Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Oh shit, lijkt mij echt Mn worst nightmare zoiets. 1 keer heel erg geschrokken en sindsdien altijd met n rubbertje totdat ik zeker weet dat ze anticonceptie gebruiktWel, persoonlijk heeft ze het nooit toe willen geven. We hadden wel over kinderen gepraat maar ik wilde pertinent niet. Dat leek ze te begrijpen en te accepteren. Maar ik kwam vaak bij de dichtsbijzijnde apotheek en kwam met een lulverhaal achter de feiten. Heb gezegd dat ik enigszins mijn verantwoordelijkheden wilde nemen maar ik zeker niet van plan was om een lulverhaal later op te gaan hangen en de relatie was per direct over wat mij betreft. Heb haar meegegeven dat ze eens goed moest nadenken en niet over de rug van een ongeboren kind uitsluitend moest kiezen voor zichzelf. In de twaalfde week kwam ze over de brug en vertelde ze dat ze abortus wilde plegen. Ik ben meegegaan. Een labiel wrak trof ik aan, maar heb haar wel opgepept zodat ze normaal overkwam in het gesprek met de kliniek op de Sarphatistraat. En voor die tijd was ze echt geen labiele psycho. Wij scheelden in leeftijd en kennelijk namen o.a. de hormonen bezit van haar. Ik heb er nog steeds geen goede verklaring voor. Door het oog van de naald gekropen voor mijn gevoel.