Bepaald nu niet direct een man z'n mannelijkheid in mijn ogen. Kortzichtig denken daarintegen..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bepaald nu niet direct een man z'n mannelijkheid in mijn ogen. Kortzichtig denken daarintegen..

Ik moet wel zeggen, bij vrouwen is het al snel allemaal oké. Het is lief van die meisjes en schattig dat ze dit over hebben voor de wereld. Maar voor een kerel word direct zo'n zoetsappig ventje. Vaak zo eentje die zijn haar laat groeien in een knotje doet zodat mensen direct zien kijk dat is er zo een.Bepaald nu niet direct een man z'n mannelijkheid in mijn ogen. Kortzichtig denken daarintegen..![]()
Ik ken meer mensen waar je het niet aan "ziet" dan wel. Hippies is nu ook niet bepaald m'n dingIk moet wel zeggen, bij vrouwen is het al snel allemaal oké. Het is lief van die meisjes en schattig dat ze dit over hebben voor de wereld. Maar voor een kerel word direct zo'n zoetsappig ventje. Vaak zo eentje die zijn haar laat groeien in een knotje doet zodat mensen direct zien kijk dat is er zo een.
No offence tegen knotjes en hippies en vegans maar het blijft lastig voor zo'n nuchtere jongen als ik.
.Dan ben ik een kannibaal I guess
Zie je nou wel.

Ik weet dat dit nieuw voor je is, maar met seks eet je de ander niet op.
Idd gelijk maar even gedaan
Inb4 @InkedFitness30 wordt actief DBBster door dit hele verhaal.
Whut