XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.721
Artikel uit de Standaard: ‘Traditionele mannelijkheid, gekenmerkt door competitiviteit, dominantie en agressie, is schadelijk.’ Dat besluit de Amerikaanse Vereniging voor Psychologen uit veertig jaar onderzoek. Ze biedt een heleboel adviezen aan, maar niet alle mannen hebben daar oren naar.

de ideale bevolkingssamenstelling van de media elite is dan ook wel :

3 vluchtelingen
3 allochtonen

4 autochtonen
Deze het liefst te bestaan uit
-Een homo
-Een transgender
-Twee 65 plussers die door alle regels en gekte van de huidige tijd het gevoel hebben verzeild te zijn geraak in een slechte science fiction film.

Helaas gaat dit niet lukken zolang wij testosteron monsters er ook nog zijn

:banana:

• #103.722
Leasingmaatschappij herstelt geen voorruit als deze niet (volledig) gebarsten is :scold:
Mag ik zo nog 2,5 jaar rondrijden :eyes:

• #103.723
Leasingmaatschappij herstelt geen voorruit als deze niet (volledig) gebarsten is :scold:
Bij koud weer kachel vol op de voorruit.... kan ie zomaar in ene doorbarsten. :rolleyes:
Heb ik ook een x gehad... per ongeluk dan.. steen knetterhard op vooruit. Buts en ster... volgende dag 5:00 gaan rijden. Alles netjes gekrabt want zooi ijzel... rijden kachel vol aan. Binnen een uur rijden was de ruit van boven tot onder door... Je hoorde (en zag) hem steeds een stuk verder scheuren. :o

Niet fijn.. en eigen rekening natuurlijk (de 75 euro eigen risico) ... maar dat ging wel heel snel..

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #103.724

Als er een barst in het zichtveld is ben je verplicht de ruit te vervangen! Zou ze dit toch wel even duidelijk maken voordat jij straks ongelukken maakt en je verzekeringsmaatschappij hierover moeilijk gaat doen.

edit: Of een boete krijgt.......

• Like
  • #103.725
Bij koud weer kachel vol op de voorruit.... kan ie zomaar in ene doorbarsten. :rolleyes:
Heb ik ook een x gehad... per ongeluk dan.. steen knetterhard op vooruit. Buts en ster... volgende dag 5:00 gaan rijden. Alles netjes gekrabt want zooi ijzel... rijden kachel vol aan. Binnen een uur rijden was de ruit van boven tot onder door... Je hoorde (en zag) hem steeds een stuk verder scheuren. :o

Niet fijn.. en eigen rekening natuurlijk (de 75 euro eigen risico) ... maar dat ging wel heel snel..

Het lijkt hier niet onmiddellijk te gaan vriezen :(

Als er een barst in het zichtveld is ben je verplicht de ruit te vervangen! Zou ze dit toch wel even duidelijk maken voordat jij straks ongelukken maakt en je verzekeringsmaatschappij hierover moeilijk gaat doen.

edit: Of een boete krijgt.......
Hm, verzekering is ook t.a.v. werk, maar boetes moet ik zelf betalen :P
Nog maar eens aandringen dus ;)

• #103.727
Het lijkt hier niet onmiddellijk te gaan vriezen :(
Ook met niet vriezen kan door in ene een soort thermische shock met een hete verwarming erop een barst vlotjes doorscheuren... ;)

Als je het doet zoals mijn ma het vroeger een keer deed... :D

Ruit bevroren --> geen zin in krabben --> pakt waterkoker met heet water --> gieten en hoppa.. Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrakkkkkkkkkkkkkk... :roflol:

• #103.729
Dit gebaseerd op 40 jaar onderzoek. Ben niet verder gegaan dan het krantenartikel want psychologie interesseert mij niet. Ze kunnen oprotten met hun feministische agenda.

• #103.730
Hm, verzekering is ook t.a.v. werk, maar boetes moet ik zelf betalen :P
Nog maar eens aandringen dus ;)

Zit de barst in je zichtveld, dan moet er gewoon een andere ruit in, doen ze dat niet, dan zou ik op kosten van de werkgever ander vervoer regelen.

• Like
  • #103.731
Enorm veel zin in cola! Dat pas dag 2 in de cut

• #103.732
Nou, dan drink je toch gewoon light, zero, max, of hoe het dan ook mag heten.

• #103.734

Bijlagen

• #103.735

Onzin.
De reden dat de barst verder scheurt zit 'm in het feit dat een autocarosserie 'werkt' een onbeschadigde ruit kan deze krachten probleemloos verwerken, een beschadigde ruit niet.
Ander verhaal natuurlijk als je er kokend water overheen giet.:laugh:

• #103.736

Bijlagen

• Like
Waarderingen: BB_
  • #103.737
Onzin.
De reden dat de barst verder scheurt zit 'm in het feit dat een autocarosserie 'werkt' een onbeschadigde ruit kan deze krachten probleemloos verwerken, een beschadigde ruit niet.
Ander verhaal natuurlijk als je er kokend water overheen giet.:laugh:
Ikhad het over de ruit van @Bubs die er een steen op had gehad... ;) dus het gaat om een beschadigde ruit :)

• #103.738
  • #103.739
Het aandringen heeft gewerkt trouwens. 17/1 wordt hij opgehaald voor de herstelling. Geen volledige nieuwe ruit... Maar het zal toch beter zijn dan het nu is :)

Terug
Naar boven