AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.782
Een vriendin nemen en die bij de deur zetten.... en beloof haar achteraf wat leuks ofzo... :o

Je ma te eten vragen oid dan kan zij het opvangen? :dunno:

Vriendin wordt het plan ja, maar die wil stiekem ook de race wel volgen.

Het is inderdaad meer een optocht, weliswaar de snelste van de wereld, maar toch.

Ik denk dat deze wel weer leuk wordt.
Als het gaat regenen helemaal.

De laatste paar races zijn echt top geweest trouwens, we kunnen niet klagen.

• #102.783
Ik denk ook dat het niet slim was om Kitkats Snikkers en Twixen te kopen... dat waren altijd de huizen waar ik volgend jaar terug kwam :roflol:

Mja alles wat niet op gaat eet ik op.. you win some you lose some.

• #102.784
Voor de eerste keer zo'n F1 optocht uitgekeken en moet toch toegeven dat het deze keer best spannend was. Die Max heeft duidelijk het meeste talent en lef van allemaal, zijn aanwezigheid zou niet misstaan bij de MotoGP.

• #102.786
Bijna geen snoep meer over. Grijpgrage kids :eek:.

Vanavond besloten om lekker thuis te gaan trainen. Tijdens het doen van legraises zag ik opeens een grote bobbel op mijn buik boven mijn navel. Schrok me kapot. Net bij de spoedhuisartsenpost geweest.

Blijk ik een bovenbuikbreuk te hebben... een fucking hernia dus. Het is volgens haar geen ernstige. Ik voel ook nergens pijn ofzo. Maandag afspraak maken met de fysio.

Heeft iemand ervaring hiermee?
Wat moet de fysio daarmee?!
Hebben ze je bij de huisartsenpost geen uitleg gegeven? Heeft de arts of een verpleegkundige je gezien?

• #102.787
Bijna geen snoep meer over. Grijpgrage kids :eek:.

Wat moet de fysio daarmee?!
Hebben ze je bij de huisartsenpost geen uitleg gegeven? Heeft de arts of een verpleegkundige je gezien?
De diensdoende huisarts zei alleen dat het een bovenbuikbreuk is en dat het een lichte is. Ze stelde voor om maandag mijn eigen huisarts te bellen en een afspraak met een fysiotherapeut te maken.

Ik weet nu gelukkig wel dat die bobbel een bovenbuikbreuk is en geen alien die naar buiten wilde gaan.

LiveLeak-dot-com-giphy_1536852499.gif

• #102.788
Toch hoor je dat ook regelmatig, een alien in je buik tijdens benen trainen. Daarom wordt leg day zo vaak overgeslagen.

• #102.790
ziek vanaf afgelopen zondag al. bench normaal 140x6 maar gisteren maar 100x5. kut gevoel, me oren zit verstopt. slapen gaat moeilijk met een volle neus waardoor ik met mijn mond moet ademen, waardoor ik droge lippen en droge keel krijg. Waar ik me wel bij goed voel is FRISSE lucht.

• #102.791
De diensdoende huisarts zei alleen dat het een bovenbuikbreuk is en dat het een lichte is. Ze stelde voor om maandag mijn eigen huisarts te bellen en een afspraak met een fysiotherapeut te maken.

Ik weet nu gelukkig wel dat die bobbel een bovenbuikbreuk is en geen alien die naar buiten wilde gaan.

LiveLeak-dot-com-giphy_1536852499.gif

Hoe hoger de breuk hoe minder gevaarlijk het is, een bovenbuikbreuk is dus niet heel zorgelijk. Een breuk aan je onderbuik kan levensgevaarlijk zijn als een stuk ingewand in bekneld raakt.

• #102.792
Vandaag nog eens foto's genomen van mezelf tijdens het trainen en ik ben heel onaangenaam verrast door mijn fysiek. Vetpercentage is zowat het hoogst sinds ik 5 jaar geleden ben begonnen met trainen terwijl ik duidelijk veel massa verloren ben op een paar maanden tijd.

Het weinig trainen de voorbije maanden (regelmatig wat kwaaltjes gehad) en AYCE dieet eisen hun tol. Het lijkt wel alsof ik een jaar train ipv 5 :(

Goed nieuws: kracht blijft redelijk op peil... Misschien toch maar een switch maken naar powerlifter?

• #102.793
Vandaag nog eens foto's genomen van mezelf tijdens het trainen en ik ben heel onaangenaam verrast door mijn fysiek. Vetpercentage is zowat het hoogst sinds ik 5 jaar geleden ben begonnen met trainen terwijl ik duidelijk veel massa verloren ben op een paar maanden tijd.

Het weinig trainen de voorbije maanden (regelmatig wat kwaaltjes gehad) en AYCE dieet eisen hun tol. Het lijkt wel alsof ik een jaar train ipv 5 :(

Goed nieuws: kracht blijft redelijk op peil...
Hoe vaak trainde je dan afgelopen periode? Ik maak me ook zorgen om mijn weinig voldane trainingen........

• #102.794
Hoe vaak trainde je dan afgelopen periode? Ik maak me ook zorgen om mijn weinig voldane trainingen........

Sinds 6 maanden lukt het eigenlijk niet om 4 keer per week krachttraining vol te houden. Door verschillende kwaaltjes (onder andere: beginnende hernia) heb ik dan regelmatig 2-3 weken overgeslaan om te herstellen. Er zit dus al een tijd geen regelmaat meer in. Weken dat ik blessurevrij ben train ik dan ook maar 2-3 keer. Ik train nog net genoeg om niet teveel kracht te verliezen maar mijn shape is echt zwaar achteruit gegaan op 6 maanden tijd.

Wat is het probleem bij jou?

• #102.795
Sinds 6 maanden lukt het eigenlijk niet om 4 keer per week krachttraining vol te houden. Door verschillende kwaaltjes (onder andere: beginnende hernia) heb ik dan regelmatig 2-3 weken overgeslaan om te herstellen. Er zit dus al een tijd geen regelmaat meer in. Weken dat ik blessurevrij ben train ik dan ook maar 2-3 keer. Ik train nog net genoeg om niet teveel kracht te verliezen maar mijn shape is echt zwaar achteruit gegaan op 6 maanden tijd.

Wat is het probleem bij jou?
Ja ook zo iets, geen hernia maar continue griepjes en erge vermoeidheid. Ik probeer wel 3x pw maar ja... Soms schiet dat er dus ook bij in zo als afgelopen week door zware verkoudheid etc

• #102.796
gewoon niets van aantrekken als de deurbel gaat.
deurbel unpluggen
wedstrijd bij vrienden kijken zodat zij steeds naar de deur moeten gaan en jij rustig door kan kijken.
Met jou kan ik praten. Mijn deurbel is al vele jaren kapot. Die heb ik kapotgemaakt door de bel eraf te halen en met een hamer op het mechanisme te slaan. Ik kan nog wel wat van het mechanisme horen, wat ik niet zo erg vind anders gaan mensen kloppen. Ik reageer nooit op mensen die aan de deur komen. Mijn gordijnen zijn ook altijd dicht. Ik hou van mijn privacy. Ik ben een stuk chagrijn en mijn gezicht staat altijd op grumpy cat niveau. Ik haat mensen. En ik heb recht op mijn lifestyle.

• #102.797
Met jou kan ik praten. Mijn deurbel is al vele jaren kapot. Die heb ik kapotgemaakt door de bel eraf te halen en met een hamer op het mechanisme te slaan. Ik kan nog wel wat van het mechanisme horen, wat ik niet zo erg vind anders gaan mensen kloppen. Ik reageer nooit op mensen die aan de deur komen. Mijn gordijnen zijn ook altijd dicht. Ik hou van mijn privacy. Ik ben een stuk chagrijn en mijn gezicht staat altijd op grumpy cat niveau. Ik haat mensen. En ik heb recht op mijn lifestyle.

Gezellig persoon ben jij.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #102.798
Ik word gedreven door haat. Het geeft me ook de kracht om door te gaan met mijn leven als mental patient. Haat geeft me ook een lekker gevoel. Maar ik hou intens van dieren, ik hou zelfs van insecten en visjes. De kleine schatteboutjes van baasje. Ik ben gedurende 25 jaar al psychiatrisch geassocieerd met autisme, schizofrenie, dwangneurose en depressie. Het is een grote dierentuin in mijn kop. Het is de duistere underbelly van de geest waarin ik leef qua geestelijke gestoordheid en mijn gedachtewereld. Ik denk dat het begon toen ik 13, 14 was. MAAR ik wil niet ruilen met jullie, jullie hebben weer andere problemen en ellende. Tja zo relativeer ik het dan. Ik wil wel een vriendin ergens diep in mijn hart, maar ja het is er nog niet van gekomen. Waarom dat is weet ik nog steeds niet.

• #102.799
Ik word gedreven door haat. Het geeft me ook de kracht om door te gaan met mijn leven als mental patient. Haat geeft me ook een lekker gevoel. Maar ik hou intens van dieren, ik hou zelfs van insecten en visjes. De kleine schatteboutjes van baasje. Ik ben gedurende 25 jaar al psychiatrisch geassocieerd met autisme, schizofrenie, dwangneurose en depressie. Het is een grote dierentuin in mijn kop. Het is de duistere underbelly van de geest waarin ik leef qua geestelijke gestoordheid en mijn gedachtewereld. Ik denk dat het begon toen ik 13, 14 was. MAAR ik wil niet ruilen met jullie, jullie hebben weer andere problemen en ellende. Tja zo relativeer ik het dan. Ik wil wel een vriendin ergens diep in mijn hart, maar ja het is er nog niet van gekomen. Waarom dat is weet ik nog steeds niet.
Ik heb wel een vermoede.

• #102.800
Ja, je moet er de lol van inzien. Er zijn vrouwen die kicken op zo'n man als ik. Ok dus een van de vrouwen die dit leest mag me een mailtje sturen, als je valt op een man met een mooi uiterlijk, iemand die anders is, uhh diepgang ook. Daar kan ik aan voldoen. Dan gaan we gezellig samenwonen en dan mag je 1 keuken uitkiezen en moet je het de rest van je leven mee doen. Ik behang je ook met juwelen. Maar als je "mijn man is klusser " inschakelt dan vergiftig ik je met strychnine. Noem het huwelijkse voorwaarden. Ja ik grap natuurlijk maar he. Humor heb ik ook, dat is 1 van mijn grootste kwaliteiten.

Terug
Naar boven