Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.301
Welke, met Kathlinoo in de hoofd- of bijrol?

• #104.303
Ja oké. Hij ging "tussen 8 en 12" langs komen. Maar het ging eerder rond 9u zijn want ik stond als 2e gepland. Ik bellen naar het bedrijf, "hm dat is raar dat ie nog niet geweest is, ik bel hem even". 5min later bellen ze terug: "blijkbaar is ie gemist van adres, kan hij morgenochtend opnieuw langskomen?".

:grumble:

Nu maar vertrekken naar de sportschool dan. En morgen opnieuw vroeg opstaan. Lol

• #104.304
Ja oké. Hij ging "tussen 8 en 12" langs komen. Maar het ging eerder rond 9u zijn want ik stond als 2e gepland. Ik bellen naar het bedrijf, "hm dat is raar dat ie nog niet geweest is, ik bel hem even". 5min later bellen ze terug: "blijkbaar is ie gemist van adres, kan hij morgenochtend opnieuw langskomen?".

:grumble:

Nu maar vertrekken naar de sportschool dan. En morgen opnieuw vroeg opstaan. Lol

Lekker dan, moet je je weer helemaal omkleden.

• #104.310
  • #104.313
Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
De studenten die het programma in drie jaar doen, die hebben het niet zo zwaar.
Lekker kutleven heb je dan, doe er maar stoer mee haha.

• #104.314
Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
Ik doe een opleiding van 5 jaar in 6 jaar omdat ik sukkel met een hersenletsel door een hersentumor. Heb alle dagen les van 8u30 tot 18u15 + practica daarbuiten en lig de overige tijd met barstende koppijn en misselijkheid in bed. Bent niet de enige die het zwaar heeft ;)

• #104.316

Zegt dat wat over jou, of over de opleiding?

• #104.317
Voor iemand met zo'n druk programma zit hij toch akelig veel hier op dbb:o:rolleyes:...

• #104.318
Tijdens de les denk ik.

• #104.319
Maar nu toevallig geen les? Je zit al de hele dag op DBB.

• #104.320
Zegt dat wat over jou, of over de opleiding?
Geen idee. Een terechte vraag. Ik heb 18 jaar geleden mijn universitair diploma gehaald als criminoloog. Dat was heel zwaar en op zich veel moeilijker. Wat deze opleiding zwaar maakt is het teveel onnodige les en vakken en examens waar je te weinig studietijd voor hebt. Dus enkel door een gebrek aan tijd moeilijk. Maar wel leuk. Studenten die niet slagen in het driejarig traject moeten zich ernstige vragen stellen over hun motivatie.

Terug
Naar boven