ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neuk ze met 2 scoops kill it om die sessie te killen. Loopt ze met krukken naar huis. Never skip milfdayMaar ze betalen jou toch om seks met jou te hebben? Fucking privilege om met jou te mogen ballen.
Zit er even niet in, net als sporten en de meeste activiteiten buitenshuis.

Zin in een snoepje?Zit er even niet in, net als sporten en de meeste activiteiten buitenshuis.
Verder gaat het prima, met de dag beter.![]()
Zit er even niet in, net als sporten en de meeste activiteiten buitenshuis.
Verder gaat het prima, met de dag beter.![]()
Momenteel helaas wel ja. Gelukkig ben ik weer 100% aan het werk, dus zit overdag niet meer heel de dag thuis. Probeer ook elke dag een uurtje te wandelen of fietsen om toch wat beweging te krijgen en een frisse neus te halen.

Als het door een rietje kan wel ja.

Ik kan in ieder geval niet bijten.

Alsof een oma zonder kunstgebit je zuigt.
Is geen griep denk ik. Mijn huisarts zei dat het griepseizoen in december, januari en februari zich voordoet. Misschien is het zo´n "norovirus", "buikgriep". Heb ook zelf al een beste bronchitis gehad van 2 weken. Veel slijm en benauwdheid daardoor. Soms een complete obstructie van de luchtwegen (door slijm) waardoor ik soms even het gevoel had te stikken. Geen antibiotica gehaald hoor, ik dacht is goed voor mijn weerstand zo´n ziektekiem.
Is geen griep denk ik. Mijn huisarts zei dat het griepseizoen in december, januari en februari zich voordoet. Misschien is het zo´n "norovirus", "buikgriep". Heb ook zelf al een beste bronchitis gehad van 2 weken. Veel slijm en benauwdheid daardoor. Soms een complete obstructie van de luchtwegen (door slijm) waardoor ik soms even het gevoel had te stikken. Geen antibiotica gehaald hoor, ik dacht is goed voor mijn weerstand zo´n ziektekiem.
Ik had op een gegeven moment wel zorg dat het zou degenereren tot een longontsteking. Vroeger als kind in de jaren 80 gehad en bijna aan dood gegaan. Ik kan me nog herinneren dat pa mij naar bed bracht en dat ik niet meer kon ademhalen, het was de eerste keer in mijn leven dat ik echt angst had. In het ziekenhuis gelegen en volgens de artsen waren we er net op tijd bij. Wat voor virus is het dan, de naam? Pneumokokken? Voor mijn OCD zijn seroxat en truvada (prep) het meest effectief gebleken, vooral de truvada. Die werkt goed tegen mijn angst voor aids en de smetvrees daardoor. Truvada kan nierschade veroorzaken dus het wordt wel tijd voor een creatinine onderzoek inmiddels. Voor mij is het het risico wel waard.Het is een virus, dus geen kiem, en dus gaat antibio niet veel doen buiten mogelijke bijbesmettingen.
Voor taai slijm gebruik je gewoon NAC(acetylcysteine). Topspul voor mental disorders ook. Alleen stink je uur in de wind.