Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is geen melk , zijn melk vervangers op soya basis . maar dan ben je wel idd vegan . mijn excuses @Kathlinoo
Als je wilt mierenneuken over de wettelijke naam van een product is het geen "melk" nee.is geen melk , zijn melk vervangers op soya basis . maar dan ben je wel idd vegan . mijn excuses @Kathlinoo
ik noem dingen graag bij hun naamAls je wilt mierenneuken over de wettelijke naam van een product is het geen "melk" nee.

Vind 230 voor een tas toch al wat?Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk wat calorieën betreft.
Tsja, dieren kun je onderdrukken en mensen niet + subsidies van de overheid. Ik hou het wel bij de niet-dierenleed kant.Al die moeite voor iets wat zoveel duurder en zoveel minder lekker is dan gewone chocomel.
Tsja, dieren kun je onderdrukken en mensen niet + subsidies van de overheid. Ik hou het wel bij de niet-dierenleed kant.
Gelukkig vind ik het nog lekkerder ook.
Tsja, 90% van het amazonewoud wordt gekapt voor de vleesindustrie.Tjsa ik vind het halve amazone kappen voor soja plantages ook niet echt tof voor de dieren daar, ieder zijn ding.
Tsja, 90% van het amazonewoud wordt gekapt voor de vleesindustrie.

Alpro haalt hun soya uit Nederland, anders nog iets?
Tetra Pak® Van alle stevige drankverpakkingen zorgt Tetra Pak® voor de laagste milieu-impact. Tetra Pak® wordt gemaakt van milieuvriendelijke materialen en tijdens het productieproces worden geen schadelijke stoffen gebruikt. Als jij je Alpro drankje op hebt, kan het Tetra Pak® dus volledig worden gerecycleerd. Ontdek meer op www.tetrapak.com Andere verpakkingsvormen Onze 500 g Alpro plantaardig alternatief voor yoghurt-pot heeft een recycleerbare wikkel die – dankzij een eenvoudig afscheurlijntje – makkelijk van de pot kan gehaald worden. Zo hebben we voor de productie van de pot 20% minder plastic nodig. Onze 4 x 125 g Alpro plantaardige alternieven voor yoghurt en Desserts hebben 100% gerecycleerde wikkels. Dit betekent dat we veel minder plastic gebruiken en meer gerecycleerd kan worden. Hier stopt het voor ons niet. Er zijn immers nog verschillende milieuvriendelijke initiatieven mogelijk. Als ook jij helpt recycleren, werken we samen aan een wereld waar het goed is om te leven.En in wat voor soort verpakking komt Alpro? Is die wel co2 neutraal enzo?
Tuurlijk.Maar breng je het ook naar de juiste afvalstroom? Anders heeft het nog geen zin natuurlijk.

Tuurlijk.
Ik trek zelfs plastiek deeltjes van karton af om het bij het karton te kunnen gooien![]()