XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.601
linker knipperlicht van m’n scooter is gestolen :dunno::(

• #102.603
M'n man zei dat ik maar beter kan gaan dammen nadat hij me (voor de zoveelste keer) uit een (te) strak jurkje moest hijsen :headbang:.
Wat kleding bij Zalando besteld. Boven m'n middenrif toch echt geen xs meer maar daaronder wel. Alles terug moeten sturen :treuren:.

Dames, waar vind ik kleding die wijd in de schouders/borst zijn en strak in de taille?
Andere man zoeken :dunno:

• #102.605

• #102.606
  • #102.607
Wat klinkt goed?!
Dat ik beter kan gaan dammen of dat ik, als vrouw zijnde, geen leuke strakke jurkjes/shirtjes meer kan kopen ???

:roflol:
Je zou het bijna denken ;).

Ik bedoelde eigenlijk dat je dan blijkbaar goed afgetraind bent. Maar snap ook wel dat het lastig is om leuke kleren te kopen dan.

• #102.609
Ben je net volledig blessure vrij na een aantal maanden kutten met blessures etc. Moet je tijdens een zwaar setje T-bar row ineens hoesten en schiet het vol in je onder rug :mad:. Wordt leuk morgen met werken ( verhuizen ) :(

• #102.610
Gisteren nog snel mee geholpen de losliggende dallen uit de stal/garage te halen (die ging uitgegraven worden)... daarna rugaids en die verdomde linkerellebog doet terug facking pijn :mad:

• #102.611
Wat klinkt goed?!
Dat ik beter kan gaan dammen of dat ik, als vrouw zijnde, geen leuke strakke jurkjes/shirtjes meer kan kopen ???

:roflol:
Je zou het bijna denken ;).

Gewoon stretch dingen kopen? Ik koop alles in stretch, maat XS-S en heb voldoende keus in jurkjes e.d.. Tsja, blousjes en shit die geen stretch hebben kan ik niet echt aan, maar dat vind ik vaak ook niet mooi, die vallen toch niet zo mooi als kleding waar stretch in zit.

Ik kan altijd prima slagen bij Nelly, H&M, Asos enz.

• #102.612
Gewoon stretch dingen kopen? Ik koop alles in stretch, maat XS-S en heb voldoende keus in jurkjes e.d.. Tsja, blousjes en shit die geen stretch hebben kan ik niet echt aan, maar dat vind ik vaak ook niet mooi, die vallen toch niet zo mooi als kleding waar stretch in zit.

Ik kan altijd prima slagen bij Nelly, H&M, Asos enz.
ik kan dit beamen ik ben meestal die verveelde man die op zijn vrouw staat te wachten naast het kleedhokje in de Hm :P

• #102.615
Vandaag van 12:00 tot 23:00 werken en vanwege personeelstekort staan we maar met zn 2tjes. Wordt nog leuk aangezien we 200+ man krijgen vanavond.

Drukke dag in de keuken. T weekend gelukkig vrij, dat dan weer wel.

• #102.620
Saai.
Shoppen met je gf is de shit hoor.

We gaan een aantal keren per jaar samen een weekendje winkelen in een grote stad.. is altijd super leuk idd. Maar dat is meer de happening er om heen ook :)

Ik vind het zelf namelijk vervelend dat we dan alleen voor mij kijken (Pun draagt qua T-shirt maat XXL, nergens te vinden met een beetje leuke fit, Puns favo schoenen weten we allemaal dat die in de simpele winkel niet verkocht worden). Ik koop liever dingen voor hem dan voor mezelf.. dus dan is online shopping natuurlijk een betere oplossing :D

Terug
Naar boven