- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn , slaat nergens op
Andere man zoekenM'n man zei dat ik maar beter kan gaan dammen nadat hij me (voor de zoveelste keer) uit een (te) strak jurkje moest hijsen.
Wat kleding bij Zalando besteld. Boven m'n middenrif toch echt geen xs meer maar daaronder wel. Alles terug moeten sturen.
Dames, waar vind ik kleding die wijd in de schouders/borst zijn en strak in de taille?

Wat klinkt goed?!

.Wat klinkt goed?!
Dat ik beter kan gaan dammen of dat ik, als vrouw zijnde, geen leuke strakke jurkjes/shirtjes meer kan kopen
Je zou het bijna denken.
Wat klinkt goed?!
Dat ik beter kan gaan dammen of dat ik, als vrouw zijnde, geen leuke strakke jurkjes/shirtjes meer kan kopen
Je zou het bijna denken.
ik kan dit beamen ik ben meestal die verveelde man die op zijn vrouw staat te wachten naast het kleedhokje in de HmGewoon stretch dingen kopen? Ik koop alles in stretch, maat XS-S en heb voldoende keus in jurkjes e.d.. Tsja, blousjes en shit die geen stretch hebben kan ik niet echt aan, maar dat vind ik vaak ook niet mooi, die vallen toch niet zo mooi als kleding waar stretch in zit.
Ik kan altijd prima slagen bij Nelly, H&M, Asos enz.

ik kan dit beamen ik ben meestal die verveelde man die op zijn vrouw staat te wachten naast het kleedhokje in de Hm![]()

Lucky @Punjab
heb het ff gecorrigeerd

Shoppen met je bf die een grote portemonnee heeft is pas de shit