- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
;-p
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
;-p
Kom op Steks je lijkt wel een bouwvakker nu
O nee, sorry stratenmaker hé lol..
Vroeger stond er zo'n bouwkeetje in de straat met 100en naaktfotos van allerlei wijvenStratenmakers strippokeren toch onder elkaar zonder vrouwen?![]()
HAHAHAHAHAHAHAIs dat niet meer? Nou, dan skip ik dat morgen en haal mijn postzegelverzameling maar tevoorschijn.
lolIs dat niet meer? Nou, dan skip ik dat morgen en haal mijn postzegelverzameling maar tevoorschijn.
Sanca had gevraagd hier mee te stoppen, Dat deed ik, maar jij deed verder. Dus stuurde je ik een pm. Je bent een intellectueel oneerlijk ventje.Ik was er al mee gestopt maar kerel blijft me gewoon obsessief autistisch aanklampen via PB. Het is zoals een lelijke LP die blijft hangen.
Maar uit respect voor @Sanca Claus houd ik het hiermee voor bekeken. Mijn excuses voor de hoofdpijn deze avond, piraat!![]()
Ik zou het op prijs stellen als je je meerdere voortaan met u of meneer aan spreekt. Raus!Sanca had gevraagd hier mee te stoppen, Dat deed ik, maar jij deed verder. Dus stuurde je ik een pm. Je bent een intellectueel oneerlijk ventje.
Haal je neus uit de anus van Sanca.Ik zou het op prijs stellen als je je meerdere voortaan met u of meneer aan spreekt. Raus!
En als jij zo raar wil blijven doen verzoek ik je een carriere switch te maken en in plaats van leerkracht in de groenvoorziening te gaan.Sanca had gevraagd hier mee te stoppen, Dat deed ik, maar jij deed verder. Dus stuurde je ik een pm. Je bent een intellectueel oneerlijk ventje.

Sorry hoor, ik heb al jaren een seksuele relatie met @johnyjordaan en @GeenEiwittenVoorJe18Bent maar NIET met Sanca…. If you don't mind ...………… Dus zo tolerant sta je tegen over ons, omdat we anders zijn? Jij was toch links en tolerant ?En als jij zo raar wil blijven doen verzoek ik je een carriere switch te maken en in plaats van leerkracht in de groenvoorziening te gaan.