XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.084
Ik denk dat wanneer @Bert straks langskomt, we er allemaal van langs zullen krijgen :roflol:

@yasmine : ik ben nu ook overtuigd dat je eigenwijs bent, niet op een bewonderenswaardige manier maar op een manier die me al medelijden laat voelen met je toekomstige leerlingen. Enge vent ben je. De overstap naar onderwijs maak je allicht omdat je hunkert naar macht en hoopt op heel veel verlof?
De internetpsycholoog aan het werk. Sukkel.

• #103.086

Sukkel met meerdere diploma's, FULLtime werk (ook tijdens mijn studies) en ik doe het nog graag ook. It's good to be a 'sucka' like me :D

En houd je trouwens wat gemanierd, wie denk je wel dat je bent? Werkloos? Neen dat is WAT je bent.

• #103.087
Ik ben het met hem eens, jij bent een engerd.
Het zou mij niet verwonderen als jij na elke training een rondje op je barbel vliegt met zo'n creepy lach-geluidje en zo'n sadistische blik.
Mein Herr. Machtswellusteling

• #103.088
Zo kan ie wel weer jongens, bij de volgende opmerking volgen kaarten.

• #103.092
  • #103.093
:P

• #103.095
  • #103.096
Wat is die Sancaclaus toch een ongelooflijke [modedit] he

• #103.098
Sukkel met meerdere diploma's, FULLtime werk (ook tijdens mijn studies) en ik doe het nog graag ook. It's good to be a 'sucka' like me :D

En houd je trouwens wat gemanierd, wie denk je wel dat je bent? Werkloos? Neen dat is WAT je bent.
Ik werkte al tijdens mijn middelbare schooljaren. Daarna werkte ik voltijds terwijl ik 5 jaar lang aan de universiteit studeerde. Daarna werkte ik steeds voltijds en promoveerde heel snel tot dienstverantwoordelijke. Daarna career switch en onmiddellijk key account manager, en 6 maanden later branch manager. Ik denk dus niet dat ik voor iemand moet onderdoen. Je bent iemand die duidelijk heel snel conclusies trekt op basis van onvolledige informatie. Een ernstig gebrek.

• #103.099
En ik was zooooo benieuwd naar de rest van het scheldwoordenvocabulaire (die is cool voor scrabble).

Iemand nog rendieren gespot? Meerdere of meerderen?

• #103.100
Oei Yasmine, toch niet bij een grote logistiek dienstverlener?

Terug
Naar boven