XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.924
Nouja je posts zijn over het algemeen best cringeworthy en je leven lijkt wel de ene tegenslag na de ander. Dit op basis van je posts in o.a. dit topic. Mogelijk ben ik een saai persoon met een te stabiel leven maar ik zou niet graag met je wisselen.

Enfin deze relvrijdag krijgt van mij een 5,5 vooral omdat er te weinig gebasht is op oud DBB niveau en niemand over dikke powerlifters is begonnen. Volgende week weer een poging!
Dus dat mijn leven vol tegenslagen zit, waarom is dat relevant hier?????

• #104.930
Dus dat mijn leven vol tegenslagen zit, waarom is dat relevant hier?????

Omdat je een zaaaaaaag bent en allicht de onnozele alledaagse dingen opblaast en er hier in dit topic over komt zaaaaagen.

Ben je autistisch? Ik bedoel dat ernstig. Het kan verklaren waarom je zo wereldvreemd reageert en koppig in je eigen (foute) overtuiging blijft hangen.

• #104.935
Wat een ongelooflijk idiote opmerking.
Je bent dus veel gepest begrijp ik? En je hebt een soort verdedigingsmechanisme ingeschakeld om je tegen over alles en iedereen te kunnen verdedigen? En je bent dus leraar basisonderwijs geworden om de kinderen te laten zien wie er DE BAAS WEL NIET IS...

• #104.936
Omdat je een zaaaaaaag bent en allicht de onnozele alledaagse dingen opblaast en er hier in dit topic over komt zaaaaagen.

Ben je autistisch? Ik bedoel dat ernstig. Het kan verklaren waarom je zo wereldvreemd reageert en koppig in je eigen (foute) overtuiging blijft hangen.
Nou, als mijn overtuiging fout is, weerleg ze dan met argumenten....
En autisme.... zoek het misschien eens op in een medisch encyclopedie.

• #104.937
Je bent dus veel gepest begrijp ik? En je hebt een soort verdedigingsmechanisme ingeschakeld om je tegen over alles en iedereen te kunnen verdedigen? En je bent dus leraar basisonderwijs geworden om de kinderen te laten zien wie er DE BAAS WEL NIET IS...
Dus waar baseer je dat nu weer op? Wat een belachelijke conclusies trek je toch?

• #104.938
voor de mensen die hier nog niet zijn.

@reltopic

• #104.939
Dus waar baseer je dat nu weer op? Wat een belachelijke conclusies trek je toch?
Dus eigenlijk is het tegenovergestelde waar en was je heel populair op school en ben je leraar geworden om die onschuldige kinderen klaar te stomen op een succesvolle toekomst ? Een toekomst die misschien wel eens succesvoller dan die van jou zou kunnen uitvallen? Of zou jij dat dan per direct proberen dwars bomen ?

• #104.940
Ik verspil geen energie om het nog eens een triljoenste keer te zeggen. Het is je al zo vaak gezegd. Maar hey, wìj zijn allemaal de idioten.
Nope, jullie willen koste wat het kost het gelijk halen. Daar heb ik geen probleem mee, zolang men maar mijn argumenten aankaart. Maar dat is voor velen te moeilijk

Terug
Naar boven