XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.386
Dochtertje sinds gisteren weer heel ziek. Iedere keer gelinkt aan een pijnlijke keek en hoest. Ik denk dat de arts zal voorstellen de amandelen te verwijderen...

• #103.392
Niet tevreden over je "doe het zelf vorm" van trt?
ja en nee , nadeel is de wisselende kwaliteit en de prijs . voordeel meer controle over je dosis .voordeel trt van de doc : je test is gewoon altijd goed en de stap voor bloedwerk doe je wat makkelijker omdat het vergoed word door de verzekering

• #103.393
ja en nee , nadeel is de wisselende kwaliteit en de prijs . voordeel meer controle over je dosis .voordeel trt van de doc : je test is gewoon altijd goed en de stap voor bloedwerk doe je wat makkelijker omdat het vergoed word door de verzekering

Begrijp ik, het is dan meteen ook legaal :)

Waarom ben je destijds met trt begonnen en hoe lang ben je nu zelf aan het experimenteren?

• #103.394
Begrijp ik, het is dan meteen ook legaal :)

Waarom ben je destijds met trt begonnen en hoe lang ben je nu zelf aan het experimenteren?
massa verlies en het feit dat ik 4 kinderen heb ( voortplanten doe ik niet meer ) .
on/off gaan brengt ook zijn ongemakken met zich mee zowel fysiek als geestelijk .
Ben 6 maanden off geweest en ben nooit helemaal hersteld ondanks het bekende hcg ,clomid protocol.bloedwerk laten doen waarde lag laag . op advies van mijn pa de uitslag aan mijn huisarts laten zien en die deed niet zo heel moeilijk heeft me doorgestuurd .2 maanden zelf lopen kloten

• #103.395
Wanneer het 5 minuten duurt tot die 5ml erin zit .....

Terug
Naar boven