- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06/18/ruud-hendrickx-over-dt-regel/Het zijn t-regels, de d is er simpelweg wel of niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06/18/ruud-hendrickx-over-dt-regel/Het zijn t-regels, de d is er simpelweg wel of niet.
NEIN WIR COMMUNICEREN SLECHTS IN GERMANISME
Hoger begaafd? Je bent high bedoel je?Sorry, ik ben ''hoger begaafd'' dus niet begrijpelijk voor het gewone klootjesvolk.
De internetpsycholoog aan het werk. Sukkel.Ik denk dat wanneer @Bert straks langskomt, we er allemaal van langs zullen krijgen
@yasmine : ik ben nu ook overtuigd dat je eigenwijs bent, niet op een bewonderenswaardige manier maar op een manier die me al medelijden laat voelen met je toekomstige leerlingen. Enge vent ben je. De overstap naar onderwijs maak je allicht omdat je hunkert naar macht en hoopt op heel veel verlof?
Correct. Führer,leider,high,hoog,hoger,hoog(ste) ten opzichte van jou wat jij wil

Ik ben het met hem eens, jij bent een engerd.
Idioot!!!!Je debatteert puur op gevoel en nooit met feiten of enige logica. Maar dat snapte je al met jouw intelligentie.
Maar maar maar.. Ik had net zo'n leuke bedachtZo kan ie wel weer jongens, bij de volgende opmerking volgen kaarten.

Zo kan ie wel weer jongens, bij de volgende opmerking volgen kaarten.
Jaaaa vroeg ik mij ook net afDus heb je ondertussen leden al uitgemaakt voor randdebielen, idioten en nu noem je mij een sukkel? Reported MF'er.
Ok baas
Hoe is het trouwens met je?
Hopelijk kerstkaarten dan hé! Wel wat vroeg maar ja als je een kerstboom kan zetten... En ja hoe is het geweest?Zo kan ie wel weer jongens, bij de volgende opmerking volgen kaarten.
Ja inderdaad, en op het VMBO ook.. Als je het VMBO aankunt kun je het VWO ook wel direct doen. Uiteindelijk verdient ieder mens een kans.Dan ben je gelijk ook bevoegd om les te geven op de basisschool.
Waar geweest waar was @Sanca Claus naar toe dan??Hopelijk kerstkaarten dan hé! Wel wat vroeg maar ja als je een kerstboom kan zetten... En ja hoe is het geweest?
Ik werkte al tijdens mijn middelbare schooljaren. Daarna werkte ik voltijds terwijl ik 5 jaar lang aan de universiteit studeerde. Daarna werkte ik steeds voltijds en promoveerde heel snel tot dienstverantwoordelijke. Daarna career switch en onmiddellijk key account manager, en 6 maanden later branch manager. Ik denk dus niet dat ik voor iemand moet onderdoen. Je bent iemand die duidelijk heel snel conclusies trekt op basis van onvolledige informatie. Een ernstig gebrek.Sukkel met meerdere diploma's, FULLtime werk (ook tijdens mijn studies) en ik doe het nog graag ook. It's good to be a 'sucka' like me
En houd je trouwens wat gemanierd, wie denk je wel dat je bent? Werkloos? Neen dat is WAT je bent.