MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.701
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #103.703
Wie, wat, waar? Heb ik wat gemist?

• #103.704
Nou, je schrijft vergeet mijn berichtje, dus ik aan dat je (weer) iets ongepasts hebt gestuurd.

• #103.707
Ik had een karmabericht gestuurd met "Balen, ben je hiervoor verzekerd?". Las daarna pas dat het niet haar eigen auto was.

• #103.708
Ik zit ook bij de ABN en heb geen negatieve ervaringen. Als de pas eenmaal geblokkeerd is, kan dit volgens mij om veiligheidsredenen toch niet meer ongedaan gemaakt worden en is een nieuwe pas nodig. Dat inslikken zou in dat geval toch niet meer uitmaken. Wat ik even niet snap: waarom heb je na twee foutieve pogingen het nogmaals geprobeerd en ben je niet eerst naar het Financial Center gegaan? Dat een medewerker vrolijk zit te eten bij het behandelen van een klant vind ik overigens wel not done. :roflol:
Als je je pin foutief intoetst kunnen deze pogingen worden weggehaald in het systeem door het Financial Center, daarom gingen we daarheen. Het maakte dus niks uit om het een derde keer te proberen. Dit werd ook bevestigd via het gesprek aan de telefoon met international clients van de ABN. En later door de medewerker van het Financial Center. Idee was om de pogingen weg te halen, wat de medewerker ook kennelijk 1x gedaan heeft (anders kan je niet nogmaals een pincode invoeren bij automaat), en opnieuw te proberen. Dit was tevens ook het idee van de medewerker aan de telefoon. Omdat we ongeveer een idee hadden van de pin, maar nog twijfelde tussen twee opties. Mocht dat niet lukken zou er een nieuwe pas met pin worden aangevraagd.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #103.709
Tja, als je niet eens 4 simpele cijfertjes kan onthouden.

:D

• #103.710
Tja, als je niet eens 4 simpele cijfertjes kan onthouden.

:D
Heb haar daarna ook op de taxi gezet.

Als je meerdere passen hebt, weken een niet gebruikt hebt en net uit een vliegtuig komt na 14 uur met een tijdsverschil wil het weleens door elkaar heen lopen.

• #103.711
Ik heb het 1x gehad na het stappen in Engeland. Flink gezopen.

• #103.712
Ik snap hem, ik heb ook een tijd meerdere codes moeten onthouden en had ze gecodeerd in mijn telefoon staan.

• #103.713
De ABN in Guernsey zijn wel uiterst behulpzaam en vriendelijk. Maar dat zal wel mede door de Engelse manier van dienstverlenen komen.

• #103.718
Artikel uit de Standaard: ‘Traditionele mannelijkheid, gekenmerkt door competitiviteit, dominantie en agressie, is schadelijk.’ Dat besluit de Amerikaanse Vereniging voor Psychologen uit veertig jaar onderzoek. Ze biedt een heleboel adviezen aan, maar niet alle mannen hebben daar oren naar.
tenor.gif

• #103.719
Artikel uit de Standaard: ‘Traditionele mannelijkheid, gekenmerkt door competitiviteit, dominantie en agressie, is schadelijk.’ Dat besluit de Amerikaanse Vereniging voor Psychologen uit veertig jaar onderzoek. Ze biedt een heleboel adviezen aan, maar niet alle mannen hebben daar oren naar.
tenor.gif
Absoluut mein freund

• #103.720
tenor.gif
Schadelijk voor de omgeving of voor het individu?

Terug
Naar boven