- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Ik werkte al tijdens mijn middelbare schooljaren. Daarna werkte ik voltijds terwijl ik 5 jaar lang aan de universiteit studeerde. Daarna werkte ik steeds voltijds en promoveerde heel snel tot dienstverantwoordelijke. Daarna career switch en onmiddellijk key account manager, en 6 maanden later branch manager. Ik denk dus niet dat ik voor iemand moet onderdoen. Je bent iemand die duidelijk heel snel conclusies trekt op basis van onvolledige informatie. Een ernstig gebrek.
Mijn kracht bestaat wel uit het feit dat ik, indien nodig, mijn mening kan bijsturen en mijn ongelijk kan toegeven. Wat jij blijkbaar niet kunt, gezien het feit dat je blijft volhouden dat ik in deze discussie over intelligentie ben begonnen terwijl ik je zwart op wit het tegendeel heb laten zien. Hoe fucking zelfingenomen en achterlijk kan je dan zijn?
Ter verduidelijking: ik zie helemaal nog geen reden om mijn oordeel (tot zover ik die al heb geventileerd over je) bij te sturen.
Verder heeft @Sanca Claus gevraagd om het hier bij te laten en dat ga ik doen ook. Ben benieuwder naar hoe het met hem is dan nog woorden vuilmaken aan jou.