XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.384
je vergeet het vaak maar België is natuurlijk gewoon een 3de wereld land.

wel iets goeds mis met mensen die dat soort dingen doen.

• #104.386
ik vraag me af hoeveel celstraf je kan krijgen voor het moedwillig doden van 6 katten.

@yasmine dit zijn dingen die jij weet toch?

• #104.387
Zo fucking druk in de sportschool, werd er helemaal claustrofobisch van dat ik binnenkort bij een andere gym ga kijken.

• #104.388
Met onze 5 poezen naar de dierenarts geweest.
Ze waren allemaal plots ziek geworden, net als de katten van de buren....
Iemand heeft weer met gif lopen spelen.
De dierenarts heeft om 1 dag 14 katten over de vloer gekregen. 6 gestorven. Gif.
Al mijn katten hebben het overleefd, maar drie moeten er overnachten.

Houd je katten dan ook binnen.

• #104.390
Dierenbeulen je hebt ze in allerlei soort en maten.

Laatst bewerkt:
  • #104.391
Houd je katten dan ook binnen.
Dat kan je als je in de stad woont, in een appartement, met 1 toegang tot de woning. Op het platteland, in een huis met drie ingangsdeuren en veel ramen, allemaal gelijkvloers, vinden ze altijd wel een manier om naar buiten te glippen. Trouwens, 5 katten hou je niet zo maar eventjes binnen. Ze zijn wel graag binnen. Ze zijn liever binnen dan buiten, maar ze spelen ook graag in de tuin. Ze gaan ook nooit ver van huis. We hebben het gif trouwens gevonden langs het veld aan ons huis. Het was dus geen gif die ze toevallig aan iemands huis vonden (sommig mensen plaatsen rattengif aan hun huis om de muisjes en de ratjes buiten te houden. En de straatkatten vinden dat gif. Alleen als het heel koud is lijken ze dit te willen eten.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #104.392
Dat kan je als je in de stad woont, in een appartement, met 1 toegang tot de woning. Op het platteland, in een huis met drie ingangsdeuren en veel ramen, allemaal gelijkvloers, vinden ze altijd wel een manier om naar buiten te glippen. Trouwens, 5 katten hou je niet zo maar eventjes binnen. Ze zijn wel graag binnen. Ze zijn liever binnen dan buiten, maar ze spelen ook graag in de tuin. Ze gaan ook nooit ver van huis. We hebben het gif trouwens gevonden langs het veld aan ons huis. Het was dus geen gif die ze toevallig aan iemands huis vonden (sommig mensen plaatsen rattengif aan hun huis om de muisjes en de ratjes buiten te houden. En de straatkatten vinden dat gif. Alleen als het heel koud is lijken ze dit te willen eten.
Dit is duidelijk een zionistisch complot!

• #104.393
Dat kan je als je in de stad woont, in een appartement, met 1 toegang tot de woning. Op het platteland, in een huis met drie ingangsdeuren en veel ramen, allemaal gelijkvloers, vinden ze altijd wel een manier om naar buiten te glippen.
Vind ik een heel zwak excuus. Als je katten wilt binnenhouden dan houd je ze binnen. Lukt mij ook met 5 katten, maar hier mogen ze gewoon buiten. Je kan ook gewoon toegeven dat je je katten buiten wilt laten rondlopen.

• #104.394
Inderdaad want waar een wil is daar is ook een weg.. Wij wonen ook in het platteland en houden ook 4 katten binnen onze omheiningen met allerhande slimme oplossingen :dunno:

• #104.395
Ik woon op den buiten, en wij hebben echte boerderij-katten, lopen vrij rond, en zelfs ver van huis...
In de winter zijn ze meer binnen, maar bij beter weer zijn ze meer buiten...

• #104.396
Onze katten komen ook niet buiten, er wonen hier zulke grote terminator katten. Die onze grote kat "Coco " al eens bijna zijn leven heeft gekost. Besloten om Coco een maatje te geven. Gelukkig hebben ze het goed binnen.

20190103_130856.jpg

• #104.397
f**k huisdieren :trollfacex:

• Like
Waarderingen: 040B
  • #104.399
Vind ik een heel zwak excuus. Als je katten wilt binnenhouden dan houd je ze binnen. Lukt mij ook met 5 katten, maar hier mogen ze gewoon buiten. Je kan ook gewoon toegeven dat je je katten buiten wilt laten rondlopen.
Ja, en wat is daar mis mee? Ik begrijp je reactie niet echt goed. Je bedoelt dus dat het mijn schuld is dat mijn katten vergiftigd werden?

• #104.400
Wie krijgt de eer om als eerste de rel ALERT email te gebruiken in zijn topic. Ik vermoed dat het vandaag wel is zover kan komen.

Terug
Naar boven