MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.381
er is een verschil tussen een kind en een volwassene met een kleuter vergelijken. Als we jou vergelijken met iemand met een extra chromosoompje is er ook geen negatieve connotatie maar denk dat de meeste er niet blij mee zouden zijn.:roflol:

er staat letterlijk relnicht onder mijn naam, leer eens goed onderzoek doen oh gij geniale wetenschapper

dacht dat ze met carnaval alleen met bier strooiden:rolleyes:

he balen om te horen man... weten jullie waardoor het komt of is het gewoon de griep?? Beterschap in ieder geval!

Sanca, kijk, men blijft me quoten, men blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?

• #105.382
Sanca, kijk, men blijft me quoten, me blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
ahjoh zoals je net zei, je moet toch niet alles serieus nemen, het meeste is toch maar een grapje:)
Excuses als je je beledigd voelt, maar die negatieve connotatie aan mijn berichten hang je er toch echt zelf aan, want ik heb de beste bedoelingen

• #105.383
Sanca, kijk, men blijft me quoten, me blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
Nou ziet u, Sanca kan ons niet missen. Wij zijn namelijk zijn achterban en Sanca zit in het complot.. Wij hebben een theorie bedacht om jou binnen een week van dit forum te pesten. Wij zijn in principe net wilde beesten die continu zoekende zijn naar hun prooi.. EN ONS PLANNETJE IS GESLAAGD VOLGENS MIJ :evil2::evil::evil::evil::evil2: Credits to galen die zijn nieuwe boek aan deze situatie heeft opgedragen en credits aan Bert die via karma instructies en bijsturing gaf waar nodig :burns::army:

• #105.385
Ik zal uit respect en het harde werk van sommige moderators van de afgelopen jaren een tijdje vrijwillig het forum verlaten.

• #105.387
Sanca, kijk, men blijft me quoten, men blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
Zo was het niet bedoeld, anderen zijn ook al gewaarschuwd, het is leuk geweest maar het hoeft niet te blijven duren.
Het is op dezelfde manier dat ixy uiteindelijk geband is en dat blijf ik jammer vinden.

• #105.388
Ik zal uit respect en het harde werk van sommige moderators van de afgelopen jaren een tijdje vrijwillig het forum verlaten.
Toon je zo ook respect naar ons voor de opoffering van ons vrije weekend om dit plan tot een succesvolle operatie te maken ?

• #105.395
Boyz, ik ben er klaar mee.. Ik ga biljarten en een glas Heineken 0,0 schenken met wat Duitse marsmuziek gegroet u allen
@GeenEiwittenVoorJe18Bent @Steks @ThuggishRuggish @Sanca Magni @Tidus FFX

RAUS RAUS RAUS
FB_IMG_1549743188156.jpg

• #105.397
  • #105.400
#RemoveSancasModRights

Terug
Naar boven