XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.281
Hier gaan we weer met het te snel maken van conclusies. Ik heb al veel ervaring met lesgeven aan grote groepen kinderen en dat ging altijd geweldig goed.
Ja heb je een keer een stage mogen lopen in een klas, misschien een keer een gastlesje mogen geven aan wat kinderen? Je beseft je toch wel dat dat iets totaal anders is dan een leraar die een heel jaar aan een klas gekoppeld is? Het gaat als volgt gebeuren; binnen enkele weken hebben ze je achilleshielen te pakken, niet lang daarna zit je met een burnout thuis. Wellicht denk je zelf onfeilbaar te zijn, maar met een handjevol posts op het forum laat je al genoeg zien.
Waar komt trouwens je fantastische ‘passie’ vandaan om leraar te worden? Heb je zelf toevallig een niet zo fijne schooltijd beleefd? Ben je misschien ernstig gepest je hele jeugd? Denk je dat jij de uitverkorene bent om dit soort dingen te gaan voorkomen?

• #105.282
"Who the f**k is that guy" om het op zijn Mcgregors te zeggen. Ga maar snel terug met je kleurpotloden spelen. En laat de volwassen mensen met rust.
Als het je zo dwars zit dat misbruik moet je dat niet uiten op een forum vriend, ik kan je wel vertellen dat je een psycholoog moet gaan opzoeken. Op deze manier ben jij een gevaar voor de maatschappij en ik zal Mn hart vasthouden voor als jij straks leraar bent.

God be with those poor children.

• #105.283
  • #105.285
dat van mij was gewoon een simpel taalfoutje (eerder dat Belgisch een taalfout is maar dat erbuiten gelaten) en mijn onwetendheid over een ander land waar ik zeer weinig tot niks mee te maken heb geeft geen verandering over deze discussie. goede argumenten alsjeblieft:)
Taalfoutje maar als je de foute termen gebruikt dan weet ik niet waar je het over hebt.

• #105.286
Dat wil ik wel maar omdat ik lid ben van Reltopic en jij een gigantische drakendildo in je anus hebt blijven mensen de reltopic tag gebruiken, met als resultaat dat ik continue meldingen van jouw gejank krijg.
Dus alsjeblieft houd op met reageren.
Reageren is niet tegen de regels en als mensen dus bij jou komen janken, dan is dat onterecht en moet je hen terechtwijzen en niet mij. Doei.

• #105.287
en ik zei dat iemand met een kleuter vergelijken een negatieve connotatie heeft. Had wel verwacht dat een "wetenschapper" zou kunnen lezen en daaruit kan concluderen:p
Neen, dat is niet waar. Een kleuter heeft gewoon een ander niveau, daar is geen negatieve connotatie. Als ik zeg:" ja, ik heb thuis een schat van een kind, en hij is zo trots dat hij als kleuter naar school mag", dan is daar niks negatiefs aan.

• #105.290
59857.gif

• #105.292
  • #105.293
:haha::haha: Busted! Of is deze "man", leraar, wetenschapper, en dokwerker in een. zou t erg knap van m vinden:D
Ik ben trouwens benieuwd waar dat "dokwerker"-argument vandaan komt. Ik heb nooit aan de dokken gewerkt en my god, al zeker niet in Antwerpen. For the love of god

• #105.295
Het is niet omdat iemand iets over iemand anders zegt dat dit ook waar is.
Geef er maar weer een draai aan hoor. Jezus. Geef je fouten gewoon toe, zo moeilijk is dat echt niet. Je wordt zieliger en zieliger met de comment. Dat er iemand met jou kan samen leven, my god.

• #105.296
Ja heb je een keer een stage mogen lopen in een klas, misschien een keer een gastlesje mogen geven aan wat kinderen? Je beseft je toch wel dat dat iets totaal anders is dan een leraar die een heel jaar aan een klas gekoppeld is? Het gaat als volgt gebeuren; binnen enkele weken hebben ze je achilleshielen te pakken, niet lang daarna zit je met een burnout thuis. Wellicht denk je zelf onfeilbaar te zijn, maar met een handjevol posts op het forum laat je al genoeg zien.
Waar komt trouwens je fantastische ‘passie’ vandaan om leraar te worden? Heb je zelf toevallig een niet zo fijne schooltijd beleefd? Ben je misschien ernstig gepest je hele jeugd? Denk je dat jij de uitverkorene bent om dit soort dingen te gaan voorkomen?
Ik heb jarenlang twee a drie uur huiswerkbegeleiding gedaan bij allochtone kinderen van 6 tot 16 jaar; Een niet zo evidente groep. En dat is geweldig gegaan. Ook heb ik jarenlang in een vereniging gezeten waar allochtone jongeren na school, en in het weekend, samenkwamen. En dan deden we activiteiten in groep. Was geweldig; Mijn passie voor lesgeven... moeilijk de oorsprong er van te pin pointen. Wel weet ik dat een geweldige leraar in het vierde leerjaar (toen ik 8 was) een zeer grote impact op me heeft gehad. Een geweldige leraar. Eentje die het verschil heeft gemaakt. Ik kom uit een éénoudergezin, straatarm, met een manisch depressieve moeder die tevens borderline had. Het kon heel makkelijk heel slecht met me zijn afgelopen, zoals de meesten van mijn jeugdvrienden; maar deze leraar geloofde in me... hij motiveerde me in de klas, gaf me extra oefeningen als ik iets niet begreep.... van een gemiddelde van 68 % naar 91 % ... de impact van een leraar die het verschil wil maken.
Trouwens, ik ben nooit gepest geweest. Was altijd redelijk populair en loyaal. Als vrienden door grotere kinderen werden gepest dan kregen die snel een pak slaag. Pesten is onaanvaardbaar.

• #105.297
Als het je zo dwars zit dat misbruik moet je dat niet uiten op een forum vriend, ik kan je wel vertellen dat je een psycholoog moet gaan opzoeken. Op deze manier ben jij een gevaar voor de maatschappij en ik zal Mn hart vasthouden voor als jij straks leraar bent.

God be with those poor children.
My god, de verkrachting van de Nederlandse taal gaat verder.

• #105.299
Geef er maar weer een draai aan hoor. Jezus. Geef je fouten gewoon toe, zo moeilijk is dat echt niet. Je wordt zieliger en zieliger met de comment. Dat er iemand met jou kan samen leven, my god.
Ik heb mijn fout al toegegeven. Ben je dat al vergeten.. toen ik "je" in plaats van "jouw" schreef. Kort geheugen?

Terug
Naar boven