XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.521
f**k. wil ik de video van de discussie (debat over een bezoek aan een museum) uploaden zodat ik deze naar de docenten kan sturen, blijkt dat de kwaliteit van de video enorm achteruit gaat als je deze op youtube upload/ mag ik nu een alternatief gaan zoeken. Great.

Als je een grote file upload op YouTube duurt het altijd even voordat je hem in goeie kwaliteit kan zien.

• #103.522
Voor het eerst in jaren naar de shop geweest. 15€ voor een klein beetje wiet. Gelukkig smoke ik niet meer zoals vroeger.

• #103.523
En dat heeft jouw dag verpest vanwege?

• #103.525
Beter heroïne doen, kun je combineren met test.

• #103.526
Voor het eerst in jaren naar de shop geweest. 15€ voor een klein beetje wiet. Gelukkig smoke ik niet meer zoals vroeger.

Zal wel aan mij liggen, maar als ik voor 5 euro een voorgedraaid ding haal ben ik met mijn vriendin goed stoned na 2/3de.

Mja dat doen we 3-4x per jaar maybe.

• #103.527
Zal wel aan mij liggen, maar als ik voor 5 euro een voorgedraaid ding haal ben ik met mijn vriendin goed stoned na 2/3de.

Mja dat doen we 3-4x per jaar maybe.

O ik wordt ook zeker wel stoned. Maar vind het gewoon super weinig. Gaat in een blunt :).

20181220_192420.jpg

• #103.528
  • #103.529
Maar dit rook je in 1x weg?

Als je goedkoop wil zijn moet je het door de cake doen.
Had 1 gram en 1/6de was zo veel dat ik het de volgende ochtend nog merkte :roflol:

Nee niet in één keer haha die tijden zijn voorbij.

Nooit echt een fan van spacecake geweest.

• #103.530
Life

• #103.532
Half jointje gerookt en ik was fucked up. Doen we ook niet weer haha.

• #103.534
  • #103.538
Gezicht al maanden vol met uitslag... begint nu dus echt te jeuken. :mad: en dan eraf zien te blijven. :engel:
*rode uitslagkop met kerst* :o

Terug
Naar boven