XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.345
Telenet die eens te meer zijn eerder gemaakte beloftes niet nakomt.. wachten op een call die er nooit komt... waiting for godot dus

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #104.346
  • #104.350
Vandaag weer vroeg op voor die loodgieter. Na 3min gewoon terug vertrokken want hij had het juiste materiaal niet bij :duh:. Andere keer maar weer.

• #104.351
Had je het probleem wel goed uitgelegd?

• #104.356
Is gewoon dat bedrijf van de huisbaas dat zijn shit niet together heeft :emo:

Hoorde hem aan de telefoon tegen z'n collega zeggen dat dat constant iets is met die leidingen in dit gebouw en dat iedereen om de haverklap iets aan de hand heeft. Mag de huisbaas het nu mooi zelf betalen ook dan :eyes:

• #104.357
En dan kijkt hij er niet even naar? In 9/10 gevallen heb je helemaal niets bijzonders om een verstopping te verhelpen.

• #104.358
En dan kijkt hij er niet even naar? In 9/10 gevallen heb je helemaal niets bijzonders om een verstopping te verhelpen.
Heb zelf al alles uit elkaar gehaald en schoon gemaakt voor zover ik kon. Maar de verstopping zit veel dieper waar je er niet zomaar bij kan.

• #104.359
Een simpele veer heeft een loodgieter toch wel standaard in zijn bus liggen?

• #104.360

Als de verstopping een stuk verder dan de siffon ligt dan kan hij er idd niks komen doen. Dan heb je al zo een boormachine met een draad nodig. die kunnen een meter of 10 diep gaan.

zo een veer als je geluk hebt dat de verstopping niet te diep zit.

Maar als ik enkel zo een veer zou hebben dan zou ik er ook niet aan beginnen. Alles uiteenhalen en dan zien dat het met de veer niet lukt. Werkuren aanrekenen en dan toch nog iemand anders moeten sturen de dag erna met het gepaste materiaal.

Terug
Naar boven