoppen met roken staat ook opnieuw in mijn lijstje, ik had het redelijk onder controle maar nu ik terug werk gaat er vlot een pakje door weer.
Ik merk geen verschil tussen 6u slaap of 12u :o
stoppen met roken zou daar bij moeten helpen , nicotine is een stimulant

• #102.592
en ja ik ben al een maandje of 4 van de gear af maar dit is hoe voor mij de boel ervoor staat , word gek van die kracht dalen
Zelfs net na mijn hartklepoperatie was ik sterker dan nu (naar gevoel) en dat is best wel fucked om mee rond te lopen in je hoofd.

• #102.593
Zelfs net na mijn hartklepoperatie was ik sterker dan nu (naar gevoel) en dat is best wel fucked om mee rond te lopen in je hoofd.
ja idd , ben sinds mijn 25e eigenlijk alleen maar achteruit gegaan , met een piek hier en daar

• #102.594
Ik had in je log al gelezen dat het lupus was maar het is onbegrijpelijk dat er geen behandeling gevonden wordt om de symptomen te verlichten.

Nu ja, het is allicht niet gemakkelijk gezien zelfs die professor geen raad weet. Rustig proberen in blijven, stress maakt het alleen erger.

Alweer gemakkelijk gezegd natuurlijk.
Tot nu toe heeft alleen de medrol geholpen maar dat mag ik niet meer nemen omdat het dan ook weer ongezond is.
Plaquenil leek te helpen maar daar kreeg ik chronische diarree van. Nu heb ik al een maand of 2 Naviquine maar die lijkt niet aan te slaan.
Huidbiopsie wees op lupus maar blijkbaar gebeuren er ook dingen in mijn lichaam die niet lupus gerelateerd zijn.

• #102.595
  • #102.596

Balen. Misschien alternatieve geneeswijzen zoals Dry Needling een kans geven. Heb je ook veel stress of mentale issues?

• #102.597
Beste meneer Baard, beterschap! En groeten aan die snorhaar...Jullie zijn zo'n leuk duo.

• #102.598
Balen. Misschien alternatieve geneeswijzen zoals Dry Needling een kans geven. Heb je ook veel stress of mentale issues?
'Gezonde' stress op het werk.
Vroeger was mijn mentaliteit mijn sterkste punt maar het lijkt wel of ik dat onderweg ben verloren.

• #102.600
20 oktober kan ik al onder de scan voor de spieraantasting en 6 november voor de longen.

Terug
Naar boven