AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.161
Pff, dat is balen en onbegrijpelijk voor WO. Frusterend als je graag wil leren, maar niet de juiste middelen hebt. Voor welk vak is het en aan welke uni (of "Open Uni"?)?
Soms zijn online ook prima (wetenschappelijk) bronnen te vinden die je beter helpen dan een syllabus. Heet dat (deel)vak of college "Tijd"? Ben benieuwd welke studie je ook al weer? Ik dacht dat je middelbare school deed, want zag eerder Wiskunde, Nederlands en Lichamelijke Opvoeding voorbij komen. :P

Bert, het gaat over Belgie hè.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #104.162
Je staat dus te koukleumen in de vrieskou, maar bent wel zo'n fanatieke DBB'er dat je even je telefoon erbij pakt om met verkleumde vingers dat hier op het forum te posten. Respect, dedicated! :bow:

Haha ik heb warme handdoek gepakt van de kachel :) typt wel beter :D

• #104.163
Ach ik klaag graag over BF en de kansloosheid van het volk dat er werkt en dat er komt om te sporten, socializen, smartphonen en shinen.. Maar echt een alternatief is er ook niet. De vrijheid die je hebt met zoveel verschillende locaties waarvan er heel veel 24/5 of zelfs 24/7 open zijn is natuurlijk ideaal voor dat geld. Maar het blijft een ergernis factor.
Daarom train ik vaak 's ochtends vroeg. Dan liggen al die mensen nog te slapen en is het nagenoeg verlaten in de gym.

• #104.164
  • #104.165
Daarom train ik vaak 's ochtends vroeg. Dan liggen al die mensen nog te slapen en is het nagenoeg verlaten in de gym.

Tja onze wekker gaat respectievelijk om 04:15 en 04:30u, om dan een uur eerder eruit te gaan om te kunnen sporten gaat wel wat ver :p

• #104.169
ahahahahahah

• #104.170
Bloed al 3u aan een stuk :fuu:

20190129_112332.jpg
20190129_113056.jpg

• #104.172
Kun je niet beter gaan schoffelen ofzo :dunno: Dit werk is echt niet voor jou weggelegd..

• #104.173
Ik wilde snel zijn en ipv de 4 bakken die in de weg stonden om bij de bak te raken die ik nodig had dacht ik, ik gooi het materiaal snel zo erin maar de bak die erboven stond, die ik met de hand een beetje had verplaatst, viel bij het laatste wat ik erin gooide naar onder.

Eigenlijk kom ik er weer goed vanaf :roflol:
De vinger had makkelijk eraf kunnen zijn, ik moet echt een beetje meer gaan opletten:o

• #104.174
Ik wilde snel zijn en ipv de 4 bakken die in de weg stonden om bij de bak te raken die ik nodig had dacht ik, ik gooi het materiaal snel zo erin maar de bak die erboven stond, die ik met de hand een beetje had verplaatst, viel bij het laatste wat ik erin gooide naar onder.

Eigenlijk had de vinger makkelijk eraf kunnen zijn, ik moet echt een beetje meer gaan opletten:o
Beetje impulsief manneke he.. :o

• #104.177
Als ik iemand in mijn team had met een dergelijk track record wat betreft ongelukken, zou ik toch eens een ernstig gesprek met hem voeren over zijn geschiktheid voor de functie.

• #104.178
De schuldige dader:
20190129_150609.jpg

Als ik iemand in mijn team had met een dergelijk track record wat betreft ongelukken, zou ik toch eens een ernstig gesprek met hem voeren over zijn geschiktheid voor de functie.
Bla, bla, bla, er gebeuren in de bouw/op werven wel meer ernstige en kleine ongelukjes en ik heb toch gewoon doorgewerkt :rolleyes:

• #104.179
De schuldige dader:
20190129_150609.jpg

Bla, bla, bla, er gebeuren in de bouw/op werven wel meer ernstige ongelukken en kleine ongelukjes :rolleyes:
Sorry.. maar dit ziet er wel heel knullig uit :o
Je kan zo zien dat dit gewoon mis MOET gaan... :p lekker gestapeld. :roflol:

Maar je hebt gelijk.. er gebeuren ergere dingen.... In het verleden op werk was er iemand in een papiercontainer gesprongen om dozen even aan te stampen.. Gleed uit en de trouwring bleef haken... die was wel een vinger kwijt... door zo een onschuldig klusje... :eek:

edit: jouw ninja edit.... :roflol:
Hou je je wel aan je 8:45 ondanks het doorwerken met da vingerke? ;)

Terug
Naar boven