AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.101
Ik werkte al tijdens mijn middelbare schooljaren. Daarna werkte ik voltijds terwijl ik 5 jaar lang aan de universiteit studeerde. Daarna werkte ik steeds voltijds en promoveerde heel snel tot dienstverantwoordelijke. Daarna career switch en onmiddellijk key account manager, en 6 maanden later branch manager. Ik denk dus niet dat ik voor iemand moet onderdoen. Je bent iemand die duidelijk heel snel conclusies trekt op basis van onvolledige informatie. Een ernstig gebrek.

Mijn kracht bestaat wel uit het feit dat ik, indien nodig, mijn mening kan bijsturen en mijn ongelijk kan toegeven. Wat jij blijkbaar niet kunt, gezien het feit dat je blijft volhouden dat ik in deze discussie over intelligentie ben begonnen terwijl ik je zwart op wit het tegendeel heb laten zien. Hoe fucking zelfingenomen en achterlijk kan je dan zijn?

Ter verduidelijking: ik zie helemaal nog geen reden om mijn oordeel (tot zover ik die al heb geventileerd over je) bij te sturen.

Verder heeft @Sanca Claus gevraagd om het hier bij te laten en dat ga ik doen ook. Ben benieuwder naar hoe het met hem is dan nog woorden vuilmaken aan jou.

• #103.102
On topic: klaar met lesvoorbereiding, ... wou net op save klikken, trekt de kat de stekker uit de laptop. De helft van m'n doc weg.

• #103.103
Mijn kracht bestaat wel uit het feit dat ik, indien nodig, mijn mening kan bijsturen en mijn ongelijk kan toegeven. Wat jij blijkbaar niet kunt, gezien het feit dat je blijft volhouden dat ik in deze discussie over intelligentie ben begonnen.

Ter verduidelijking: ik zie helemaal nog geen reden om mijn oordeel (tot zover ik die al heb geventileerd over je) bij te sturen.

Verder heeft @Sanca Claus gevraagd om het hier bij te laten en dat ga ik doen ook. Ben benieuwder naar hoe het met hem is dan nog woorden vuilmaken aan jou.
Ik zou wel graag nog een robbetje willen vechten om het gesprek af te ronden volgens de regels

• #103.104
Over @Sanca Claus : zijn operatie is morgen. Ik was even verward en dacht dat het vandaag al was...

• #103.108
Klopt! Biopsie van de lymfeklieren langs de longen en de delts. Morgen om 06u45 doen ze me in slaap, rond de middag moet ik dan ontwaken en als alles goed gaat ben ik morgenavond terug thuis. Uitslag vermoedelijk over een dikke week.

20181203_191243.jpg

• #103.109
Sterkte morgen!

• #103.110
Klopt! Biopsie van de lymfeklieren langs de longen en de delts. Morgen om 06u45 doen ze me in slaap, rond de middag moet ik dan ontwaken en als alles goed gaat ben ik morgenavond terug thuis. Uitslag vermoedelijk over een dikke week.

20181203_191243.jpg
What the f**k. Een biopsie???? Dat klinkt verontrustend kerel!

• #103.111
What the f**k. Een biopsie???? Dat klinkt verontrustend kerel!
Omdat ze via de pet scan ontstekingen zagen in die klieren en in zowat al mijn spieren :roflol:
Gaat gebeuren via een insnede onder de hals, naar het schijnt gaat het meevallen.
Ik huiver meer voor de biopsie in mijn schouder eigenlijk, blijft toch een stukje spier(weefsel) dat ze wegsnijden :o

• Like
Waarderingen: 040B
  • #103.112
Sterkte meneer baard, dit is wel even serious business...

• #103.113
Damn gozer, sterkte.

• #103.114
Ik werkte al tijdens mijn middelbare schooljaren. Daarna werkte ik voltijds terwijl ik 5 jaar lang aan de universiteit studeerde. Daarna werkte ik steeds voltijds en promoveerde heel snel tot dienstverantwoordelijke. Daarna career switch en onmiddellijk key account manager, en 6 maanden later branch manager. Ik denk dus niet dat ik voor iemand moet onderdoen. Je bent iemand die duidelijk heel snel conclusies trekt op basis van onvolledige informatie. Een ernstig gebrek.

It takes one to know one.

• #103.115
Omdat ze via de pet scan ontstekingen zagen in die klieren en in zowat al mijn spieren :roflol:
Gaat gebeuren via een insnede onder de hals, naar het schijnt gaat het meevallen.
Ik huiver meer voor de biopsie in mijn schouder eigenlijk, blijft toch een stukje spier(weefsel) dat ze wegsnijden :o
Hm, klinkt wel serieus.. Ben heel benieuwd, sterkte bra!!

• #103.116
Jouw gebrek is niet inzien dat niemand hier nog een moer geeft om wat jij neerschrijft.

• #103.117

20181203_191243.jpg

Het is dat jij het zegt.

Sterkte morgen.

• #103.119
f**k, lijkt me toch eng en ernstig. En ja, dat spierweefsel dat je zal kwijt zijn.... dat zal een ernstige invloed op je deadlift hebben. Ik zie een one rep max van 50 kilo :)

• #103.120
Terug
Naar boven