MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.961
Jahoor, het is zover, hebben jullie nu je zin?

• #104.962
Kwalijk nemen is een groot woord, maar als je het grotere geheel bekijkt ben je eigenlijk gemeen bezig naar ons als wereldvreemd neer te zetten.
Ik heb nergens gezegd dat jullie wereldvreemd zijn. Jij hebt een probleem met begrijpend lezen en conclusies trekken.

• #104.963
Omnomnomnom

• #104.964
Als iemand dagelijks post en al maanden jaren actief is wel. Anders is alles wat je post niet echt en flash je de boel?

Kijk @Brutushakt Is een verkapte racist. Redelijk grote conclusie maar als je zijn post gedrag analyseert kunnen we maar één conclusie trekken. Toch?
Nou ik zou mij zelf geen verkapte racist maar een über facist willen noemen. Dat verklaart ook waarom ik zo achterlijk kortzichtig ben..

• #104.967
Precies

• #104.969
Ik heb nergens gezegd dat jullie wereldvreemd zijn. Jij hebt een probleem met begrijpend lezen en conclusies trekken.
Dus jij trekt de conclusie dat ik moeite zou hebben met begrijpend lezen? Waaruit trek jij dan die conclusie zou je dat met juiste argumenten willen onderbouwen?

• #104.972
Hoereeeeennnnnn

• #104.973
Superknap van je dat je hier nog tijd voor kunt maken naast je superdrukke leven en het bijbehorende klagen over je superdrukke leven, yasmine.

• #104.974
Bier en tietennnnnn

• #104.975
Hoe is het met de katten?

Terug
Naar boven