MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.745
Echt ik scheur iedereen open als iemand gescheurt moet worden kom ik eraan

Marina mag toekijken

• #103.748
Daarvoor staat nog dat ik d edag ervoor een steen op de ruit had gehad... dat er een buts met ster inzat... en de volgende dag kachel eropgezet vol gas... toen scheurde hij door. ;)

Maar niet omdat je de kachel erop gezet had, was ook zonder kachel gebeurd.

/zinloze discussie.

• #103.750
  • #103.751
Smaakt cola met suiker anders dan? :P
Drink die zooi nooit, zero wel (is ook zooi, ik weet het).
Ik drink mijn hele leven al coca cola, zo af en toe pepsi voor de afwisseling. Maar ben echt een coca fan, vroeger toen ik meer achter de pc te vinden was ipv sporten dronk ik 1.5l easy weg per dag. Eigenlijk is dit veranderd naar 1 per dag en mis het gewoon. Na een lange werkdag even een glaasje koud weg drinken.

Dikke doei

• #103.752
Probeer dan eens zero zero, die smaakt beter dan zero. :D

• #103.753
Gewoon voortaan light gaan drinken @Furryx94 , coca cola light cherry :heart: Je moet er even door heen, maar na een week of twee weet je niet beter en is het lekker...

echtttttttttttt

• #103.754
En iedereen die over is gegaan naar Coca-Cola zero, vindt daarna de regular variant niet meer zo lekker, veel te zoet. Bij mij op het werk drinken we nu, na enig aandringen, allemaal zero.

• #103.755
En iedereen die over is gegaan naar Coca-Cola zero, vindt daarna de regular variant niet meer zo lekker, veel te zoet. Bij mij op het werk drinken we nu, na enig aandringen, allemaal zero.

dit idd! Ik vind de gewone tegenwoordig niet meer lekker.. Al vind ik de light versie lekkerder dan de zero

• #103.757
  • #103.758
Pepsi cherry max vind ik nog een tikkeltje lekkerder zelfs.

Ik zie verschillende meningen daarover idd... Ik vind pepsi max gewoon echt super super smerig.. Ik word altijd immens verdrietig als ik op terras of in restaurant vraag om een coca cola light en dan opeens een pepsi max krijg voorgeschoteld zonder overleg.. BAH.

Dus ik durf die pepsi cherry niet echt aan.....

• #103.760
Freeway zero is ook prima te haggelen en ook nog ram cheap.

Terug
Naar boven