- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
So what. Zelf als dat waar zou zijn... als het van toepassing is....Volgens mij heb jij gewoon een nieuw woordje geleerd vandaag en jij wilt dat iedereen dat weet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So what. Zelf als dat waar zou zijn... als het van toepassing is....Volgens mij heb jij gewoon een nieuw woordje geleerd vandaag en jij wilt dat iedereen dat weet.
Heerlijk dit.So what. Zelf als dat waar zou zijn... als het van toepassing is....

Dus dat mijn leven vol tegenslagen zit, waarom is dat relevant hierNouja je posts zijn over het algemeen best cringeworthy en je leven lijkt wel de ene tegenslag na de ander. Dit op basis van je posts in o.a. dit topic. Mogelijk ben ik een saai persoon met een te stabiel leven maar ik zou niet graag met je wisselen.
Enfin deze relvrijdag krijgt van mij een 5,5 vooral omdat er te weinig gebasht is op oud DBB niveau en niemand over dikke powerlifters is begonnen. Volgende week weer een poging!
??Meestal zegt de levensloop iets over iemand zijn/haar karakter.Dus dat mijn leven vol tegenslagen zit, waarom is dat relevant hier??
Ja, dát zal de oorzaak zijn.Ah, ik weet waar het vandaan komt; Ik ben redelijk links, en koppig. En als ik dan rechtse, of racistische onzin lees, dan reageer ik daar op. En sommige zwakbegaafden rechtse racisten hebben het daar moeilijk mee. En dan gaan ze op de man spelen.
Wat is er allemaal wel niet met jou gebeurd dan?Meestal zegt de levensloop iets over iemand zijn/haar karakter.
O enlighten us, o great wise woman.

Dus dat mijn leven vol tegenslagen zit, waarom is dat relevant hier??
Wat een ongelooflijk idiote opmerking.Meestal zegt de levensloop iets over iemand zijn/haar karakter.
Ik verspil geen energie om het nog eens een triljoenste keer te zeggen. Het is je al zo vaak gezegd. Maar hey, wìj zijn allemaal de idioten.
Je bent dus veel gepest begrijp ik? En je hebt een soort verdedigingsmechanisme ingeschakeld om je tegen over alles en iedereen te kunnen verdedigen? En je bent dus leraar basisonderwijs geworden om de kinderen te laten zien wie er DE BAAS WEL NIET IS...
Nou, als mijn overtuiging fout is, weerleg ze dan met argumenten....Omdat je een zaaaaaaag bent en allicht de onnozele alledaagse dingen opblaast en er hier in dit topic over komt zaaaaagen.
Ben je autistisch? Ik bedoel dat ernstig. Het kan verklaren waarom je zo wereldvreemd reageert en koppig in je eigen (foute) overtuiging blijft hangen.
Dus waar baseer je dat nu weer op? Wat een belachelijke conclusies trek je toch?Je bent dus veel gepest begrijp ik? En je hebt een soort verdedigingsmechanisme ingeschakeld om je tegen over alles en iedereen te kunnen verdedigen? En je bent dus leraar basisonderwijs geworden om de kinderen te laten zien wie er DE BAAS WEL NIET IS...
Dus eigenlijk is het tegenovergestelde waar en was je heel populair op school en ben je leraar geworden om die onschuldige kinderen klaar te stomen op een succesvolle toekomst ? Een toekomst die misschien wel eens succesvoller dan die van jou zou kunnen uitvallen? Of zou jij dat dan per direct proberen dwars bomen ?Dus waar baseer je dat nu weer op? Wat een belachelijke conclusies trek je toch?
Nope, jullie willen koste wat het kost het gelijk halen. Daar heb ik geen probleem mee, zolang men maar mijn argumenten aankaart. Maar dat is voor velen te moeilijkIk verspil geen energie om het nog eens een triljoenste keer te zeggen. Het is je al zo vaak gezegd. Maar hey, wìj zijn allemaal de idioten.