XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.021
Om te kunnen begrijpen (intellegere-->intelligentie) is zuivere logica nodig (logische zin) en daartoe is correct taalgebruik (taalkundige zin) nodig. Dit proces is te vergelijken met kunstmatige intelligentie. Intelligentie is dus eerder een 'operante' eigenschap, dan iets wat met een simpele test te meten is (omdat het een aangeboren en een aangeleerde component heeft).

• #103.022
  • #103.023
Ik dacht dat we het over idioten en randdebielen hadden en nu begin jij over intelligentie? :P

Verder ga ik je niet op stang jagen want je bent ongetwijfeld een goede kerel en ik ben geen pestkop (maar ik durf wel eens 'kietelen' :D).
Ik reageer op jouw post waarin je zelf de link legde. Een beetje ernstig blijven.

• #103.024
Om te kunnen begrijpen (intellegere-->intelligentie) is zuivere logica nodig (logische zin) en daartoe is correct taalgebruik (taalkundige zin) nodig. Dit proces is te vergelijken met met kunstmatige intelligentie. Intelligentie is dus eerder een 'operante' eigenschap, dan iets wat met een simpele test te meten is (omdat het een aangeboren en een aangeleerde component heeft).
Telt dit ook voor vrouwenlogica?

• #103.025
Nou, ik denk dat Yasmine ondertussen in bijna iedereen zijn rapen hier heeft gescheten. Van het ' Israël en Joodse Diaspora ' -topic tot het Fitness Seller topic tot het topic ivm carnivoordieet etc...
Hij komt ook altijd zo agressief over, precies of zijn leven hangt af van het al dan niet winnen van een discussie op een random internetforum.
Nou, het gaat hier niet om een populariteitswedstrijd. Ik debatteer met argumenten, anderen niet. Wie het juist heeft staat los van de populariteit.

• #103.027
Nou, het gaat hier niet om een populariteitswedstrijd. Ik debatteer met argumenten, anderen niet. Wie het juist heeft staat los van de populariteit.
Maar dit denken wij allemaal beste Yasmine, wij denken allemaal te kunnen beargumenteren waarom u gek bent namelijk. Iedereen denkt altijd heldere argumenten te hebben en gelijk. Maar dat dit in principe niet zo hoeft te zijn is niet beperkt tot één of meerdere individuen.. U kunt wel stront drinken zo lang het maar dun genoeg is nietwaar??

• #103.030
  • #103.031
Santa Claus :roflol:

• #103.033
Ja ik dacht ook al oei toch niet gebannd door de grote lieve man met de baard...
Die heeft andere dingen aan zijn hoofd.
d8En62vm.jpg

Kan zijn dat er op verkeerde toetsen was gedrukt als gevolg van bepaalde bewegingen.

• #103.034
Servers plat door de overweldigende aandacht voor het Yasmine topic?

• #103.036
Je debatteert puur op gevoel en nooit met feiten of enige logica. Maar dat snapte je al met jouw intelligentie.

• #103.037
Als he wilt debatteren, moet je openstaan voor argumenten van anderen. Als je alleen je eigen mening verkondigt en doof bent voor anderen, is het niet debatteren maar Yasmineren.

Terug
Naar boven