Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, als ik terug ben van vakantie zal ik mezelf opnieuw voorstellen. Toen ik vorige week vertrok zat het forum vol van testosteron, ging het over cutten, bulken, trainen en stoere verhalen. Nu lees ik dildo’s, pistolenprostituees en zo meer.....
JillaBen sinds gister weer terug op 't forum. Toch wel weer een dieptepunt.
Waar is Jasper gebleven? Iemand de highlights?
![]()
Rustig aan, rascist.
Jij bent een belg? Dat kleine beetje respect dat ik voor je had is nu weg.
Je hebt Limburger verkeerd gespeld.Jij bent een belg? Dat kleine beetje respect dat ik voor je had is nu weg.
#Zaterdagavondrellen
Hard op mn kloten gegaan terwijl ik dronken met de fiets terugkwam van de poker om 6uur. Alles lag spiegelglad.
Ik heb niks maar het electrische deel van mijn fiets start niet meer, dat gaat me wat kosten.
Nog een heel fijn weekendHard op mn kloten gegaan terwijl ik dronken met de fiets terugkwam van de poker om 6uur. Alles lag spiegelglad.
Ik heb niks maar het electrische deel van mijn fiets start niet meer, dat gaat me wat kosten.
Waarom heb je een elektrische fiets?Hard op mn kloten gegaan terwijl ik dronken met de fiets terugkwam van de poker om 6uur. Alles lag spiegelglad.
Wow...Met auto gaan slippen op de rijbaan (door ijsplek); helemaal rond mijn as gedraaid en in berm terecht gekomen (gelukkig niemand geraakt). Toch wel even schrikken...
wel oppassen hoor.Will do! Thanks

Die is idd niet lekker...