XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.301
respect voor je wilskracht om aan dit lot te ontsnappen
Ik heb het vooral te danken aan het geluk dat ik de juiste mensen op het juiste moment heb ontmoet. En ook omdat ik de vicieuze cirkel wou verbreken.... ik zie alle leden van mijn familie een verschrikkelijk leven leiden.... en al mijn jeugdvrienden....

• #105.302
"Pesten is onaanvaardbaar" :roflol:
Dude, je bent de grootste pestkop van DBB. Je strooit met naamkaartjes zoals snoep met carnaval.

• #105.303
Ik heb jarenlang twee a drie uur huiswerkbegeleiding gedaan bij allochtone kinderen van 6 tot 16 jaar; Een niet zo evidente groep. En dat is geweldig gegaan. Ook heb ik jarenlang in een vereniging gezeten waar allochtone jongeren na school, en in het weekend, samenkwamen. En dan deden we activiteiten in groep. Was geweldig; Mijn passie voor lesgeven... moeilijk de oorsprong er van te pin pointen. Wel weet ik dat een geweldige leraar in het vierde leerjaar (toen ik 8 was) een zeer grote impact op me heeft gehad. Een geweldige leraar. Eentje die het verschil heeft gemaakt. Ik kom uit een éénoudergezin, straatarm, met een manisch depressieve moeder die tevens borderline had. Het kon heel makkelijk heel slecht met me zijn afgelopen, zoals de meesten van mijn jeugdvrienden; maar deze leraar geloofde in me... hij motiveerde me in de klas, gaf me extra oefeningen als ik iets niet begreep.... van een gemiddelde van 68 % naar 91 % ... de impact van een leraar die het verschil wil maken.
Trouwens, ik ben nooit gepest geweest. Was altijd redelijk populair en loyaal. Als vrienden door grotere kinderen werden gepest dan kregen die snel een pak slaag. Pesten is onaanvaardbaar.
Was je ook heel erg close met deze leraar?

• #105.304
  • #105.305
"Pesten is onaanvaardbaar" :roflol:
Dude, je bent de grootste pestkop van DBB. Je strooit met naamkaartjes zoals snoep met carnaval.
Ik pest niemand, en dat zullen eerlijke moderators toegeven. Ik start nooit deze onzin; Maar als iemand begint, dan ben ik een pitbull.

• #105.311
Het topic wordt overspoeld met de yasmine-rel maar mijn dag is toch een beetje verpest omdat het de laatste dag van onze vakantie is en mijn vrouwtje sinds gisterenavond niet 100% is. Verder wel een heel goed verlof gehad.

Ik heb jarenlang twee a drie uur huiswerkbegeleiding gedaan bij allochtone kinderen van 6 tot 16 jaar; Een niet zo evidente groep. En dat is geweldig gegaan. Ook heb ik jarenlang in een vereniging gezeten waar allochtone jongeren na school, en in het weekend, samenkwamen. En dan deden we activiteiten in groep. Was geweldig; Mijn passie voor lesgeven... moeilijk de oorsprong er van te pin pointen. Wel weet ik dat een geweldige leraar in het vierde leerjaar (toen ik 8 was) een zeer grote impact op me heeft gehad. Een geweldige leraar. Eentje die het verschil heeft gemaakt. Ik kom uit een éénoudergezin, straatarm, met een manisch depressieve moeder die tevens borderline had. Het kon heel makkelijk heel slecht met me zijn afgelopen, zoals de meesten van mijn jeugdvrienden; maar deze leraar geloofde in me... hij motiveerde me in de klas, gaf me extra oefeningen als ik iets niet begreep.... van een gemiddelde van 68 % naar 91 % ... de impact van een leraar die het verschil wil maken.
Trouwens, ik ben nooit gepest geweest. Was altijd redelijk populair en loyaal. Als vrienden door grotere kinderen werden gepest dan kregen die snel een pak slaag. Pesten is onaanvaardbaar.

Ben je nu aan het studeren voor leraar lager of middelbaar onderwijs?

Als leraar middelbaar onderwijs heb je veel minder de kans om je stempel te drukken op je leerlingen en dus een verschil te maken.

Waarom trouwens de keuze om fulltime te gaan studeren? Ik bedoel het niet kleinerend maar ik deed de studie ook terwijl ik fulltime werkte en dat was goed te doen. Zonder veel inspanning steeds in de 80%.

Heb je de moeilijkheid overschat?

• #105.312
Tuurlijk joh.
"Iedereen is oneerlijk en:janken: tegen mij, het ligt niet aan mezelf"
Neen Kathlinoo, even ernstig... even eerlijk. Ik start zo'n dingen nooit. Als je ergens een post kan vinden waar ik iemand als eerste viseer, dan verlaat ik DBB. Eerlijk zijn, Kathlinoo. op z'n minst.

• #105.313
Ik pest niemand, en dat zullen eerlijke moderators toegeven. Ik start nooit deze onzin; Maar als iemand begint, dan ben ik een pitbull.
Borderline en manische depressie. Ik weet genoeg .. Jij gaat het verschil in ieder geval niet in positieve zin maken.

• #105.314
Neen Kathlinoo, even ernstig... even eerlijk. Ik start zo'n dingen nooit. Als je ergens een post kan vinden waar ik iemand als eerste viseer, dan verlaat ik DBB. Eerlijk zijn, Kathlinoo. op z'n minst.
:wanker: Uw bad staat klaar meneer Napoleon

• #105.316
Een kleuter gedraagt zich kwalitatief minder goed dan een sociaal ontwikkelde volwassene.

Iemand zo noemen is dus beledigend.

Of het moet zo zijn dat je niet de sociale ontwikkeling hebt genoten om deze vergelijking vooraf te kunnen beoordelen en zo die intentie te geven. Zoals jonge kinderen wel eens onopzettelijk beledigen.

Dank u voor de aandacht.

• #105.318
Niet dat ik een constructieve discussie dood wil slaan of zo, maar...

Een kleine tip van iemand die is opgegroeid in een huishouden waar beide ouders in het onderwijs werkzaam zijn @yasmine :
Laat je niet uitdagen, en beloon kinderachtig gedrag niet met een zelfde soort kinderachtige reactie! Jij zou de volwassene moeten zijn, en beter moeten weten. Anders zou het wel eens heel moeilijk kunnen gaan worden op school.

Dit is een anoniem internet forum waar de drempel natuurlijk lager ligt. Maar het is aan te raden om hier vast te oefenen de rust te bewaren. Het zou natuurlijk zonde zijn als het straks op school een keer escaleert omdat een puber je een keer probeert uit te testen.

• #105.319
Niet dat ik een constructieve discussie dood wil slaan of zo, maar...

Een kleine tip van iemand die is opgegroeid in een huishouden waar beide ouders in het onderwijs werkzaam zijn @yasmine :
Laat je niet uitdagen, en beloon kinderachtig gedrag niet met een zelfde soort kinderachtige reactie! Jij zou de volwassene moeten zijn, en beter moeten weten. Anders zou het wel eens heel moeilijk kunnen gaan worden op school.

Dit is een anoniem internet forum waar de drempel natuurlijk lager ligt. Maar het is aan te raden om hier vast te oefenen de rust te bewaren. Het zou natuurlijk zonde zijn als het straks op school een keer escaleert omdat een puber je een keer probeert uit te testen.
Mooie bijdrage die ik ter harte neem. En je hebt wel gelijk. Maar vaak zijn we gewoon wat aan het dollen he. Men moet hier alles niet zo ernstig nemen.
Maar pubers, die zal ik niet tegenkomen want ik studeer om leraar te zijn in het lager onderwijs (kinderen van 6 tot 12 jaar).

• #105.320
Bij heel die kattendiscussie was jij het niet die meteen op z'n pik was getrapt en andere mensen veroordeelde om "arrogant" te zijn en "uit de hoogte" te doen. Get real.

idioot.png

Terug
Naar boven