AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lieve dagboek,

vandaag weer van die domme wijven die naar me toe kwamen en vroegen of ik me 'spieren' wilde aanspannen. Ze vroegen zelfs of ze mijn sixpack mochten zien. In het begin was dit wel leuk enzo, maar nu krijg ik het zo vaak dat het irritant is. Ik bedoel als een meisje vraagt of ze mijn sixpack mag zien, vind ik hetzelfde als ik vraag of ik haar borsten mag zien. Elk meisje heeft borsten en niet elk jongen heeft een sixpack. Dus als ik mijn sixpack laat zien is dat nog zelfs veel meer waard als zij haar borsten zou laten zien.

cool story bro

lieve dagboek,

vandaag weer van die domme wijven die naar me toe kwamen en vroegen of ik me 'spieren' wilde aanspannen. Ze vroegen zelfs of ze mijn sixpack mochten zien. In het begin was dit wel leuk enzo, maar nu krijg ik het zo vaak dat het irritant is. Ik bedoel als een meisje vraagt of ze mijn sixpack mag zien, vind ik hetzelfde als ik vraag of ik haar borsten mag zien. Elk meisje heeft borsten en niet elk jongen heeft een sixpack. Dus als ik mijn sixpack laat zien, is dat nog zelfs veel meer waard dan zij haar borsten zou laten zien.

Weet je zeker dat je niet met je zusje aan de gang was?

Ik kom thuis en ontdek dat mijn kat dood is. Nice.

Fiets ik rustig naar de sportschool valt er GVD een t*ring grote tak op mijn hoofd. t*ring veel bloed. Terug naar huis, keukenpapier op je hoofd muts op en trainen maar HARDCORE!!! No pain no gain zeggen ze toch altijd :P Ik heb ook altijd pech

Weet je zeker dat je niet met je zusje aan de gang was?

Projectie is onder andere een term uit de psychologie. Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders

jij hebt zelf gevoelens voor je zus HA!

De gedachtes rondom incest zijn overrated.

verslapen en niet kenne trainen vandaag, en niemand reageert op mijn topic :(

nu al een k*tdag :trollface:

Haajajaj kijk deze, dacht dat ik een van de weinige was met excite lekkere geile lucht om me heen. Die africa had ik eerst ook.

2r2njw2.jpg

Axe is voor paupers man. Gebruik gewoon neutraal en doe een lekker geurtje op man.

Terug
Naar boven