Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja oké. Hij ging "tussen 8 en 12" langs komen. Maar het ging eerder rond 9u zijn want ik stond als 2e gepland. Ik bellen naar het bedrijf, "hm dat is raar dat ie nog niet geweest is, ik bel hem even". 5min later bellen ze terug: "blijkbaar is ie gemist van adres, kan hij morgenochtend opnieuw langskomen?".
Nu maar vertrekken naar de sportschool dan. En morgen opnieuw vroeg opstaan. Lol
Eigenlijk wel :')
Luie student. Het zit je ook niet mee he!
Ik heb nu 1 week vakantie in heel het jaar, dan mag dat!

Oké dikke duim! Als student zijnde is het hele jaar natuurlijk ook bijna vakantie.Ik heb nu 1 week vakantie in heel het jaar, dan mag dat!![]()
Ligt eraan wat voor student je bent.Oké dikke duim! Als student zijnde is het hele jaar natuurlijk ook bijna vakantie.
Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
heb toch gewoon zomervakantie een paar weken?Ik heb nu 1 week vakantie in heel het jaar, dan mag dat!![]()
Lekker kutleven heb je dan, doe er maar stoer mee haha.Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
De studenten die het programma in drie jaar doen, die hebben het niet zo zwaar.
Ik doe een opleiding van 5 jaar in 6 jaar omdat ik sukkel met een hersenletsel door een hersentumor. Heb alle dagen les van 8u30 tot 18u15 + practica daarbuiten en lig de overige tijd met barstende koppijn en misselijkheid in bed. Bent niet de enige die het zwaar heeftIk doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.

Moet meestal doorheen het jaar een aantal vakken laten vallen voor in augustus dus zit dan meestal ook te leren. Maar heb dan al wat meer tijd wel ja

Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
Maar nu toevallig geen les? Je zit al de hele dag op DBB.Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
Geen idee. Een terechte vraag. Ik heb 18 jaar geleden mijn universitair diploma gehaald als criminoloog. Dat was heel zwaar en op zich veel moeilijker. Wat deze opleiding zwaar maakt is het teveel onnodige les en vakken en examens waar je te weinig studietijd voor hebt. Dus enkel door een gebrek aan tijd moeilijk. Maar wel leuk. Studenten die niet slagen in het driejarig traject moeten zich ernstige vragen stellen over hun motivatie.