MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.504
  • #103.508
Na een zware training deze ochtend wou ik naar de fiets nemen naar het station, 3 km verder, maar bleek dat mijn vrouw mijn bos sleutels mee had genomen en ik dus geen sleutel van mijn fietsslot had. Met de step naar het station op kutasfalt. Je kon je niet laten "rollen" want je moest je om de 5 meter afzetten. 3 km op 12 minuten afgelegd, een bovenmenselijke prestatie. Ik heb het mijn vrouw nog maar net vergeven :)

• #103.509
Na een zware training deze ochtend wou ik naar de fiets nemen naar het station, 3 km verder, maar bleek dat mijn vrouw mijn bos sleutels mee had genomen en ik dus geen sleutel van mijn fietsslot had. Met de step naar het station op kutasfalt. Je kon je niet laten "rollen" want je moest je om de 5 meter afzetten. 3 km op 12 minuten afgelegd, een bovenmenselijke prestatie. Ik heb het mijn vrouw nog maar net vergeven :)
Balen. Heb je de step mee de trein in genomen?
Heeft je vrouw het trouwens al goedgemaakt? :eyebrow:

• #103.511
Balen. Heb je de step mee de trein in genomen?
Heeft je vrouw het trouwens al goedgemaakt? :eyebrow:
Ja mee op de trein; Daarna nog 15 minuten naar de campus!!!
Ze heeft het goedgemaakt met een zeer lekkere maaltijd....Voor iets anders heb ik voorlopig geen energie meer ;)

• #103.513
@wovano weet nu wat hij voor kerst van mij krijgt. Wat een teleurstelling. Ik wilde heel graag zijn verraste kop zien. :treuren:

Je moet die vails ook in een grote doos doen, die vorm ziet hij van 10km nog.

Doet me denken aan vorig jaar. Ik had een CD voor mijn vriendin diep onderin mijn onderbroekenla gedaan. Had ze binnen 2 dagen gezien, bleek dat ze mijn onderbroeken FIFO weg legt na het wassen :roflol:

• #103.514
f**k. wil ik de video van de discussie (debat over een bezoek aan een museum) uploaden zodat ik deze naar de docenten kan sturen, blijkt dat de kwaliteit van de video enorm achteruit gaat als je deze op youtube upload/ mag ik nu een alternatief gaan zoeken. Great.

• #103.515
f**k. wil ik de video van de discussie (debat over een bezoek aan een museum) uploaden zodat ik deze naar de docenten kan sturen, blijkt dat de kwaliteit van de video enorm achteruit gaat als je deze op youtube upload/ mag ik nu een alternatief gaan zoeken. Great.
Dropbox en dan link sturen? :)

• #103.517
Dan mogen wij het ook weten, toch? :D
Jaaa dat mag! Ik had een cadeaubon geregeld voor een poseerslip voor zijn eerste wedstrijd.
In de tussentijd hadden zijn ouders dus kennelijk ook al gevraagd wat hij voor kerst wilde. Vervolgens appt hij me kei vrolijk: ik krijg een poseerslip van mijn ouders. :haha:
Ik dacht even dat het een kutgrap was, maar het bleek serieus te zijn. Dus toen heb ik het maar verteld, omdat ik dacht dat ze die slip ook al gekocht hadden. Dat was dus niet zo, dus achteraf gezien had ik zijn ouders ook in het geheim op de hoogte stellen. :emo:
Oh well, het was in ieder geval wel een goed cadeautje, gezien @wovano zelf al aangaf dat hij dat wilde hebben.

Je moet die vails ook in een grote doos doen, die vorm ziet hij van 10km nog.

Doet me denken aan vorig jaar. Ik had een CD voor mijn vriendin diep onderin mijn onderbroekenla gedaan. Had ze binnen 2 dagen gezien, bleek dat ze mijn onderbroeken FIFO weg legt na het wassen :roflol:
Bahahah. FIFO onderbroekenla vullen is wel extreem ook. Of ik ben gewoon een lui mens, dat kan ook. :tanden:

• #103.518
Ik heb zonet dropbox geïnstalleerd en ben de file van 1.6 gig aan het uploaden. Daarna zal ik zien wat ik te zien krijg. Is het een link, dan stuur ik die door naar de mensen die deze nodig hebben, dat lijkt me logisch. Moeten zij dan ook dropbox hebben? Ik mag hopen van niet.

• #103.519
Ik heb zonet dropbox geïnstalleerd en ben de file van 1.6 gig aan het uploaden. Daarna zal ik zien wat ik te zien krijg. Is het een link, dan stuur ik die door naar de mensen die deze nodig hebben, dat lijkt me logisch. Moeten zij dan ook dropbox hebben? Ik mag hopen van niet.
Pfoe, das een goede vraag. Het is lang geleden dat ik het op deze manier gebruikt heb. En ander kun je altijd nog wetransfer gebruiken, zoals al werd aangeraden!

• #103.520
Pfoe, das een goede vraag. Het is lang geleden dat ik het op deze manier gebruikt heb. En ander kun je altijd nog wetransfer gebruiken, zoals al werd aangeraden!
Ikkreeg een link die ik kan delen. Dus problem solved denk ik; Heb aan een paar mensen gevraagd te checken of de link voor hen werkt. Wacht nog op antwoord.

Terug
Naar boven