MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.121
  • #104.122
gewoon de stang rollen?

ik doe zelf geen hiptrust, maar als die fitgirls die ik ze zien doen rollen de stang gewoon?
Er is maar 1 stang daar en weinig plaats. Dan moet je zo'n kleine stang gebruiken dat constant uit evenwicht is en waar je amper onder past om te rollen. Been there :'). Smith machine is sowieso wel makkelijker voor hip thrust, moet je dag ding ook niet hele tijd vast houden om in evenwicht te blijven.

• #104.123
. De meest achterlijke uitvoeringen heb ik weer voorbij zien komen

wist je dat het voor de "gastheren " en "gastvrouwen" (veredelde poetssletten) van Basic Fit contractueel verboden is om leden te helpen met de juiste uitvoering van oefeningen

• #104.124
Weekend weer veel te snel om.

Woensdag wel weer een ziekendag voor opvolging, nu gelukkig in Hasselt ipv Leuven.

• #104.125
Het weekend gaat altijd te snel.
Is overigens van toepassing voor het leven op zich...

Weet niet wat voor opvolging je moet gaan doen, maar hopelijk is deze positief!
Dan weet je al wat gepost in het "wat maakte je dag goed vandaag" topic op woensdag.

• #104.126
Shrugs en calf raises gaan prima in de Smith.

• #104.127
wist je dat het voor de "gastheren " en "gastvrouwen" (veredelde poetssletten) van Basic Fit contractueel verboden is om leden te helpen met de juiste uitvoering van oefeningen

Hoezo veredelde poetssletten? Heb je weleens gezien hoe smerig het is in de gemiddelde BF? :emo: Vooral de toiletten zijn 1 grote pisvlek van 4m² in zijn geheel :eek:

Enige wat die mensen daar doen in BF, is een beetje chillen achter de balie of chillen in het kantoortje. Heb ze werkelijk waar nog nooit 1 vinger zien uitsteken.

• #104.128
Weekend weer veel te snel om.

Woensdag wel weer een ziekendag voor opvolging, nu gelukkig in Hasselt ipv Leuven.
Het weekend gaat altijd te snel.
Is overigens van toepassing voor het leven op zich...

Weet niet wat voor opvolging je moet gaan doen, maar hopelijk is deze positief!
Dan weet je al wat gepost in het "wat maakte je dag goed vandaag" topic op woensdag.

• #104.132
Hoezo veredelde poetssletten? Heb je weleens gezien hoe smerig het is in de gemiddelde BF? :emo: Vooral de toiletten zijn 1 grote pisvlek van 4m² in zijn geheel :eek:

Enige wat die mensen daar doen in BF, is een beetje chillen achter de balie of chillen in het kantoortje. Heb ze werkelijk waar nog nooit 1 vinger zien uitsteken.

Als ik al die verhalen hoor ben ik toch wel blij met onze basic fit.

Wc's worden gewoon elke dag schoongemaakt, alles wordt elke dag gezogen ect. Als je geen handdoek hebt mag je er een lenen of vertrekken en alle plates hebben een vaste plek waar iedereen ze gewoon ophangt.

Ze mogen geen advies geven omdat ze daar niet voor opgeleid zijn.

Maar veel Basic Fit locaties hebben wel PTers toch?

• #104.133
Da's precies wat ik ze 's morgends zie doen. De zooi opruimen van wat er 's nachts niet is opgeruimd, en hier en daar wat poetsen.

Nu moet ik zeggen....als ik de gastheer en gastvrouw zie bij de Basic Fit waar ik 's morgens kom, dan zou ik van hen ook geen advies aannemen. Zien er niet uit alsof ze erg veel kaas hebben gegeten van fitness etc.

Ik heb me laten vertellen dat als iemand recht voor hun neus z'n rug helemaal kapot maakt met bv. een Dead Lift zij niet mogen ingrijpen. Heb me inderdaad laten vertellen dat ze dat contractueel niet mogen.
(Zal wel iets met verzekeringen te maken hebben, maar ik vraag me dan af waarom je überhaupt in de fitbranche zou willen werken).

• #104.134

Wc's worden gewoon elke dag schoongemaakt, alles wordt elke dag gezogen ect. Als je geen handdoek hebt mag je er een lenen of vertrekken en alle plates hebben een vaste plek waar iedereen ze gewoon ophangt.

Het ligt ook wel aan het soort volk dat er komt hoor, Nijmegen is nou niet echt bepaald het netste volk. Van volksbuurten tot alle soorten en maten (weinig XXL tho, skere ecto's) allochtonen met weinig respect voor andermans spullen. Snap ergens ook wel dat ze er geen zin in hebben om die bende schoon te houden, dan moet je het ieder uur bijhouden.

• #104.135
Wachtdienst te weinig uitbetaald :mad:

• #104.136

Lijkt me een leuke gym daar.

• #104.137
Het ligt ook wel aan het soort volk dat er komt hoor, Nijmegen is nou niet echt bepaald het netste volk. Van volksbuurten tot alle soorten en maten (weinig XXL tho, skere ecto's) allochtonen met weinig respect voor andermans spullen. Snap ergens ook wel dat ze er geen zin in hebben om die bende schoon te houden, dan moet je het ieder uur bijhouden.

Ja zeker waar.

De 2 andere basic fit locaties in de buurt staan juist bekend als pleurisbende, maarja dat zijn ijmuiden en schalkwijk.

Vaak als er mensen zijn die bij ons aangesproken worden omdat ze zich niet aan de regels houden komen ze daar vandaabn.

• #104.138
Herkenbaar, de twee andere BF's in Nijmegen zijn nog erger :roflol:

Terug
Naar boven