Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.061
Nou schwarzeneggertje, daar zat je al een tijdje op te wachten he. Kapoentje.

Mijn vrouwtje was gisterenavond wat onwel door de zwangerschap dus zijn we noodgedwongen op de kamer moeten blijven.

Ik had dus wel even tijd voor DBB terwijl zij even rust nam. Het gaat deze ochtend alweer beter met haar dus kunnen we onze dagplanning volgen.
/QUOTE]

Haha, je bent zelf een kapoentje (letterlijk). En je persoonlijkheidsstoornis is me ook duidelijk.

• #105.062
sinterklaas kapoentje Schwarzeneggertje zet zijn schoentje.

• #105.065
@droopyy zei dat ik een fles whisky van 1.5l zou krijgen van hem. Ik opgewonden af, tot ik de fles in handen kreeg :(

• #105.066
  • #105.067
Ik maakte hier trouwens geen grap, je neus gaat er echt open van staan:

Mierikswortelpasa werkt ook btw.

Wat tijgerbalsem of mosterdolie op je borst of onder je neus smeren werkt trouwens ook. En anders kan je ook nog stomen met kamille.
Of gewoon tabasco of madame jeanettesambal snuiven. ;)

Eucaliptus werkt goed. Turks stoombad doet wonderen.
Wat zout in water oplossen en in je neus spuiten kan ook werken. Grootmoeders oplossing zoals 's nachts een ui naast je bed kunnen ook werken. Diverse theesoorten of kwast.

• #105.070
Of gewoon tabasco of madame jeanettesambal snuiven. ;)

Eucaliptus werkt goed. Turks stoombad doet wonderen.
Wat zout in water oplossen en in je neus spuiten kan ook werken. Grootmoeders oplossing zoals 's nachts een ui naast je bed kunnen ook werken. Diverse theesoorten of kwast.

Gewoon aan de sos gaan gaat ie ook wel open. Alleen bij teveel kan ie dicht gaan.

• #105.072
natuurlijk moeten ze dat maar als jij een gemiddelde belgische leerkracht bent snap ik wel waarom we altijd zeggen dat belgen dom zijn, kunnen we ook niet anders verwachten met zo'n onderwijsniveau:p

"Belgische" en "Belgen" is met een hoofdletter. Ik denk niet dat mijn niveau hier in twijfel wordt getrokken. Heb jij je school niet afgemaakt? Of hebben ze je aan de deur gezet omdat het toch hopeloos was? En dan durf jij mijn niveau in vraag stellen. Beschamend.

• #105.073
"Belgische" en "Belgen" is met een hoofdletter. Ik denk niet dat mijn niveau hier in twijfel wordt getrokken. Heb jij je school niet afgemaakt? Of hebben ze je aan de deur gezet omdat het toch hopeloos was? En dan durf jij mijn niveau in vraag stellen. Beschamend.
En dat is meervoud. Beschamend.

• #105.074
  • #105.075
Ik denk niet dat mijn niveau hier in twijfel wordt getrokken.

living-in-your-own-fairytale-26543248.png

• #105.076
Wollah was dese belgiese zin?

• #105.077
  • #105.078
Ik had moeten verwijzen naar de persoon die deze in twijfel trok. ik laat me enkel beoordelen en veroordelen door intelligente mensen. Dus hier moet ik me niet teveel zorgen maken. Daar zijn er hier maar weinig van.

moet wel goed voelen he, dat na een dag voor een klas met kids staan je je hier eindelijk intelligenter voelt dan de je omgeving.

• #105.079
  • #105.080
We hebben iets gemeen: we hebben beiden medelijden met de andere.
Je voorstel is trouwens zeer verontrustend. Een fascistisch trekje? Trouwens, wat ga je doorsturen? Hoe ik belang hecht aan het debatteren met argumenten? Hoe ik tegen racisme ben? Hoe ik ad hominem aanvallen aan de kaak stel?? Wat een idiote voorstellen toch.
By the way: het is "een verklaring zijn VOOR..." en niet "van".... Ja, de leraar in mij he.
ik wil graag het nummer van je lsd dealer , hij verkoopt schijnbaar goeie shit

Terug
Naar boven