MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja

Om idee te geven; 1,78 bij 82kg deze winter cleanbulken tot circa 85kg en dan proberen om die-hard droog te staan op 75-85kg voor volgende zomer.

Ik ben voorstander om een keer vrijdag/zaterdagavond af te spreken om gewoon te gaan stappen; dus als je wiltt kan je een keer naar ehv komen dan. Rest allemaal te ver weg

Lol, je ging toch niet meer bulken:trollface:

Snap niet waarom Rijst geen pic durft te posten, 82kg bij 13% is gewoon te doen, niks om je voor te schamen iig. Ik poste zelfs een pic toen ik op 18% zat, en er een beetje op werd afgekraakt, maar ik schaam me niet voor mijn lichaam so w/e.

Rijst heeft 3 tepels een een 3e schouder, hij wil gewoon geen foto's plaatsen! Laat die jonge toch

Nee, niet boven de 85kg anders kan ik weer kleren kopen, kost me veelste veel.

Ja brah, ik weet niet hoe jij weekenden eruit zien, laatste tijd ga ik ook niet veel meer chillen maar ben nog regelmatig bij Opium te vinden, als het daar dood is ga ik nog ff 16jarige chicks mirren in de lalala of de seank.

Snap niet waarom Rijst geen pic durft te posten, 82kg bij 13% is gewoon te doen, niks om je voor te schamen iig. Ik poste zelfs een pic toen ik op 18% zat, en er een beetje op werd afgekraakt, maar ik schaam me niet voor mijn lichaam so w/e.

Anonimiteit brahhhh, ik weet dat er klasgenoten/(trainings)maten/bekenden mee zitten te lezen, die mogen me biceps voelen in real life, maar om posing pics te posten heb ik nog ff geen zin in. Wil zoieso naar de 90kg naturel met 12%vp.

Als ik motivatie nodig heb begin ik met loggen, en zal hierbij dan ook pics posten (beloofd).

Nee, niet boven de 85kg anders kan ik weer kleren kopen, kost me veelste veel.

Ja brah, ik weet niet hoe jij weekenden eruit zien, laatste tijd ga ik ook niet veel meer chillen maar ben nog regelmatig bij Opium te vinden, als het daar dood is ga ik nog ff 16jarige chicks mirren in de lalala of de seank.

Anonimiteit brahhhh, ik weet dat er klasgenoten/(trainings)maten/bekenden mee zitten te lezen, die mogen me biceps voelen in real life, maar om posing pics te posten heb ik nog ff geen zin in. Wil zoieso naar de 90kg naturel met 12%vp.

Als ik motivatie nodig heb begin ik met loggen, en zal hierbij dan ook pics posten (beloofd).

opium?
lalala en cinq ik wel kenne opium nie ikke nie in die tenten komen

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 19:05 ----------

wat heb jij trouwns ****in geile pic , stuur mij die eens volleidge grote

Count me in whatever goes around :)

Ja ik snap het wel hoor, er lezen bij mij ook kennissen van de gym mee, terwijl ik al die gay opmerkingen/trolls etc maak, en ze weten dat ik het ben:o maarja ik care er niet zo om, ieder zijn eige beslissing idd, alleen is het wel jammers als iedereen van DBB pas pics post als hun er monsterlijk uitzien op 90kg bij 10%. ik vind persoonlijk dat je ook is pics moet posten als je er wat minder uitziet(zoals ik paar maanden geleden deed), dan alleen pas posten als je ripped bent.

opium?
lalala en cinq ik wel kenne opium nie ikke nie in die tenten komen

lol, dat bij de sintjan daar, gewoon openkroeg met chille muziek. Ga daar eens checken jongee, iedere week weer nieuw vlees, niet van die domme h**ren maar van wat hoger niveau, daar hou ik wel van.

maar zit nu opgescheept met een vriendin die ik alleen in het weekend zie dus ben niet zovaak meer in den bosch.

ga je ook welles naar carousel? zondagavond gayklap avond LOL

Ik nu moet gaan slapen, morgen 5 uur wekker :) 's avonds naar meisje toe :D

:roflol: gekke vent ik kom nooit in de stad laat staan barman. i hate drunk people

Ik word trouwens een beetje moe van mensen die ruzie gaan zoeken via facebook of aandacht lopen te vragen.

lieve dagboek,

vandaag weer van die domme wijven die naar me toe kwamen en vroegen of ik me 'spieren' wilde aanspannen. Ze vroegen zelfs of ze mijn sixpack mochten zien. In het begin was dit wel leuk enzo, maar nu krijg ik het zo vaak dat het irritant is. Ik bedoel als een meisje vraagt of ze mijn sixpack mag zien, vind ik hetzelfde als ik vraag of ik haar borsten mag zien. Elk meisje heeft borsten en niet elk jongen heeft een sixpack. Dus als ik mijn sixpack laat zien, is dat nog zelfs veel meer waard dan zij haar borsten zou laten zien.

Terug
Naar boven