Puntjes voor jullie.Bij ons mogen de tetrapakken in de plastic container, wat vind je daarvan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puntjes voor jullie.Bij ons mogen de tetrapakken in de plastic container, wat vind je daarvan?
Tuurlijk.
Ik trek zelfs plastiek deeltjes van karton af om het bij het karton te kunnen gooien![]()
Komen ze hier ophalen
.Ja nou en. Ik cut wanneer ik vind dat ik moet cutten
Komen ze hier ophalen.
En aangezien ik student ben doe ik al de rest met de fiets ja :').
Dochtertje sinds gisteren weer heel ziek. Iedere keer gelinkt aan een pijnlijke keek en hoest. Ik denk dat de arts zal voorstellen de amandelen te verwijderen...
beterschap voor je meisjeee.onderdrukt ook je testSoja is slecht voor je zaadHet is een slinkse manier van de vega gekkies om mannen hun bitches te maken.. truestory.

ik ook , gelukkig ga ik binnekort op de echte trt ipv ugl zelf diagnose trt

ik ook , gelukkig ga ik binnekort op de echte trt ipv ugl zelf diagnose trt![]()
ja en nee , nadeel is de wisselende kwaliteit en de prijs . voordeel meer controle over je dosis .voordeel trt van de doc : je test is gewoon altijd goed en de stap voor bloedwerk doe je wat makkelijker omdat het vergoed word door de verzekering
ja en nee , nadeel is de wisselende kwaliteit en de prijs . voordeel meer controle over je dosis .voordeel trt van de doc : je test is gewoon altijd goed en de stap voor bloedwerk doe je wat makkelijker omdat het vergoed word door de verzekering

massa verlies en het feit dat ik 4 kinderen heb ( voortplanten doe ik niet meer ) .Begrijp ik, het is dan meteen ook legaal
Waarom ben je destijds met trt begonnen en hoe lang ben je nu zelf aan het experimenteren?
en wat vind jouw vriendin daarvanWanneer het 5 minuten duurt tot die 5mm erin zit .....
lekker slagroom ^^ als ik slagroom maak doe ik er altijd een klein beetje citroen inVan slagroom naar trt
Dat kan alleen op dbb-forum
#slagroomaddict
Die heeft hij niet

begrijpelijk met die 5mm