Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.341
Please, bedoel je? En bannen om welke reden? Ik hoor het graag. Want waar ik schuldig aan ben, dat zijn dan de meesten hier ook, Iedereen bannen omdat we aan het dollen zijn in het "dolgedeelte" van het forum. Het moet niet gekker worden. En in het steroïden-topic mensen bannen omdat ze het over steroïden hebben?
Mijn dbb forum pc editie ervaring verpesten, reden genoeg.

• #105.342
Omdat ik daar het volgende reageer (mijn eerste reactie daar):

En jij mij vervolgens bekritiseert omdat ik een boek over voedingssupplementen verkoop (hoe is dat relevant?), en vervolgens ook als reactie schrijft:

Terwijl ik:
1. nog geen enkele opmerking over het carnivoordieet had gemaakt;
2. nergens denigrerend naar die filmpjes verwijs, ik had er namelijk nog niets over gezegd;
3. nergens hen aanviel;
4. nergens op de man speel.

Is wel niet echt intellectueel eerlijk wat je nu zegt he.
Je schreef: "Wat dacht je van info van betrouwbare instanties of wetenschappelijke journals te halen i.p.v. YouTube-filmpjes? Of zeg ik nu iets heel geks."
Je weet heel goed wat je intentie was toen je dit op deze wijze formuleerde. De man is expert in het domein en verwijst naar wetenschappelijke studies. Het is niet omdat het in een youtubefilmpje te vinden is, dat de gegeven info daarom ook per se fout is.

• #105.345
Is wel niet echt intellectueel eerlijk wat je nu zegt he.
Je schreef: "Wat dacht je van info van betrouwbare instanties of wetenschappelijke journals te halen i.p.v. YouTube-filmpjes? Of zeg ik nu iets heel geks."
Je weet heel goed wat je intentie was toen je dit op deze wijze formuleerde.
Hoezo is dat niet intellectueel eerlijk? Waar in die twee zinnen zie jij die 4 punten in terug?

• #105.346
  • #105.348
  • #105.350
  • #105.353
Wat is er dan niet duidelijk niet dan aan deze zin dan? Een leraar dient desalniettemin immers noch het goede voorbeeld dan ook niet te geven tenzij.
HAhahaha, geweldig....Ja het was inderdaad niet de meest elegante zin. Dat moet ik toegeven. In mijn haast schreef ik een afschuwelijke zin. Al is die volgens mij grammaticaal niet onjuist.

• #105.354
Bannen? Waarom? Omdat ik reageer op wat anderen zeggen? Een beetje ernstig blijven he.
Omdat je 1 punt verwijderd bent van een weekban en bezig blijft, gisteren vond ik het nog enigzins leuk, nu ben ik het stilletjes aan beu, ook omdat de meldingen blijven binnenkomen.

• #105.355
Omdat je 1 punt verwijderd bent van een weekban en bezig blijft, gisteren vond ik het nog enigzins leuk, nu ben ik het stilletjes aan beu, ook omdat de meldingen blijven binnenkomen.
Ja, maar wat doe ik wat anderen niet doen? Ik vind het nogal opmerkelijk dat ik eigenlijk enkel REAGEER op wat anderen naar m'n kop gooien... en dan krijg ik op m'n donder. What the hell????

• #105.356
@reltopic

giphy.gif

• #105.358
HAhahaha, geweldig....Ja het was inderdaad niet de meest elegante zin. Dat moet ik toegeven. In mijn haast schreef ik een afschuwelijke zin. Al is die volgens mij grammaticaal niet onjuist.
Maakt ook niet uit. Ik wordt vaak als grammar-/spellinsnazi gezien, maar als ik haastig iets post of een mailtje verstuur zonder deze voor verzenden door te lezen, zit er ook nog wel eens een fout in. Helaas begrijpen sommige mensen niet het verschil tussen een snelheids- of slordigheidsfout en de fouten gemaakt door mensen die de Nederlandse taal niet goed beheersen en grammatica en spelling wat/dat een kind van 10 op de basisschool geleerd wordt nog niet snappen. Deze laatste zin is overigens ook niet al te netjes en te omslachtig, maar grammaticaal gezien volgens mij correct.

• #105.359
Maakt ook niet uit. Ik wordt vaak als grammar-/spellinsnazi gezien, maar als ik haastig iets post of een mailtje verstuur zonder deze voor verzenden door te lezen, zit er ook nog wel eens een fout in. Helaas begrijpen sommige mensen niet het verschil tussen een snelheids- of slordigheidsfout en de fouten gemaakt door mensen die de Nederlandse taal niet goed beheersen en grammatica en spelling wat/dat een kind van 10 op de basisschool geleerd wordt nog niet snappen. Deze laatste zin is overigens ook niet al te netjes en te omslachtig, maar grammaticaal gezien volgens mij correct.
Inderdaad, fouten van jullie zouden per definitie als slordigheidsfout(en) afgedaan mogen worden.

• #105.360
@yasmine : ik heb nog 5 vrije rel-credits (eerlijk verdiend, vraag maar aan Sanca.) Voor veel karma mag je deze van mij kopen. :P

@Sanca Magni :trollface:

Terug
Naar boven