Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.744
Wat heb ik hier nu weer mee te maken? :(

• #102.746
  • #102.748
Je hangt de zolder reaguurder uit?
Momenteel helaas wel ja. Gelukkig ben ik weer 100% aan het werk, dus zit overdag niet meer heel de dag thuis. Probeer ook elke dag een uurtje te wandelen of fietsen om toch wat beweging te krijgen en een frisse neus te halen. :)

• #102.753
Dat karma meedogenloos kan zijn.

• #102.757
Is geen griep denk ik. Mijn huisarts zei dat het griepseizoen in december, januari en februari zich voordoet. Misschien is het zo´n "norovirus", "buikgriep". Heb ook zelf al een beste bronchitis gehad van 2 weken. Veel slijm en benauwdheid daardoor. Soms een complete obstructie van de luchtwegen (door slijm) waardoor ik soms even het gevoel had te stikken. Geen antibiotica gehaald hoor, ik dacht is goed voor mijn weerstand zo´n ziektekiem.

• #102.758
Is geen griep denk ik. Mijn huisarts zei dat het griepseizoen in december, januari en februari zich voordoet. Misschien is het zo´n "norovirus", "buikgriep". Heb ook zelf al een beste bronchitis gehad van 2 weken. Veel slijm en benauwdheid daardoor. Soms een complete obstructie van de luchtwegen (door slijm) waardoor ik soms even het gevoel had te stikken. Geen antibiotica gehaald hoor, ik dacht is goed voor mijn weerstand zo´n ziektekiem.

Het is een virus, dus geen kiem, en dus gaat antibio niet veel doen buiten mogelijke bijbesmettingen.

Voor taai slijm gebruik je gewoon NAC(acetylcysteine). Topspul voor mental disorders ook. Alleen stink je uur in de wind.

• #102.759
Het is een virus, dus geen kiem, en dus gaat antibio niet veel doen buiten mogelijke bijbesmettingen.

Voor taai slijm gebruik je gewoon NAC(acetylcysteine). Topspul voor mental disorders ook. Alleen stink je uur in de wind.
Ik had op een gegeven moment wel zorg dat het zou degenereren tot een longontsteking. Vroeger als kind in de jaren 80 gehad en bijna aan dood gegaan. Ik kan me nog herinneren dat pa mij naar bed bracht en dat ik niet meer kon ademhalen, het was de eerste keer in mijn leven dat ik echt angst had. In het ziekenhuis gelegen en volgens de artsen waren we er net op tijd bij. Wat voor virus is het dan, de naam? Pneumokokken? Voor mijn OCD zijn seroxat en truvada (prep) het meest effectief gebleken, vooral de truvada. Die werkt goed tegen mijn angst voor aids en de smetvrees daardoor. Truvada kan nierschade veroorzaken dus het wordt wel tijd voor een creatinine onderzoek inmiddels. Voor mij is het het risico wel waard.

• #102.760
Vanavond besloten om lekker thuis te gaan trainen. Tijdens het doen van legraises zag ik opeens een grote bobbel op mijn buik boven mijn navel. Schrok me kapot. Net bij de spoedhuisartsenpost geweest.

Blijk ik een bovenbuikbreuk te hebben... een fucking hernia dus. Het is volgens haar geen ernstige. Ik voel ook nergens pijn ofzo. Maandag afspraak maken met de fysio.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Terug
Naar boven