XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.261
Ik interpreteerde zijn opmerking als wat moet ik doen met mijn leven als dit forum er niet zou zijn.

• #104.263
Hmm, als ik terug ben van vakantie zal ik mezelf opnieuw voorstellen. Toen ik vorige week vertrok zat het forum vol van testosteron, ging het over cutten, bulken, trainen en stoere verhalen. Nu lees ik dildo’s, pistolenprostituees en zo meer.....

• #104.264
Hmm, als ik terug ben van vakantie zal ik mezelf opnieuw voorstellen. Toen ik vorige week vertrok zat het forum vol van testosteron, ging het over cutten, bulken, trainen en stoere verhalen. Nu lees ik dildo’s, pistolenprostituees en zo meer.....

Houd je mond of je krijgt een pistool in je anus welkom op dbb

• #104.265
Ben sinds gister weer terug op 't forum. Toch wel weer een dieptepunt.
Waar is Jasper gebleven? Iemand de highlights?

baby-xzibit.jpg

• #104.267
België, volgens mij geen uitleg nodig.

• #104.270
  • #104.271
Hard op mn kloten gegaan terwijl ik dronken met de fiets terugkwam van de poker om 6uur. Alles lag spiegelglad.
Ik heb niks maar het electrische deel van mijn fiets start niet meer, dat gaat me wat kosten.

• #104.273
  • #104.275
Hard op mn kloten gegaan terwijl ik dronken met de fiets terugkwam van de poker om 6uur. Alles lag spiegelglad.
Ik heb niks maar het electrische deel van mijn fiets start niet meer, dat gaat me wat kosten.
Waarom heb je een elektrische fiets?

• #104.276
Met auto gaan slippen op de rijbaan (door ijsplek); helemaal rond mijn as gedraaid en in berm terecht gekomen (gelukkig niemand geraakt). Toch wel even schrikken...
Edit: @ThuggishRuggish, @ScumbagAnnie en co: thanks voor de lieve wensen en zorgen allemaal!

Laatst bewerkt:
  • #104.277
  • #104.279
Per ongeluk 2,5kg naturel whey gekocht:angstig:

Terug
Naar boven