AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.941
Dus eigenlijk is het tegenovergestelde waar en was je heel populair op school en ben je leraar geworden om die onschuldige kinderen klaar te stomen op een succesvolle toekomst ? Een toekomst die misschien wel eens succesvoller dan die van jou zou kunnen uitvallen? Of zou jij dat dan per direct proberen dwars bomen ?
Een les: je kan geen grote conclusies trekken op basis van wat je op een forum leest. Doe geen moeite.

• #104.942
Nope, jullie willen koste wat het kost het gelijk halen. Daar heb ik geen probleem mee, zolang men maar mijn argumenten aankaart. Maar dat is voor velen te moeilijk
Daar heb je wel problemen mee, dat is je grootste probleem. Je zal nooit je ongelijk toegeven, hoeveel argumenten er ook tegen je zijn. De argumenten die er zijn en je niet kan weerleggen negeer je ook gewoon. Typisch leerkrachten, bah.

• #104.944
3e806582028a1027788ccb665a38e7df.png

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #104.945
Daar heb je wel problemen mee, dat is je grootste probleem. Je zal nooit je ongelijk geven, hoeveel argumenten er ook tegen je zijn. Typisch leerkrachten, bah.
Fout, Ik heb indertijd hevige discussies gehad met EricR. Maar hij was belezen, had altijd een stevig pak argumenten klaar. EN vaak moest ik hem gelijk geven. BigT ook... maar ik zal niemand gelijk geven als die geen argumenten gebruikt. Dat kan je me toch niet kwalijk nemen?

• #104.946
Een les: je kan geen grote conclusies trekken op basis van wat je op een forum leest. Doe geen moeite.

Nou dat is eigenlijk niet helemaal waar. Sommige mensen zien nog al eens mensen en leren bepaalde gedragingen herkennen.. Dan is het niet heel erg moeilijk om iemand een bepaalde eigenschap toe te dichten.

• #104.947
I give up. Iemand anders neemt maar over.

• #104.949
  • #104.950
ZEG NOG 1 KEER ARGUMENT HE, JESUS CHRIST.

• #104.951

Als iemand dagelijks post en al maanden jaren actief is wel. Anders is alles wat je post niet echt en flash je de boel?

Kijk @Brutushakt Is een verkapte racist. Redelijk grote conclusie maar als je zijn post gedrag analyseert kunnen we maar één conclusie trekken. Toch?

• #104.953
Fout, Ik heb indertijd hevige discussies gehad met EricR. Maar hij was belezen, had altijd een stevig pak argumenten klaar. EN vaak moest ik hem gelijk geven. BigT ook... maar ik zal niemand gelijk geven als die geen argumenten gebruikt. Dat kan je me toch niet kwalijk nemen?
Kwalijk nemen is een groot woord, maar als je het grotere geheel bekijkt ben je eigenlijk gemeen bezig naar ons als wereldvreemd neer te zetten.

• #104.955
:popcorn:

• #104.958
:haha:

Terug
Naar boven