XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.242
Bepaald nu niet direct een man z'n mannelijkheid in mijn ogen. Kortzichtig denken daarintegen..:eyes:
Ik moet wel zeggen, bij vrouwen is het al snel allemaal oké. Het is lief van die meisjes en schattig dat ze dit over hebben voor de wereld. Maar voor een kerel word direct zo'n zoetsappig ventje. Vaak zo eentje die zijn haar laat groeien in een knotje doet zodat mensen direct zien kijk dat is er zo een.

No offence tegen knotjes en hippies en vegans maar het blijft lastig voor zo'n nuchtere jongen als ik.

• #104.243
Ik moet wel zeggen, bij vrouwen is het al snel allemaal oké. Het is lief van die meisjes en schattig dat ze dit over hebben voor de wereld. Maar voor een kerel word direct zo'n zoetsappig ventje. Vaak zo eentje die zijn haar laat groeien in een knotje doet zodat mensen direct zien kijk dat is er zo een.

No offence tegen knotjes en hippies en vegans maar het blijft lastig voor zo'n nuchtere jongen als ik.
Ik ken meer mensen waar je het niet aan "ziet" dan wel. Hippies is nu ook niet bepaald m'n ding :o.

• #104.244
Plak nog steeds van mijn stone training

• #104.249
Hey @Bert bemoei je er niet mee!!! Potverdrie

• Like
Waarderingen: BB_
  • #104.250

• #104.253
godver ik word oud........:mad:

• #104.255
Vriendin en ik beide ineens griep gekregen terwijl we vakantie hebben en aan het huis bezig zijn.

Straight vanuit wortelkanaaal behandeling naar knallende koppijn ook echt.

Dit is het niet.

• #104.256
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #104.257
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #104.258
Wat deed ik toch met mijn leven zonder dit forum :roflol:

• #104.259
Op zoek gaan naar een ander forum, al moet ik toegeven dat dit forum toch wel een uitzonderlijk niveau heeft.

Terug
Naar boven