XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.421
Ik doe het toch? :')

Je kan toch ook op een kind letten dat die niet naar buiten kan glippen, voor een kat is dat ook niet zo moeilijk. Ik moet regelmatig eentje binnen houden omdat ze gekwetst is of ziek is, en die is nog nooit ontsnapt. Je kijkt waar die kat is voordat je de deur of een raam open doet. Is gewoon niet deftig opletten dan.
Zorg dat katten zich kunnen vermaken binnen met speelgoed/kattenpalen/constructies en ze worden niet gek. Of je maakt je tuin gewoon af zodat ze er niet buiten kunnen. Zo moeilijk is het niet.

Dus jouw katten zijn altijd binnen, gaan nooit buiten ?

Lijkt me raar als je uit overtuiging geen dierenvlees eet maar wel dieren in gevangenschap houdt...

• #104.422
Knap, de boel zo kinderachtig verdraaien dat je slachtoffer wordt. Overigens geen karma waard.

• #104.424
Gaat goed hier.
tenor.gif

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #104.425
Ik heb omheiningen rond mijn tuin. Denk je echt dat zo'n omheining een kat kan binnenhouden? ik heb een tuin met een omheining van 150 meter; De omheining is 1,8 meter hoog. de katten kunnen er via bomen in de tuin overheen. Misschien de bomen kappen??
Een kattenomheining genius, geen random omheining.

• #104.426
Visnetten ophangen. Horren plaatsen voor ramen, deuren en meer van dergelijke oplossingen als je niet wilt dat katten verdwijnen. Er bestaan zelfs technische snufjes die een signaal laten horen zodra er indringers willen binnenkomen. Dat kan mogelijk afschrikwekkend werken voor andere katten, honden en een ieder die de frequentie kan horen.

• #104.427
God damn , de veroordelingen hier zijn hier weer niet van de poes. Je kijkt voor je een raam open doet??????EN ALS HET RAAM open moet blijven staan omdat het snikheet is in huis? En als je kinderen hebt ddie niet altijd even goed opletten voor de een deur of raam openen????
Ongelooflijk wat een stelletje kutopmerkingen er hier soms zijn. Hallucinant, de arrogantie.. om zo uit de lucht te praten. HAllucinant.
Dus laten we concluderen: Ik heb niet goed opgelet, daarom kunnen mijn katten wegglippen, in andersmans tuin gaan schijten, en als ze gif op eten is dat mijn schuld (verantwoordelijkheid what 's in a name) ... en andere mensen zijn ware helden want die slagen er wel in hun katten binnen te houden. In mijn vorige woning kon ik mijn kat ook binnenhouden. Hier lukt dat niet.
Euhm ja, als een kat niet buiten mag kijk je toch eerst even of het oke is voordat je een raam even open doet? Als een kat van jou heftig ziek is en absoluut niet buiten mag zal het ineens allemaal wel gaan.
Dus laten we concluderen: je kan katten binnen houden, waar je ook woont, maar daar heb je geen zin in en ze mogen buiten van jou maar je bent te hard op je pik getrapt om dat toe te geven dus gaat allerlei excuusjes verzinnen en jezelf in de slachtofferrol steken.

• #104.428
Dus jouw katten zijn altijd binnen, gaan nooit buiten ?

Lijkt me raar als je uit overtuiging geen dierenvlees eet maar wel dieren in gevangenschap houdt...
Ik heb al gezegd dat mijn katten gewoon buiten rond lopen. Daarbij kan een kat perfect gelukkig zijn binnen, moeten er ook geen hele vogelpopulaties uitsterven. Ideale zou zijn als de huisdierindustrie uiteindelijk stopt, zijn toch alleen maar ontstaan voor het plezier van de mens.
Of, wat ook al gezegd is, de tuin afmaken zodat ze buiten kunnen zonder dat iemand er last van heeft en ze zelf ook geen gevaar lopen.

• #104.430
Straks ook nog kattenbelasting gaan betalen :o

• #104.433
Reltopic melding did not disappoint.

• #104.434
Krijg je trouwens geen melding als je er al in actief bent? Of hoe werkt het @bodybuilding.nl want ik heb al jouw instructies gevolg, maar de relmail niet gehad :treuren:

• #104.436
Het ging de daders niet om de katten maar om jou @yasmine

Terug
Naar boven