Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.341
Als je savonds (zonder eetlust) nog 1400kcal kan "binnen proppen", dan kan je dat evengoed overdag (ook zonder eetlust) al doen ook. Ik zie het probleem niet. Er zijn er hier zoveel die vaak tegen hun zin en zonder enige honger toch eten (myself included). Gewoon vreten dus.
Lukt zo goed als nooit. Medicatie is dan uitgewerkt dus dan pas komt mijn eetlust wat terug en krijg ik nog wat binnen. Maar geraak max aan 1200 per dag ongeveer :/

Maar NVM.

• #103.342
Lukt zo goed als nooit. Medicatie is dan uitgewerkt dus dan pas komt mijn eetlust wat terug en krijg ik nog wat binnen. Maar geraak max aan 1200 per dag ongeveer :/

Maar NVM.

Geen eetlust hebben wat anders dan niet kunnen eten. Heb bijv ook wel eens geen eetlust/trek maar t gaat er wel in . Krijg je dan klachten wanneer je meer of vaker eet?

Wat hier voor ook is gezegd. Proppen is dan toch juist geen goed idee.

• #103.343

Maar NVM.
Misschien gewoon een zakje nootjes op studentenhaver bij je steken.
Hoef je geen echte eetlust of trek voor te hebben. Zakje van 100-200 gram is zo al goed voor 400-800 kcal
Scheelt allicht.
En T is toch niet veel moeite....

Drink je wel overdag?
Neem smoothies of sapjes is ook easy.

*probeert mee te denken *

Ik weet zelf hoe t is tegen eetlust in en tot buikpijn toe te moeten stouwen... En dan ook nog met smakeloze dingen. Niet aantrekkelijk... Maar je moet wat....

• #103.344
Werd supermisselijk tijdens legpress
Dropset
80kg 50 reps
120kg 30 reps
160kg 15 reps
200kg 10 reps.

Ongeveer 20 max 40 sec rust per set.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan komen

6:30 voor et laatst gegeten
7:00 pre workout
7:40 ongeveer legpress

• #103.345
Geen eetlust hebben wat anders dan niet kunnen eten. Heb bijv ook wel eens geen eetlust/trek maar t gaat er wel in . Krijg je dan klachten wanneer je meer of vaker eet?

Wat hier voor ook is gezegd. Proppen is dan toch juist geen goed idee.
Word erna misselijk ervan. Zelfs het idee alleen al dat ik "moet" eten maakt mij misselijk. Drinken gaat dan weer wel (dunne substanties die snel binnen zijn dan toch) dus misschien sapjes enzovoort zoals Marina voorstelde.

• #103.346
Er zijn zoveel bronnen die je wel makkelijk kcal kunnen laten halen. Desnoods drink je olijfolie

• #103.348
@Kathlinoo misschien een eetlust topic openen?

• #103.349
Chocolademelk met slagroom, dat tikt wel aan. drool: :chocoslag:
Als je misselijk wordt, kun je beter smoothies maken. Een goeie (en gezonde) smoothie is ook zo 400 kcal. Eventueel een schepje lijnzaad of chiazaad erdoor voor de vetten, tikt ook aan. Ik ben blij als ik 's avonds nog 1400 kcal over heb, kan ik lekker veel eten.

• #103.350
Werd supermisselijk tijdens legpress
Dropset
80kg 50 reps
120kg 30 reps
160kg 15 reps
200kg 10 reps.

Ongeveer 20 max 40 sec rust per set.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan komen

6:30 voor et laatst gegeten
7:00 pre workout
7:40 ongeveer legpress
Gevoelig voor PWO's? Ik weet niet of het zozeer met Leg Press te maken heeft. Heb je het niet bij andere oefeningen, zoals Squats of Dead Lifts? Loop je erg te 'persen' en/of let je op je ademhaling? Het kan zijn dat je te veel druk op je hoofd opbouwt, maar daar krijg ik doorgaans eerder hoofdpijn van dan dat ik misselijk wordt.

Ik heb wel eens, met name als ik hoger in de reps ga op de Leg Press (zoals setjes van 10-10-10 per set), enorme pijn in mijn kop. Alsof de 'pijn' door mijn ruggenmerg zo naar m'n hoofd loopt.

• #103.351
Gevoelig voor PWO's? Ik weet niet of het zozeer met Leg Press te maken heeft. Heb je het niet bij andere oefeningen, zoals Squats of Dead Lifts? Loop je erg te 'persen' en/of let je op je ademhaling? Het kan zijn dat je te veel druk op je hoofd opbouwt, maar daar krijg ik doorgaans eerder hoofdpijn van dan dat ik misselijk wordt.

Ik heb wel eens, met name als ik hoger in de reps ga op de Leg Press (zoals setjes van 10-10-10 per set), enorme pijn in mijn kop. Alsof de 'pijn' door mijn ruggenmerg zo naar m'n hoofd loopt.
Neeman ik neem al 2 weken straight pre 1 scoop Total war en t5. Maar dit deed ik heeeeel lang nietmeer een dropset op de legpress en ineens voelde ik me bad hele droge keel en misselijk. Alleen frisse lucht deed me goed.

Pomp was wel insane en ik werd wel gepushed ook

• #103.352
Neeman ik neem al 2 weken straight pre 1 scoop Total war en t5. Maar dit deed ik heeeeel lang nietmeer een dropset op de legpress en ineens voelde ik me bad hele droge keel en misselijk. Alleen frisse lucht deed me goed.

Pomp was wel insane en ik werd wel gepushed ook
Nieuwe batch t5? Zit geloof ik ook dmaa in (staat niet op het potje)

• #103.356
Chocolademelk met slagroom, dat tikt wel aan. drool: :chocoslag:
Als je misselijk wordt, kun je beter smoothies maken. Een goeie (en gezonde) smoothie is ook zo 400 kcal. Eventueel een schepje lijnzaad of chiazaad erdoor voor de vetten, tikt ook aan. Ik ben blij als ik 's avonds nog 1400 kcal over heb, kan ik lekker veel eten.
vegan bro , geen dierlijke eiwitten . Gewoon verstand op nul en eten

• #103.357
Tot januari cutten. Voel me nogsteeds misselijk dood gister

Terug
Naar boven