XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.207
Nu al een maandje lekker aan het cutten.
Lukt prima nog geen enkele training gemist.
Volgende week me eerste cheat meal!
Vandaag te horen gekregen dat ik volgende week geopereerd wordt.
Dat zal toch wel weer een kleine achteruitgang met zich meebrengen. :(

Laatst bewerkt:
  • #104.208
  • #104.210
In België zijn gewoon geen hoge boetes nodig. Je moet je wel aan de limiet houden om op tijd de gaten in de weg te kunnen zien
Ik vind dat die gaten altijd wel meevallen waar iedereen het altijd over heeft :dunno:. De wegen waar ik altijd op zit zijn de laatste jaren allemaal vernieuwd, Lucky me.

• #104.211
Kiespijn

Godverdegodverdegodvertyfuskut dit wordt weer een slapeloos weekeind.

Net 3 maanden terug nog geweest voor OA deze kies...

Ibuprofen supersetten met alcohol dan maar.

• #104.212
Ik vind dat die gaten altijd wel meevallen waar iedereen het altijd over heeft :dunno:. De wegen waar ik altijd op zit zijn de laatste jaren allemaal vernieuwd, Lucky me.

silver-falls-ranch.jpg

:thinking:

• #104.213
Vrijdagrel verdomme helemaal gemist.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #104.214
Vrijdagrel verdomme helemaal gemist.
Ik ook :mad:, druk aan het werk; aansluitend trainen. Thuisgekomen even een wasje draaien en stofzuigen en zit nu pas met mijn bord op m'n schoot te DBB'en. Wel weekend, om het goed te maken. Misschien wordt het tijd dat ik ook eens ga flexwerken en vrijdag vrij neem om te kunnen DBB'en. :roflol:

• #104.215
Ik ook :mad:, druk aan het werk; aansluitend trainen. Thuisgekomen even een wasje draaien en stofzuigen en zit nu pas met mijn bord op m'n schoot te DBB'en. Wel weekend, om het goed te maken. Misschien wordt het tijd dat ik ook eens ga flexwerken en vrijdag vrij neem om te kunnen DBB'en. :roflol:

Ik had je nog getagged mja andere prioriteiten hè.

• #104.216
Het gaat inderdaad nergens over. Ik ben geen snelheidsduivel en rijd meestal heel relaxed, maar die boetes in 2019 voor snelheid zijn echt belachelijk. Zeker op snelwegen waar je binnen een bepaald tijdsbestek maar 100 km/uur mag, ook al is het vet rustig. Alsof 102 km/uur rijden dan zo'n issue is. Van mij mogen ze mensen die écht een gevaar op de weg vormen best harder aanpakken, net als mensen die onnodig links rijden, geen richting aangeven, bumperkleven (die vormen trouwens al een gevaar op de weg)

• #104.217
  • #104.218
Het gaat inderdaad nergens over. Ik ben geen snelheidsduivel en rijd meestal heel relaxed, maar die boetes in 2019 voor snelheid zijn echt belachelijk. Zeker op snelwegen waar je binnen een bepaald tijdsbestek maar 100 km/uur mag, ook al is het vet rustig. Alsof 102 km/uur rijden dan zo'n issue is. Van mij mogen ze mensen die écht een gevaar op de weg vormen best harder aanpakken, net als mensen die onnodig links rijden, geen richting aangeven, bumperkleven (die vormen trouwens al een gevaar op de weg)

Het gaat ook voornamelijk om de opbrengst.

Terug
Naar boven